اشتراک گذاری

هد پرینتر جوهر افشان کیوسرا

هد بخش مهمی از پرینترهای جوهر افشان را تشکیل می دهد. این قطعه مانند یک سینی کوچک کارتریج های چاپگر را در بر می گیرد. از این رو زمانی که مشکل جوهر ریزی اتفاق می افتد، اولین بخشی که گرفتار تاثیر منفی این مشکل می شود، هد پرینتر است. مسدود شدن درزها و سوراخ های موجود در ساختار سازنده ی هد پرینتر کیوسرا ، سد راه انجام مراحل چاپ اسناد خواهد شد. در این شرایط تداوم استفاده از چاپگر در گرو تعمیر هد پرینتر  Kyocera می باشد. برای آشنایی با نکات کلیدی این موضوع مقاله پیشرو را از دست ندهید.

هد پرینتر جوهر افشان کیوسرا

نشانه های خرابی هد پرینتر کیوسرا

خرابی هد پرینتر کیوسرا با افت کیفیت چاپ نمایان می شود. این افت کیفیت چاپ سه حالت کلی دارد:

  • چاپ لکه های زائد در پرینت های خروجی از پرینتر
  • چاپ ناقص کلمات در صفحات به چاپ رسیده
  • چاپ خطوط زائد سفید رنگ در پرینت ها

اگر شاهد یکی از این اتفاقات هستید، پرینتر را خاموش کرده و برای تعمیر هد آن اقدام کنید. دقت داشته باشید که اصابت ضربه می توانند باعث شدت اختلالات ذکر شده گردد. چرا که در این شرایط کارتریج کارایی خود را از دست داده و جوهر ریزی افزایش می یابد.

دلایل ناکارآمدی هد پرینتر جوهر افشان کیوسرا

هد پرینتر کیوسرا وظیفه ی اسپری کردن جوهر موجود در کارتریج و در نتیجه چاپ اسناد را بر دوش می کشد. اگر پروسه ی شارژ کارتریج با جوهر بی کیفیت انجام شود، مسدود شدن درزهای تشکیل دهنده ی هد پرینتر امری طبیعی است. به طور کلی هد نباید در معرض هوای آزاد قرار بگیرید. این موضوع باید کاملا در روند شارژ کارتریج رعایت شود. لازم به ذکر است که نمایندگی رسمی کیوسرا طی مدت زمان کوتاهی به بهترین شکل ممکن شارژ کارتریج را به اتمام می رسد.

تمیز کردن هد پرینتر Kyocera و تعمیر آن

تعمیر هد پرینتر کیوسرا در واقع همان روند تمیزکاری و سرویس آن است. این کار باید با دقت فراوان شکل گیرد تا سیستم کاری هد بازگردانی شود. اگر هد پرینتر قابلیت جداسازی از دستگاه را نداشته باشد، تعمیرکار باید ابتدا قفل هد را باز کند. در حالت خاموشی، هد سفت شده و یک جا ثابت می شود. جهت تعمیر هد پرینتر kyocera و باز کردن قفل آن، هنگامی که هد در حال حرکت است؛ چاپگر را از برق می کشند و سپس تمیز کاری هد را آغاز می کنند. اگر ذرات خشک شده ی جوهر پس از سرویس همچنان باقی بمانند، تعمیر جای خود را به تعویض می دهد. در هر صورت می توانید مطمئن باشید که روند ترمیم و بازیابی هد پرینتر جوهر افشان کیوسرا در نمایندگی رسمی کیوسرا طبق پارامترهای استاندارد صورت می پذیرد. کافی است با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید و در خواست خود را مبنی بر دریافت سرویس های تعمیر پرینتر کیوسرا ثبت کنید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩