اشتراک گذاری

پرینتر جیبی hp

پرینتر جیبی جدید HP  با نام Sprocket به عنوان یکی از گجت های سرگرم کننده به بازار عرضه شده است. این پرینتر می تواند پاسخی با شد  به پرینترهای قابل حمل با قابلیت پرینت فوری که می توانند عکس‌ها را از گوشی‌ هوشمندتان پرینت کنند. پرینتر جیبی hp یا  Sprocket به دلیل همراهی با اپ‌های iOS و اندروید قابلیت‌های هیجان‌انگیزی مثل فیلترها، فونت‌ها، رنگ‌ها و چیزهای بامزه‌ دیگر دارد که استفاده از آن را جذاب می‌کند.با اپلیکیشن این پرینتر می‌توانید عکس‌هایی که دوست دارید از اینستاگرام، فلیکر یا فیسبوک انتخاب کنید.

پرینتر جیبی hp

چگونگی عملکرد پرینتر جیبی hp

پرینتر جیبی hp  از طریق Micro USB شارژ  می شود . از طریق بلوتوث می‌توان آن را به گوشی متصل کرد و برای استفاده از آن هم به جوهر نیاز ندارید. در بخش ادیت عکس می‌توانید به عکس متن اضافه کنید، فونت متن را آزادانه تغییر دهید، رنگ فونت را تغییر دهید، رنگ باکس مربوط به فونت را عوض کنید، از استیکرها استفاده کنید و قاب‌های خود را بسازید.

لازم به ذکر است که این دستگاه برای کسانی که نیاز به یک پرینتر فوری حرفه‌ای دارند آنچنان مناسب نیست.  هدف اصلی از تولید این پرینتر بیشتر سرگرمی می باشد. سرگرمی که از طریق ادیت این عکس‌ها و بعد چاپ‌شان با فیلترها و استیکرها ایجاد می‌شود.

تعمیر پرینتر خود را به ما بسپارید

نمایندگی اچ پی و واحدهای تعمیرات اچ پی

در این صفحه به معرفی پرینتر جیبی hp  پرداختیم. نمایندگی اچ پی ، خدمات تخصصی خود را در واحدهای مجزا به کاربران گرامی ارائه می نماید جهت بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر اچ پی ، وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩