اشتراک گذاری

فعالیت کونیکا مینولتا در سکوت خبری

فعالیت کونیکا مینولتا در سکوت خبری و تولید دوربین های جدید توسط این کمپانی خبری است که اخیرا به گوش می رسد. کونیکا مینولتایک شرکت ژاپنی است که در سال ۲۰۰۳ از ادغام دو شرکت کونیکا و مینولتا راه اندازی شد.دفتر مرکزی این شرکت در توکیو واقع شده است و سهام آن در بازر بورس معامله می شود. این کمپانی در زمینه ی تولید محصولاتی چون:ماشین های اداری،ابزار هنرهای تجسمی،تجهیزات تصویربرداری پزشکی و ابزار اندازه گیری فعالیت دارد و این محصولات را به همه ی کشورها من جمله ایران عرضه می کند.

فعالیت کونیکا مینولتا در سکوت خبری

فعالیت کونیکا مینولتا در سکوت خبری و تولید مجدد دوربین 

فعالیت کونیکا مینولتا در سکوت خبری با تولید دوربین های جدید توسط این شرکت فاش شد. شرکت کونیکامینولتا اخیرا مجموعه ای از دوربین های جدید را در سکوت خبری عرضه کرده است.  این اتفاق را می توان اولین اقدام مینولتا در بازار دوربین پس از سال ۲۰۰۳ دانست. این شرکت در چند روز اخیر به دوراز هیاهوی خبری و تبلیغاتی، اقدام به عرضه ی چند دوربین دیجیتال به بازار کرده .

شرکت مینولتا یک کمپانی تولیدکننده ی لوازم الکترونیکی در ژاپن است که برای اولین بار از سیستم اتوفوکوس بر روی دوربین های SLR  ۳۵میلیمتری استفاده کرد. به نظر می رسد که بعد از چندین سال عدم فعالیت، مینولتا کم کم در حال خروج از سایه و فعالیت مجدد در بازار دوربین های دیجیتال می باشد.

پس از ادغام مینولتا با شرکت کونیکا و راه اندازی برند “کونیکامینولتا ” این شرکت در سال ۲۰۰۶ اعلام کرد که قصد فعالیت در بازار دوربین های دیجیتال را نخواهد داشت اما اخیرا شاهد فعالیت کونیکا مینولتا در سکوت خبری  و تولید مجدد دوربین هستیم. شاخه ی SLR این شرکت به کمپانی کونیکا مینولتا فروخته شد و از آن پس مینولتا از گذشته ی خود فاصله ی بسیاری گرفت.

معرفی کپی لیزری کونیکا مینولتا C457 در این مقاله

فعالیت کونیکا مینولتا در سکوت خبری وتولید دوربین ها ی جدید موجب گشت این کمپانی مجددا برسرزبان ها بیفتد. دوربین های که اخیرا این کمپانی به بازار عرضه کرده است عبارتنداز : یک دوربین ۲۰مگاپیکسلی مینولتا MN357 وای فای دار، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است با زوم ۳۵X که دارای فیلمبردای ۱۰۸۰P می باشد.سایت آمازون قیمت این دوربین را ۲۳۰ دلار اعلام کرده است. محصول جدید دیگر کونیکامینولتا، دوربین مینولتاMN5Z است که آن هم ۲۰ مگاپیکسلی بوده با زوم اوپتیکال ۵X و قیمت ۱۰۰دلاری  عرضه می شود.

نمایندگی کونیکا مینولتا واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا

فعالیت کونیکا مینولتا در سکوت خبری در این صفحه مورد بررسی قرار گرفت. نمایندگی کونیکا مینولتا، نمایندگی مجازفروش و تعمیر محصولات کونیکا مینولتا در ایران است. این مرکزبا به کارگیری تعمیرکاران زبده و ماهر، در خصوص تعمیرو فروش انواع محصولات کونیکا مینولتا، از جمله ؛ دستگاه کپی ، پرینتر و چندکاره های کونیکا مینولتا…فعالیت می نماید. همچنین آموزش تعمیرات کونیکا مینولتا از جمله خدمات این مجموعه می باشد. نمایندگی کونیکا مینولتا واحدهای تعمیرات مجزا جهت تعمیر محصولات خود در نظر گرفته است. در این قسمت به ذکر نام واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا بسنده می کنیم. در صورت تمایل خدمات ما را در هریک از واحدهای تعمیرات کونیکا مینولتا مطالعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩