اشتراک گذاری

تعمیرات دستگاه کپی شارپ

مرکز تعمیرات دستگاه کپی شارپ با تیمی مجرب و کاردان ، این اطمینان را به مشتریان گرامی می دهد که دستگاههای فتوکپی را ابتدا تجزیه تحلیل کرده و سپس با توجه به مشکل ایجادشده ، آن را تعمیر می کند . مهندسین این مجموعه، بهترین راه حل فنی ، کوتاهترین زمان ممکن و کمترین هزینه را جهت تعمیرات به شما پیشنهاد خواهند داد. در مرکز تعمیرات دستگاه کپی شارپ، سعی داریم از تعویض قطعات مگر به ضرورت جلوگیری نماییم.

لذا کارشناسان این مجموعه حدالامکان قطعات فابریک را تعویض نمی کنند و در صورت تعویض قطعات، تنها از قطعات اورجینال استفاده خواهیم کرد. مرکز تعمیرات کپی شارپ یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات فتوکپی  با بیش از سال ها سابقه، خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جوهر افشان چند کاره و هد انواع پرینتر در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه  ارائه می دهد.

مرکز تعمیرات کپی شارپ

تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل

یکی از خدماتی که نمایندگی شارپ مرکز سخت افزار ایران به کاربران ارائه می دهد، تعمیرات کپی در محل است. بسیاری از کاربران زمان کافی برای مراجعه به تعمیرگاه ندارند. بیشتر دستگاه های کپی وزن بالایی دارند و جابجا کردن آنها اصلا کار ساده ای نیست. چنانچه کاربر این مدل ها هستید، تعمیر دستگاه کپی شارپ در محل به شما این امکان را می دهد که بدون دردسر دستگاه را تعمیر کنید. برای دریافت این سرویس با نمایندگی شارپ تماس بگیرید و درخواست دریافت سرویس در محل را ثبت کنید. تیم تعمیر کپی sharp در محل به آدرس شما اعزام شده و اقدامات لازم برای عیب یابی و تعمیر این دستگاه را انجام می دهند.

تعمیر فتوکپی شارپ در تهران

تعمیر فتوکپی شارپ در تهران، توسط نمایندگی شارپ در کلیه مناطق شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران انجام می شود. برای دریافت خدمات تعمیر فتوکپی شارپ در تهران، با شعب مختلف این مرکز در ستارخان، امیرآباد، فرجام، پیروزی و یا ولیعصر تماس بگیرید. همکاران ما پس از دریافت آدرس و دیگر اطلاعات مورد نیاز، به محل شما آمده و ضمن عیب یابی دقیق دستگاه، اقدامات تعمیراتی مورد نیاز را انجام می دهند.

تعمیر دستگاه کپی شارپ در کرج

نمایندگی شارپ کرج، برای ارائه خدمات تعمیر دستگاه کپی شارپ در کرج در خدمت شماست. این مرکز به اقصی نقاط استان البرز اعم از هشتگرد، نظرآباد، ماهدشت، اشتهارد، محمدشهر، فردیس، ملارد، هفت تیر، عظیمیه، گلشهر، مهرشهر، باغستان، گوهردشت، جهانشهر و … خدمات رسانی کرده و با ضمانت نامه رسمی، اصالت خدمات را تضمین می کند. جهت دریافت خدمات تعمیر کپی شارپ در کرج، از طریق شماره های موجود با همکاران ما تماس بگیرید.

تعمیر دستگاه کپی شارپ

پیش از معرفی خدمات مرکز تعمیر تعمیر دستگاه کپی شارپ، لازم است بدانید که که نمایندگی sharp، تمامی این سرویس ها را با ضمانت نامه رسمی و معتبر همراه می کند. بنابراین ضمن اطمینان از اصالت آنها، می توانید مشکلات احتمالی را در بازه زمانی تعیین شده، پیگیری کنید.

اقداماتی مثل تعمیر کاغذکش، تعمیر و تعویض فیوزینگ، ترمیم کارتریج آسیب دیده، تعویض هد، تمیز کردن و تعویض درام، تعمیر داکتر بلید، ترمیم وایپر بلید، تعمیر مین برد، تعمیرات برد پاور، ترمیم تخصصی اپتیک، تعمیرات سنسور، تعویض خازن های معیوب، شارژ کارتریج، ترمیم لیزر، تعمیرات تخصصی یونیت ها، تعویض دولوپر، تعمیرات در محل و ارائه مشاوره های تخصصی، مهم ترین خدماتی هستند که در مرکز تعمیرات فتوکپی شارپ به دارندگان این دستگاه ارائه می شوند.

نمایندگی فتوکپی شارپ

نمایندگی شارپ با داشتن دو اهرم قوی ، یعنی خبره ترین متخصصان و همینطور تجهیزات و لوازم حرفه ای سعی دارد خدمات خود را با بالاترین سطح کیفی به مشتریان خود ارائه دهد. یکی از این حوزه ها ارائه خدمات فروش و تعمیردستگاه فتوکپی است. نمایندگی فتوکپی شارپ تمامی امکانات و تجهیزات روز دنیا را در راستای نیل به هدف خویش بکارگرفته است و آنها را جهت ارائه بهترین خدمات در اختیار کارشناسان این حوزه قرار داده است.

نمایندگی شارپ در راستای نیل به اهداف خویش، تمامی امکانات و تجهیزات روز دنیا را فراهم ساخته و در اختیار کارشناسان و کادر فنی خویش قرار داده است.در فرآیند تعمیرات ، پارامترهای متعددی در روند کار مورد توجه قرار میگیرد : تشخیص دقیق قطعه معیوب ، استفاده و بکارگیری پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیر ، استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه ، تست عملکرد دستگاه پس از تعمیر و …

همینطور برخی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی فتوکپی شارپ عبارتند از : تعمیر مین برد دستگاه کپی شارپ ، تعمیر کاغذکش دستگاه کپی شارپ ، تعمیر برد فتوکپی شارپ، تعمیر یونیت فتوکپی شارپ ، عملیات مربوط به شارژ کاتریج، رفع مشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی شارپ، تعویض پیکاپ دستگاه کپی شارپ، انجام تنظیمات دستگاه و تعمیرات مرتبط با بورد، انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی شارپ، عیب‌یابی درام و انجام اصلاحات پس از بررسی دستگاه، تعویض و تعمیر انواع قطعات فنی دستگاه کپی شارپ و … . لازم به ذکر است کلیه خدمات مربوطه به دلیل حجم و وزن بالای این دستگاه و عدم امکان جابجایی و تحویل آنها به تعمیرگاه ، معمولا به صورت تعمیرات در محل صورت می پذیرد.

تعمیر فتوکپی شارپ در تهران و کرج

تعمیر برد پاور دستگاه فتوکپی شارپ

برد پاور بخش مهمی از هر دستگاه فتوکپی است. وظیفه ی انتقال ولتاژ مورد نیاز اجزای مختلف دستگاه کپی برعهده ی برد پاور آن می باشد. بنابراین خرابی برد پاور ماشین فتوکپی مساوی است با خاموشی کامل دستگاه و عدم شکل گیری پروسه ی چاپ. با استفاده از خدمات سرویس در محل نمایندگی تعمیرات کپی شارپ طی مدت زمان کوتاهی شاهد تعمیر برد پاور خواهید بود. کافی است با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیر برد پاور دستگاه فتوکپی شارپ

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی شارپ

ورود و خروج صحیح و بی نقص برگه های کاغذ در دستگاه کپی در گرو سلامت کامل کاغذکش آن است. خرابی کاغدکش در اثر استفاده ی بی رویه ی کاربر نمایان می شود. در نتیجه باید هنگام استفاده از دستگاه فتوکپی شارپ و یا سایر برندهای موجود در بازار به ظرفیت ماهیانه ی چاپگر دقت داشته باشید.

هر ماشین فتوکپی ظرفیت خاصی دارد که می بایست تعداد برگه های چاپ شده را همواره زیر این عدد نگه دارید. خطر استهلاک کاغذکش تا حد زیادی با انجام سرویس های به موقع قابل کنترل است. برای اعمال سرویس های دوره ای و یا تعمیر کاغذکش انواع و اقسام چاپگرهای ایستاده و رومیزی شارپ می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات کپی شارپ استفاده کنید.

تعمیر کاغذکش دستگاه کپی شارپ

تعمیر فیوزینگ ماشین فتوکپی شارپ

فیوزینگ با همکاری درام، تونر و یا جوهر مصرفی دستگاه فتوکپی را بر روی کاغذ حک می کند. در واقع یونیت فیوزینگ بخشی برای حرارت دادن تونر و شکل گیری چاپ اسناد می باشد. یک اختلال جزیی در فیوزینگ منجر به کنسل شدن کلی فرآیند چاپ می گردد. تعمیر این بخش از دستگاه فتوکپی شارپ باید مطابق با نوع چاپگر و تعداد قابلیت های آن صورت پذیرد. نمایندگی تعمیرات کپی شارپ با استفاده از دانش به روز کارشناسان خود عملکرد فیوزینگ را تعمیر می کند. لازم به ذکر است که کلیه ی خدمات و سرویس های این نمایندگی همراه با گارانتی عرضه می شوند.

تعمیر درام دستگاه کپی شارپ

یکی دیگر از سرویس های تخصصی ارائه شده در این مرکز تعمیر و تعویض درام دستگاه های کپی شارپ میباشد. همانطور که میدانید درام وظیفه ی مهم و خطیری را در دستگاه های کپی شارپ ایفا میکند. درام ها به هر گونه خراش بسیار حساس هستند واین خراش ها باعث خواهند شد علامت های اضافی و دائمی بر روی کاغذ چاپ شوند که این اتفاقی ناخوشایند برای هر کاربری محسوب میشود.

برخی از مواد اولیه هم ممکن است توانایی خود را برای نگهداری یا مقاومت در برابر شارژ از دست بدهند و این امر سبب میشود که تونر تونایی چسبندگی خود را بر درام از دست بدهد و در این صورت دستگاه دیگر قادر به چاپ بر روی هیچ برگه ای نخواهد بود. در چنین مواقعی لازم است با کارشناسان واحد تعمیر این مرکز تماس حاصل کنید تا مشکل مربوط به درام دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع سازند.

تعمیر درام دستگاه کپی شارپ

تعمیر مین برد فتوکپی شارپ

همانطور که میدانید دستگاه های فتوکپی از قطعات حساسی تشکیل شده اند و هر گونه اختلال در آن ها ممکن است کارایی کلی دستگاه را با مشکل روبرو کند و این مساله میتواند برای هر سازمان و شرکتی به موضوعی ناخوشایند بدل شود. یکی از این قطعات حساس و حیاتی مین برد میباشد. مین برد در هر دستگاهی، انجام مهم ترین وظایف را بر عهده دارد. این قطعه از چیپ های ریز تری ، تشکیل شده است که هر یک وظایف مهم و تکمیل کننده ای را در فرایند چاپ بر عهده دارند. همانطور که میدانید وظیفه ی اصلی مین برد در هر دستگاهی پردازش عملیاتی است که دستگاه برای آن طراحی شده. مین برد داده ها را در اختیار میگیرد و خروجی را تعیین میکند.

هر گونه اختلال در هر یک از اجزای تشکیل دهنده ی مین برد کل عملیات را نشانه میگیرد و در آن وقفه ایجاد میکند. مین برد دستگاه های کپی شارپ هر چند قوی تر و با کیفیت تر از موارد مشابه در برندهای دیگر ساخته شده اند اما ممکن است به دلایل مختلفی دچار آسیب های جزیی و کلی شوند. در همین راستا سپردن این مشکل به مرکز تعمیرات مجهز و استاندارد امری است بسیار مهم و حیاتی در بازگرداندن سلامت دستگاه چاپ. از این رو متخصصان این مرکز آماده اند تا با استفاده از دانش و تجربه ی بالای خود، در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مشکلات مین برد دستگاه کپی شارپ را مرتفع کنند.

تعمیر دستگاه کپی شارپ

تعمیر دولوپر فتوکپی شارپ

همچنین یکی از واحد های مرکز نمایندگی شارپ به تعمیر و مرتفع سازی مشکلات در کارایی دولوپر دستگاه کپی اختصاص داده شده است. دولوپر قسمتی مهم از دستگاه کپی شارپ میباشد که تونر را به درام منتقل میکند. از این رو نقش بسیار مهمی را در انجام فرایند چاپ ایفا میکند و خرابی آن میتواند باعث کاهش کیفیت و حتی توقف عملیات چاپ شود. این ماده معمولا در محفظه ای تحت عنوان تانک دولوپر قرار داده شده است و معمولا تعمیرات دولوپر شامل این قطعه میشود. همچنین تعمیر و ترمیم مشکلات این قطعه ی حساس نیاز به تبحر و تجربه ی بالا از سوی متخصص دارد و از این رو توصیه میشود در مواقع خرابی آن را به مراکز معتبر در این زمینه بسپارید.

شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ

اگر با پیغامی مبنی بر اتمام جوهر و یا تونر یا حتی چاپ کم رنگ صفحات پس از استفاده از دستگاه کپی شارپ مواجه شدید، به این معنی است که دستگاه فتوکپی شما نیاز به شارژ کارتریج دارد. میتوانید جهت دریافت خدمات با نمایندگی شارپ تماس بگیرید.هزینه شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع دستگاه
  • میزان حجم و ظرفیت کارتریج آن
  • نوع تونر

بنابراین قیمت شارژ کارتریج متناسب با مواردی که گفته شد، متغیر است.

  • بکارگیری پودر جهت پر کردن   Tonerدر مرکز تعمیرات کپی شارپ
  • شارژ و تعویض کاتریج دستگاه های دیجیتال کپی شارپ
  • آشنایی و سرویس و روش کار سنسور در مرکز تعمیرات کپی شارپ
  • خواندن و بررسی تخصصی Error Code ها در مرکز تعمیرات کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیر LSU Unitدر مرکز تعمیرات کپی شارپ
  • تنظیمات روش های بکارگیری دستگاه بعنوان پرینتر ، اسکنر و فکس در مرکز تعمیرات کپی شارپ
  • تحلیل جداول کارکرد  دستگاه کپی درمرکز تعمیرات کپی شارپ
  • تعمیرات چرخ دنده های دستگاه فتوکپی شارپ/ تعویض چرخ دنده های دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات مکانیکی دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات و تعویض انواع قطعات الکترونیکی دستگاه کپی شارپ
  • رفع عیوب مربوط به مکانیزم مسیر حرکت کاغذ و ایجاد تصویر در دستگاه کپی
  • عیب یابی و تعمیر سیستم هیتر دستگاه کپی  Heater
  • عیب یابی و تعمیر مسیر خروج کاغذ دستگاه کپی شارپ
  • ریست کارخانه Reset factory فتوکپی / ریست پرینتر

ویژگی مرکز تعمیرات کپی شارپ

در انتها به اطلاع کاربران میرسانیم که انجام سرویس های پس از فروش محصولات شارپ، در مرکز تعمیرات دستگاه های کپی شارپ متشکل از واحدهای مجزای تعمیرات پرینتر و دستگاه های فتوکپی و اسکن و … به کمک ابزار و تجهیزات به روز و تعمیرکاران متعهد و با تجربه مرتبط در این امر و بهره گیری از شیوه های نوین، انجام میگیرد. در این مرکز کلیه ی مراحل بررسی و تعمیر قطعات مختلف دستگاه های کپی و چاپ شارپ تحت نظر مهندسین زبده و مجرب در این حوزه انجام میشود.

شما کاربران عزیز میتوانید از راه های ارتباطی ذکر شده همه روزه با متخصصان ما تماس حاصل کنید. در آخر، توصیه ی ما به شما این است که در صورت بروز مشکل در دستگاه کپی و چاپ خود، اقدام به باز کردن ناشیانه ی آن نکنید، همانطور که میدانید تعمیر غلط و غیرکارشناسانه ممکن است به دیگر اجزای دستگاه حساس و گران قیمت شما لطمه و صدمات جبران ناپذیری وارد آورد.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ

تعویض و تعمیرات فوق تخصصی اجزای فتوکپی شارپ

  • تعویض Scan Unit دستگاه کپی شارپ
  • تعویض Transporter Unit دستگاه کپی شارپ
  • تعویض Paper Stop Unit دستگاه کپی شارپ
  • تعویض Optical Unit دستگاه کپی شارپ
  • تعویض SPF دستگاه کپی شارپ
  • تعویض ADF دستگاه کپی شارپ
  • تعویض Duplex دستگاه کپی شارپ
  • تعویض Sorter دستگاه کپی شارپ
  • تعویض Finisher دستگاه کپی شارپ
  • تعویض Stapler Unit دستگاه کپی شارپ
  • تعویض Main Board دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض AC power دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض DC Power دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض Discharge دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض Blank Lamp دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض DEVELOPER Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض Drum Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض Paper Feed Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض Fusing Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • تعویض MC Charger دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی اجزای دستگاه فتوکپی شارپ

  • عیب یابی و تعمیرات Scan Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Transporter Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Paper Stop Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Optical Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات SPF دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات ADF دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Duplex دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Sorter دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Finisher دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Stapler Unit دستگاه فتوکپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Main Board دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات AC Power دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات DC Power دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Discharge دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Blank Lamp دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات DEVELOPER Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Drum Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Paper Feed Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات Fusing Unit دستگاه کپی شارپ
  • عیب یابی و تعمیرات MC Charger دستگاه کپی شارپ

نکاتی برای رفع error دستگاه کپی شارپ

سوالات متداول کاربران دستگاه فتوکپی شارپ

چقدر زمان می برد تا فتوکپی تعمیر شود ؟

تعمیرات دستگاه کپی گاهی چند ساعت وقت می گیرد و گاهی چندین روز. در واقع به نسبت میزان آسیب دیده مدت زمان تعمیرات تعیین می گردد .

هزینه ی تعمیرات فتوکپی شارپ چقدر است ؟

هزینه دستگاه کپی دارای نرخ های مختلفی است و نسبت به مورد تعمیراتی لحاظ می گردد امکان دارد گاهی دستگاه کپی خیلی ارزان تر از آن چیزی که به نظر برسد تعمیر شود و یا بلعکس .

آیا فتوکپی شارپ سوخته قابل تعمیرات است ؟

فتوکپی شارپ یا هر چیز دیگری بر اثر مصرف بیش از حد امکان دارد خراب شود و سوختگی دستگاه کپی شارپ از جمله مواردی است که برخی اوقات اتفاق میوفتد و دستگاه کپی شارپ نیاز به تعمیرات پیدا می کند و شما با مراجعه به مرکز تعمیرات کپی شارپ این مشکل را رفع میکنید .

ارزانترین مکان برای تعمیرات فتوکپی شارپ ؟

جاهای مختلفی برای تعمیر دستگاه کپی وجود دارند که مرکز تعمیرات کپی بهترین جا از نظر تکنیکی و با قیمتی مناسب آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد .

طول عمر دستگاه کپی شارپ تعمیری چقدر است ؟
  • طول عمر و مدت زمان عمر مفید دستگاه کپی تعمیراتی بستگی به دو چیز دارد
  • اول اینکه تیم تعمیراتی که دستگاه را تعمیر می کند کلیه ی عیوب را برطرف سازند .
  • دوم هم اینکه در استفاده مجدد از دستگاه بیشتر از دستگاه کپی تعمیراتی مراقبت شود تا دوباره مشکل ساز نشود.
آیا مکان قابل اطمینانی برای تعمیرات دستگاه کپی شارپ وجود دارد؟

مرکز تعمیرات کپی شارپ که زیرمجموعه ی شرکت سخت افزار ایران است با تجربه بیست ساله در زمینه ی تعمیرات انواع دستگاههای کپی شارپ این اطمینان را به مشتریان عزیز می دهد که با بهره گیری از کارشناسان مجرب و کاردان دستگاه فتوکپی شارپ تعمیری را ابتدا تشخیص خرابی داده و سپس نسبت به تعمیرات آن اقدام ی کنند. مرکز تعمیرات کپی شارپ نمایندگی اصلی بوده و کار تعمیر را با بالاترین سرعت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان انجام می دهد.

قیمت دستگاه کپی تعمیراتی چقدر است ؟

کلیه اجناس دسته دوم به نسبت قیمت پایین تری دارند ولی اگر دستگاه کپی به خوبی تعمیر شود و دیگر عیوبی در عملکرد آن دستگاه نداشته باشد می توان دستگاه کپی تعمیراتی را به قیمت خوب فروخت .

نمایندگی اصلی مرکز تعمیرات کپی کجاست؟

مرکز تعمیرات کپی شارپ  نمایندگی اصلی و رسمی تعمیرات دستگاه فتو کپی می باشد .

دستگاه کپی شارپ چگونه خراب می شوند ؟
  • برق دستگاه را چک می کنیم.
  • دستگاه را در مکان خوبی قرار می دهیم .
  • بعد از ۴ ساعت کارکرد دستگاه را خاموش می کنیم به مدت ۳۰ دقیقه .
  • با توجه به استاندارد های دستگاه کپی از آن استفاده می کنیم .
جلوگیری از احتمال خرابی دستگاه کپی شارپ ؟

دستگاه کپی به نسبت کارکرد و میزان مراقبت دچار خرابی می شود و در واقع هر نکته ای که از اصول اولیه ی استفاده از آن رعایت نشود آن قسمت متزلزل خواهد شد .

میزان ساعت استفاده از دستگاه کپی در روز ؟

استاندارد دستگاه کپی ساعت مشخصی را تعیین نکرده ولی بر حسب زمان بندی به نسبت میزان آسیب دستگاه روزانه ۳ نوبت ۴ ساعتی بهتر است.

برای سالم نگه داشتن دستگاه کپی چکار کنم ؟

استاندارد های دستگاه کپی را رعایت کنیم .

واحدهای تعمیرات شارپ

تعمیرات شارپ در واحدهای مجزا انجام می گردد. این مرکز جهت تعمیرات کپی شارپ کارگاهی مجهز را در نظر گرفته است. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی در دستگاه های کپی شارپ ، می‌بایست این دستگاه‌ها تنها در مراکزِ مجاز تعمیر و بازیابی گردند. این هشدار از آن‌روست که مشاهده شده، برخی از تعمیرات انجام گرفته در مراکز غیرمجاز منجر به خرابی کامل دستگاه گردیده و امکان تعمیر آن را به طور کلی از میان برده است.

بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجاز، قطعات دستگاه‌های شارپ بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که گاهاً نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است.به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز بسپارید. جهت اطلاع از خدمات ارائه شده در هریک از واحدهای تعمیرات شارپ، روی لینک مربوط کلیک نمایید.

واحدهای تعمیرات شارپ

مقالات، سوالات متداول و اخبار دستگاه کپی شارپ

مقالات مرکز تعمیرات شارپ  برگرفته از مقالات همایش های مختلف ملی و بین المللی است. این مقالات توسط متخصصین نمایندگی شارپ  بررسی شده و سپس در اختیار کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. مرکز تعمیرات کپی شارپ ضمن ارائه‌ی بهترین خدمات ، تمامی ویژگی‌های یک سازمان مشتر‌ی‌مدار را در بخش تعمیرات پیاده نموده است.  در انتخاب مقالات سعی براین است که نیاز دو گروه مخاطبان تخصصی و عمومی در نظر گرفته شود. مطالعه ی مقالات تعمیرگاه تخصصی شارپ برای کاربران مختلف شارپ و همچنین همکاران گرامی که  به تعمیر این محصولات می پردازند مفید خواهد بود.

مرکز تعمیرات شارپ در راستای رفع نیاز کاربران گرامی بخش پرسش های متداول را راه اندازی نموده است. پرسش های متداول در ارتباط با تعمیرات شارپ ، چگونگی کارکرد محصولات، تکنولوژی به کار رفته در آن ها و …. می باشد. اگر کاربر هریک از محصولات شارپ هستید یا اینکه در حوزه ی تعمیرات شارپ فعالیت می کنید، مطالعه ی پرسش و پاسخ های این بخش رهنمود خوبی برای کاربران دستگاه کپی و پرینتر شارپ خواهد بود.

اخبار نمایندگی تعمیرات شارپ ، جدیدترین اخبار در ارتباط با کمپانی شارپ ، تولیدات و تکنولوزی های مختلف این کمپانی را در برمی گیرد. نمایندگی شارپ یا استعانت از الطاف الهی و با تکیه بر دانش متخصصین خویش، سال هاست در امر تعمیرات کپی شارپ موفق به کسب برترین رتبه در بین همکاران خود گشته است. توصیه می کنیم ،کاربرانی که علاقه مند به پیگیری اخبار هستند این بخش را مطالعه نمایند.

انواع دستگاه کپی شارپ و دیگر محصولات sharp

دستگاه کپی شارپ در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد. ازین رو پیش از انتخاب باید با مشخصات مختلف دستگاه آشنا شده و با توجه به نیاز خود دست به انتخاب دستگاه بزنید.

کاربرانی که می خواهند مدل دستگاه کپی یا پرینتر شارپ خود را ارتقا دهند و یا اطلاع از جدیدترین مدل های برایشان جالب است می توانند این بخش را مطالعه نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. در بخش معرفی محصولات، مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هر محصول در دسترس کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. مشخصات جدیدترین محصولات نمایندگی شارپ را در این بخش مطالعه نمایید.

انواع دستگاه کپی شارپ و دیگر محصولات sharp

واحدهای تعمیرات شارپ

تعمیرات شارپ در واحدهای مجزا انجام می گردد. این مرکز جهت تعمیرات کپی شارپ کارگاهی مجهز را در نظر گرفته است. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی در دستگاه های کپی شارپ ، می‌بایست این دستگاه‌ها تنها در مراکزِ مجاز تعمیر و بازیابی گردند. این هشدار از آن‌روست که مشاهده شده، برخی از تعمیرات انجام گرفته در مراکز غیرمجاز منجر به خرابی کامل دستگاه گردیده و امکان تعمیر آن را به طور کلی از میان برده است.

بعلاوه مشاهده شده که در بسیاری از مراکز غیرمجاز، قطعات دستگاه‌های شارپ بی‌هیچ دلیلی با قطعات فِیک و تقلبی تعویض می‌گردد؛ این در حالی است که گاهاً نیازی به تعویض قطعه نبوده و دستگاه قادر به ادامه‌ی کار با همان قطعات اورجینال بوده است.به منظور پیشگیری از چنین رویدادهایی، بهتر است در صورت بروز هر گونه نقص و خرابی، دستگاهِ خود را جهت تعمیر به مراکز و نمایندگی‌های مجاز بسپارید. جهت اطلاع از خدمات ارائه شده در هریک از واحدهای تعمیرات شارپ، روی لینک مربوط کلیک نمایید.

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ ، با تشکیل تیمی از کارشناسان باتجربه و آشنا به علم روز اقدام به تعمیر دستگاه های الکترونیکی کاربران می نماید . نمایندگی شارپ تمامی کالاهای الکترونیکی با برندهای شناخته شده را در دو حوزه ی تعمیر و فروش تحت پوشش خدمات خود قرار می دهد. در این مرکز کلیه ی امور مربوط به تعمیر، تعویض و سرویس ماشین های اداری شارپ می پردازد.

تعمیرات تخصصی انواع دستگاه کپی و پرینتر  شارپ ،  توسط کارشناسان تعمیرات دستگاه کپی و پرینتر به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می گردد. در واقع باید گفت این مرکز طیف خدمات گوناگونی را به کاربران خود ارائه می کند . نمایندگی دستگاه کپی به دلیل فعالیت گسترده و متمادی در حوزه ی تعمیر و تعویض دستگاه های الکترونیکی توانسته جایگاه ممتازی را در بین سایر مراکز کسب کند .

نمایندگی شارپ
4.9/5 (89 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

19 − 1 =