اشتراک گذاری

فروش فتوکپی شارپ MX-450

دستگاه فتوکپی شارپ MX-450 با داشتن قابلیت پرینت، اسکن سیاه و سفید و دو رو و نیز 4 مخزن 500 برگی کاغذ، یکی از چاپگرهای قدرتمند شارپ است. این ماشین با تنوع در سایز کاغذ های چاپ شده  در محدوده ی A3 تا A6 می تواند کاربرد زیادی برای اداره ها و سازمان های گوناگون داشته باشد. AR-351 دارای سرعت 45 کپی و پرینت در دقیقه می باشد که سرعت چاپ بسیار متناسبی بوده و بر محبوبیت این سیستم افزوده است. یکی دیگر از ویژگی های بارز فتوکپی شارپ MX-450، حضور پررنگ قطعات مختلف سازنده ی آن در بازار است. این مهم تعمیر و استفاده ی چند ساله از دستگاه MX-450 شارپ را ممکن می سازد.

مشخصات فنی فتوکپی شارپ MX-450

  • سرعت چاپ : ۴۵ کپی در دقیقه
  • دابلکس : قابلیت چاپ پشت و رو
  • پرینت : قابلیت پرینت و اسکن
  • مخزن کاغذ : ۴ مخزن ۵۰۰ برگی کاغذ
  • سایز کاغذ : A6 الی A3
  • صفحه نمایشگر : کاملا لمسی
  • مواد مصرفی : تونر ( پودری )
  • ساخت : ژاپن

قیمت فروش فتوکپی شارپ MX-450

اگر قابلیت ها و ویژگی های ساختاری فتوکپی شارپ MX-450 شما را نسبت به خرید این سیستم کاربردی متمایل کرده است، نمایندگی رسمی دستگاه کپی مناسب ترین گزینه ی انتخابی برای شماست. این مجموعه درگاه معتبر و ایمنی برای خرید انواع محصولات برند باکیفیت شارپ از جمله فتوکپی شارپ MX-450 است. نمایندگی دستگاه کپی طی مشاوره های رایگان توسط کارشناسان مجرب به عرضه ی تجهیزات اداری مختلف شارپ  می پردازد. گارانتی و ضمانت نامه های معتبر نیز یکی دیگر از خدمات تخصصی نمایندگی رسمی دستگاه کپی است که جهت کسب اعتماد و رضایت هرچه بیشتر کاربران و متقاضیان گرامی ارائه می گردد.

تعمیر فتوکپی شارپ MX-450

دستگاه های کپی فارغ از نوع و برند سازنده بر اثر عوامل مخربی چون استفاده ی طولانی مدت و خارج از ظرفیت سیستم دچار اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی می شوند. نحوه ی انجام امور تعمیراتی این تجهیزات از حساسیت بالایی برخوردار است. چراکه هرگونه خطا در فرآیند بازیابی چاپگر می تواند منجر به گسترش خرابی وارده بر سیستم گردد. لازم به ذکر است که نمایندگی رسمی دستگاه کپی، مرکزی فوق تخصصی است که عملکرد فتوکپی شارپ MX-450 و سایر چاپگرهای موجود در بازار را در بالاترین سطح کیفی امکان پذیر بازیابی می نماید. خدمات تخصصی این نمایندگی محدود به نوع و برند خاصی نبوده و  کلیه ی اختلالات چاپگرهای شارپ و سایر برندهای موجود در بازار را در برمی گیرد.

نمایندگی دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی سازمانی فوق تخصصی و حرفه ای است که به صورت اختصاصی در دو حوزه ی فروش و تعمیرات دستگاه های کپی شارپ و فرآیند چاپ آن ها فعالیت می کند. گستره ی خدمات این مجموعه بسیار وسیع بوده و تمامی اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری انواع چاپگرهای جوهرافشان و لیزری را در بر می گیرد. مفتخریم که اعلام کنیم کلیه ی امور تعمیراتی در نمایندگی دستگاه کپی براساس پارامترهای استاندارد شکل گرفته و به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی عرضه می شوند تا بدین شکل هیچ گونه افت کیفیتی شامل حال سیستم بازیابی شده نگردد.


لینک های مرتبط : مرکز تعمیرات کپی

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩