اشتراک گذاری

نمایندگی Ricoh در تهران

نمایندگی Ricoh در تهران با در نظر داشتن نیازهای کاربران، اقدام به واحدبندی مرکز خود کرده است. سه واحد کاملا تخصصی و مستقل در این مرکز نشان از توانایی بالای مدیران در آنالیز احتیاجات کاربران دارد. واحد مشاوره به منظور اطلاع رسانی دقیق در مورد زیر و روی ماشین های اداری ریکو از قبیل فکس، پرینتر و کپی راه اندازی شده است.

کاربران پس از مراجعه به این مرکز و دریافت مشاوره های لازم، می توانند به بخش فروش رفته و دستگاه اورجینال مورد نظر خود را بر اساس نیاز و کاربرد، با دریافت گارانتی معتبر و مدت دار خریداری نمایند. واحد تعمیرات نمایندگی ریکو در تهران از جمله پربازدیدترین بخش های فعال این مرکز است که همه روزه کاربران زیادی را به خود می بیند. نمایندگی Ricoh در تهران به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز شده تا کار تعمیرات دستگاه کپی بدون حتی درصدی خطا انجام بگیرد.

نمایندگی-Ricoh-در-تهران

 خدمات نمایندگی ریکو

کیفیت به کار رفته در محصولات تولیدی کمپانی ریکو، از عمده دلایل محبوبیت آن ها به شمار می رود. این کمپانی نام آشنای ژاپنی از دیرباز به تولید محصولات کاربردی ای نظیر پرینتر، دستگاه های کپی، فکس، ویدئو پروژکتورها و دوربین ها، پرداخته است. فروش بالای دستگاههای ریکو در ایران، مدیران این مجموعه را بر آن داشت تا یکی از معتبرترین نمایندگی های این برند را راه‌اندازی نمایند. 

در حال حاضر نمایندگی ریکو در تهران یکی از مهم‌ترین و بزرگترین مراکز پشتیبانی ریکو است که تخصصی‌ترین سرویس‌های دو حوزه فروش و تعمیر را به متقاضیان ارائه می‌کند. این نمایندگی خدمات مختلفی را برای کاربران در نظر گرفته است و در تمام مدت فعالیت خود، توانسته رضایت این عزیزان را به دست آورد.

خدمات نمایندگی ریکو در تهران، در دو حوزه ی کلی فروش و پشتیبانی فروش خلاصه میشود. این خدمات سرویس های مختلف و متنوعی را در بر میگیرد که هر کدام در نتیجه ی درک بالا از نیاز مشتریان عزیز، ارائه میشود. مراکز فروش این نمایندگی وظیفه ی عرضه ی جامع این محصولات را به عهده دارند و در این میان متقاضیان میتوانند برای کسب آگاهی های لازم، از جلسات مشاوره نیز بهره مند گردند. نمایندگی تعمیر هم، قادر است هر گونه مشکل را در عملکرد تجهیزات ریکو، شناسایی و مرتفع سازد.

  • ارائه ی مشاوره ی لازم به کاربران در جهت فروش و یا تعمیر
  • نصب و راه اندازی انواع کپی، فکس و پرینتر به همراه قطعات جانبی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی آنالوگ و دیجیتال
  • سرویس کامل ماشین های اداری در نمایندگی Ricoh در تهران
  • باز و بسته کردن دستگاه بدون هیچگونه صدمه به سایر قطعات
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات مکانیکی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات الکترونیکی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض موتور
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض دولوپر
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض درام
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض کاغذکش
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض هیتر در نمایندگی Ricoh در تهران
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض لامپ اسکن
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض بردهای الکتریکی
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض آینه ها
  • عیب یابی و تعمیر کشیده نشدن کاغذ به داخل فکس، چاپگر و کپی
  • عیب یابی و تعمیر صدای ناهنجار فکس، پرینتر و کپی
  • آموزش اصول کار با کدهای تخصصی دستگاه
  • کاربرد اصولی سنسورهای
    تنظیم دستگاه با استفاده از کدهای خطا مربوط به کپی، چاپگر و فکس
  • شارژ کارتریج انواع کپی و پرینتر در نمایندگی Ricoh در تهران

تعمیر پرینتر ریکو

تعمیر پرینتر Ricoh باید زیر نظر تکنسین هایی انجام بگیرد که دوره های تخصصی تعمیرات را در سطوح بین المللی گذرانده باشند. تعمیر چاپگر زمانی خروجی خوبی خواهد داشت که در روند تعمیرات، دستگاه های مدرن ترمیم و تعمیر مورد استفاده قرار گیرد. پرینتر از جمله ماشین های اداری پر کاربردی است که نقش مهمی در چاپ اسناد به عهده دارد به همین دلیل کار تعمیر آن نیز باید اصولی صورت بگیرد.

واحد تعمیر پرینتر در نمایندگی Ricoh در تهران توسط کارشناسانی اداره می شود که جدای از تجربه ی چند ساله، اطلاعات به روزسانی شده ای دارند که مطابق با تکنولوژی روز دنیا شکل گرفته اند. این تعمیرکاران قادرند هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری در قطعات الکترونیکی و مکانیکی دستگاه چاپگر را با بررسی های اولیه یافته و تمام تلاش خود را برای رفع آن به کار ببرند تا عملکرد اولیه ی آن بازگردد.

این مطلب جذاب را از دست ندهید :نمایندگی پرینتر ریکو

تعمیر دستگاه فکس ریکو

تعمیر دستگاه فکس Ricoh یکی از تخصصی ترین حوزه های نمایندگی Ricoh در تهران است. در این نمایندگی، شرایطی ایجاد شده است تا کاربر با ارائه ی دستگاه (چه حضوری و چه سرویس در محل) بتواند از نظریات کارشناسانه ی تکنسین های خبره و کارآزموده ای برخوردار گردد که دوره های آموزشی بین المللی را گذرانده اند. این تعمیرکاران، مجهز به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر فکس می باشند تا روند عیب یابی و تعمیرات آن بدون درصدی خطا پیش برود.

تعمیرکاران برای تعمیر دستگاه فکس Ricoh، بررسی های موشکافانه ی نرم افزاری و سخت افزاری انجام می دهند تا ریشه ی مشکلات شکستگی چرخ دنده ها، جمع شدن کاغذ، صدای ناهنجار، قطع و وصلی ارتباط و … را بیابند. سپس با اطلاع رسانی دقیق به کاربر، از او برای انجام روند تعمیر، یا تعویض قطعات دستگاه با نمونه ای اصل و اورجینال کسب اجازه می نمایند.

تعمیر دستگاه کپی ریکو

تعمیر دستگاه کپی Ricoh از جمله خدمات تخصصی است که توسط کارشناسان خبره ی نمایندگی مجاز ریکو در تهران در اختیار کاربران قرار می گیرد. ترمیم، تعمیر یا تعویض قطعات تنها زمانی کار ساز خواهد بود که دستگاه های مدرن تعمیرات و عیب یابی مورد استفاده قرار بگیرد. دستگاه کپی یک سیستم به هم پیوسته است که تمام اجزای مکانیکی و الکترونیکی آن با هم هماهنگ عمل می کنند تا خروجی مناسبی از دستگاه خارج شود.

تکنسین خبره کاملا با این قطعات آشنا بوده و عیوب مربوط به هر کدام را به خوبی می شناسد. کارشناسان نمایندگی Ricoh در تهران می توانند مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع فتوکپی های ریکو را در کوتاه ترین زمان یافته و با بهترین کیفیت برطرف کنند.

نمایندگی Ricoh در تهران و شهرستان ها

راه اندازی نمایندگی های مجاز ریکو در تهران و شهرستان ها از جمله خدمات مفید و تازه ای می باشد که توسط نمایندگی Ricoh راه اندازی شده است. مدیران با تجربه ی این مرکز، برای رعایت سهولت کار مشتریان و کاهش هزینه های مصرفی آن ها، اقدام به احداث نمایندگی های رسمی و انحصاری ریکو در تهران و شهرستان ها نموده است. در این نمایندگی تمام خدمات کمپانی Ricoh از قبیل مشاوره، فروش و تعمیرات در اختیار کاربران قرار می گیرد.

کاربرانی که قصد خریداری محصولات پرینتر، کپی و فکس کمپانی ریکو را دارند، مرکزی مطمئن تر از نمایندگی Ricoh در تهران و شهرستان ها نخواهند یافت. در این مراکز تنها گزینه ی حائز اهمیت کسب رضایت مشتری است. تمام کارشناسانی که در واحدهای مختلف نمایندگی های مذکور به فعالیت مشغول اند، دوره های آموزشی تخصصی را پشت سر گذرانده و توانایی خود را به مدیران نمایندگی ریکو ثابت کرده اند.

تعمیرات ریکو

تعمیرات ریکو از تیمی کار آزموده و توانا تشکیل شده است که مهارت بالایی برای روزرسانی اطلاعات خود از طریق شرکت در کلاس های بین المللی و کسب تجربه از طریق تعمیرات عملی دارند. مرکز تعمیرات Ricoh با استناد به اصل مشتری مداری، واحدهای مجزایی برای نمایندگی خود در نظر گرفته است. به این طریق که کار اطلاع رسانی را به واحد مشاوره سپرده، امر مهم فروش محصولات اورجینال به همراه گارانتی های معتبر را به کارشناسان خبره ی واحد فروش واگذار کرده است.

مرکز تعمیرات ریکو واحد جداگانه و مستقلی برای برترین تکنسین های ایران فراهم آورده است تا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه های کپی، فکس و پرینتر را در کوتاه ترین زمان با ارائه ی بهترین کیفیت بر طرف کنند. این تکنسین ها با مجهز شدن به جدیدترین ابزارالات تعمیراتی قادرند قطعات الکترونیکی و مکانیکی دستگاه های یاد شده را در نمایندگی Ricoh در تهران بر طرف کنند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩