اشتراک گذاری

فروش فتوکپی شارپ AR-450

اگر دنبال خرید دستگاه کپی شارپ مدل AR-450 آن هم به صورت اورجینال هستید، ادامه مطلب را از دست ندهید. کمپانی شارپ یکی از تولید کنندگان مطرح ماشین های اداری است که محصولات آن همیشه طرفداران خاص خود را داشته اند. نمایندگی مجاز شارپ مرکز سخت افزار ایران به عنوان یک مجموعه مجاز، انواع مدل های فتوکپی و پرینتر این برند را به متقاضیان محترم عرضه می کند. این مرکز به دنبال آن است که کاربران شرایط راحت تری برای خرید محصول مورد نظرشان داشته و آن را به شکل اصل خریداری کنند. فروش فتوکپی شارپ AR-450 توسط افرادی انجام می شود که سالها در این حوزه فعالیت کرده اند. همکاران ما به خوبی با مشخصات فنی این دستگاه آشنایی دارند و شما را در جهت تجربه خریدی به صرفه و کاربردی راهنمایی می کنند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات فروش و پس از فروش دستگاه کپی شارپ AR-450 و نحوه دریافت این خدمات از شما عزیزان دعوت می کنیم به ادامه مطلب توجه کنید.

فروش فتوکپی شارپ AR-450

فتوکپی شارپ AR-450 دستگاهی کاربردی برای دفاتر نسبتا کوچک

دستگاه فتوکپی شارپ AR-450 سیستمی مقرون به صرفه و کارآمد است که می تواند انتخاب مناسبی برای محیط های اداری باشد. این دستگاه با مصرف انرژی نسبتا کم و قدرت چاپ بی نظیر می تواند مدت ها بدون نقص فنی به کار خود ادامه دهد و کاربر را در چاپ اسناد مختلف یاری سازد. سایز کاغذ قابل استفاده در کپی شارپ AR-450 از A6 تا A3 قابل تنظیم است. این سیستم یک دستگاه کپی ایستاده می باشد که  با سرعت چاپ 45 کپی در دقیقه همراه خوبی برای شکل گیری فعالیت سازمان هاست. قابلیت کپی سیاه سفید دورو، پرینت سیاه سفید دورو و کاربری آسان در نمایشگر تمام لمسی از  ویژگی های کاربردی دستگاه کپی شارپ AR-450 محسوب می شوند.

اگر بودجه ی محدودی در راه اندازی یک دفتر نسبتا کوچک دارید، فتوکپی شارپ AR-450 سیستمی کاربردی و جذاب برای شما خواهد بود. این چاپگر با ویژگی های ساده اما کارآمدی چون بزرگنمایی، کاربری آسان، مواد مصرفی ارزان قیمت، بدنه ی مقاوم، سرعت چاپ مناسب ساخته شده است. شما می توانید ماشین چندکاره ی AR-450 را به راحتی از طریق پورت های تعبیه شده به سیستم های رایانه ای متصل کنید و عملیات پرینت، کپی و اسکن را انجام دهید.

مشخصات فنی فتوکپی شارپ AR-450

  • مدل : شارپ AR450
  • سرعت چاپ : ۴۵ کپی در دقیقه
  • دابلکس : قابلیت چاپ پشت و رو
  • پرینت : قابلیت پرینت و اسکن
  • مخزن کاغذ : ۴ مخزن ۵۰۰ برگی کاغذ
  • سایز کاغذ : A6 الی A3
  • صفحه نمایشگر : کاملا لمسی
  • مواد مصرفی : تونر ( پودری )
  • ساخت : ژاپن
  • وضعیت دستگاه : دستگاه صد در صد استوک اروپا تضمینی
  • وضعیت چاپ : در حد عالی بدون نقط

خدمات پس از فروش فتوکپی شارپ AR-450

یکی از عواملی که منجر به افزایش سطح رضایت مندی مشتریان یک مجموعه می شود، خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش در واقع مجموعه سرویس هایی هستند که پس از خرید دستگاه به مشتری ارائه می شوند و عمدتا شامل نصب و تعمیر تخصصی محصول می گردند. نصب و راه اندازی کپی به شکل درست و اصولی، شارژ کارتریج شارپ، سرویس دوره ای دستگاه، تعمیرات تخصصی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب، تعمیرات کپی در محل و اقداماتی از این دست، جزء مهم ترین خدمات پس از فروش فتوکپی شارپ AR-450 به شمار می روند. بنابراین همکاران ما پس از پایان فرایند فروش هم شما را تنها نخواهند گذاشت. آنها کنار شما هستند تا بیشترین بهره را از دستگاه خریداری شده ببرید و هرگونه مشکل یا ایراد احتمالی را به راحتی برطرف نمایید.

سرویس در محل فتوکپی شارپ AR-450

خدمات سرویس در محل نمایندگی دستگاه کپی شامل رفع تمامی اختلالات احتمالی در چاپگرهای عظیم الجثه ی کمپانی شارپ از جمله دستگاه کپی شارپ AR-450 می شود. کارشناسان اعزامی از سوی نمایندگی مجاز دستگاه کپی با به همراه داشتن آرشیوی جامع از تجهیزات کاری پیشرفته و قطعات جانبی چاپگر،  شما را در راه بازیابی کارکرد اصلی دستگاه معیوب یاری کرده و در صورت نیاز امر تعویض را با نمونه های اورجینال شکل می دهند تا هیچ گونه افت کیفیتی شامل حال فرآیند چاپ دستگاه نگردد.

تعمیرات فتوکپی شارپ AR-450

دستگاه های کپی بعضا مشکلات و ایرادهایی دارند که باید به صورت تخصصی بررسی و برطرف شوند. مزمن شدن هریک از این مشکلات می تواند بخش های دیگر را نیز درگیر کند. به عنوان یک کاربر اصلا نباید مشکلاتی مثل روشن نشدن، افت کیفیت چاپ، خاموش شدن ناگهانی و … را در دستگاه فتوکپی تان نادیده بگیرید. توجه به این نکته ضروری است که مشکلات دستگاه کپی معمولا از یک یا چند ایراد سطحی فراتر بوده و محدوده وسیع تری را شامل می شوند. دانش فنی شما برای برطرف کردن بسیاری از این مشکلات محدود است و نیاز به کمک تخصصی دارید. لذا بهتر است برای تعمیر این محصول به شکل درست و حرفه ای از مراکز تعمیراتی معتبر کمک بگیرید.

تعمیرات فتوکپی شارپ AR-450 به شکل تخصصی در نمایندگی SHARP مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. همکاران ما با انجام اقداماتی همچون بررسی و عیب یابی دستگاه، تعمیر و تعویض فیوزینگ، تعویض و پاکسازی درام، شارژ کارتریج، تعویض کارتریج آسیب دیده، تعمیر کاغذکش، تعمیر و تعویض برد، تعمیر برد پاور، ترمیم مین برد، ترمیم و تعویض دکمه های آسیب دیده، تعویض مواد مصرفی، تعویض کابل ها و اتصالات معیوب و … مشکلات عملکردی شارپ AR-450 را به نحو احسن برطرف می کنند.

اگر بودجه ی محدودی در راه اندازی یک دفتر نسبتا کوچک دارید، فتوکپی شارپ AR-450 سیستمی کاربردی و جذاب برای شما خواهد بود. این چاپگر با ویژگی های ساده اما کارآمدی چون بزرگنمایی، کاربری آسان، مواد مصرفی ارزان قیمت، بدنه ی مقاوم، سرعت چاپ مناسب ساخته شده است. شما می توانید ماشین چندکاره ی AR-450 را به راحتی از طریق پورت های تعبیه شده به سیستم های رایانه ای متصل کنید و عملیات پرینت، کپی و اسکن را انجام دهید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩