اشتراک گذاری

شارژ کارتریج پرینتر کانن

یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی کانن شارژ کارتریج پرینتر کانن می باشد. بهره گیری از ابزارآلات پیشرفته برای تعمیرات پرینتر، به کارگیری نیروهای آموزش دیده برای انجام کارهای تعمیراتی، حضور کارشناسان مجرب برای پاسخگویی به تمام مشکلات کاربران پرینتر کانن از عوامل پیشرفت این نمایندگی می باشد. 

برای کسب رضایت کاربرانی که از پرینتر کانن استفاده می نمایند، این نمایندگی از بهترین تونرها با  رعایت استانداردهای آن استفاده می کند. به علت استفاده های فراوانی که از پرینتر کانن می شود، درصد خرابی های آن نیز بالا می رود. بنابراین نیاز به بستری مناسب برای تعمیرات آن احساس می شود. نمایندگی کانن با استفاده از برترین متد روز دنیا در زمینه ی تعمیرات پرینتر کانن، در حال ارائه ی خدماتی بی سابقه ای در سراسر ایران می باشد.

شارژ-کارتریج-پرینتر-کانن

نکات مهم در شارژ کارتریج پرینتر کانن

اولین گام برای شارژ کردن کارتریج پرینتر کانن، باز و بسته کردن دستگاه می باشد. برای انجام این کار نیاز به داشتن تجهیزات خاصی می باشد. بهتر است بدانید اگر تخصص لازم را در این زمینه نداشته باشید نمی توانید به وسیله ی ابزاری چون (انبردست، پیچ‎گوشتی و چکش) دستگاه را باز کنید و حتی ممکن است به دستگاه آسیب برسانید.

در این میان کارتریج پرینترهای لیزری رنگی بسیار ظریف تر و حساس تر است و نیازمند توجه و دقت بالایی است. لازم به ذکر است که شارژ کارتریج پرینتر کانن یک کار تخصصی می باشد و برای انجام آن باید استانداردهای تعیین شده ی آن رعایت گردد. شما همراهان گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی تخصصی پرینتر کانن، از تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز با بهترین شرایط استفاده نمایید.

مشکلات ایجاد شده پس از شارژ کارتریج پرینتر کانن

پس از شارژ کارتریج پرینتر کانن ممکن است مشکلاتی برای دستگاه ایجاد گردد که متخصص آن حوزه باید برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

  • ایجاد خطوط نامتناسب در صفحه.
  • چاپ شدن تنها قسمتی از کاغذ.
  • ایجاد پس زمینه در صفحه.
  • چاپ دارای صفحه ای کم رنگ می باشد.
  • در هم پاشیده شدن رنگ ها.
  • وجود صداهای نامتناسب در کارتریج.
  • کثیف شدن کاغذ توسط کارتریج.
  • سفید ماندن کاغذ بعد از فرمان چاپ.
  • وجود اخطار پرینتر در هنگام کار.
  • خاموش شدن دستگاه پس از قرارگیری کارتریج در آن.

کارتریج و عملکرد آن

منبع تامین رنگ در چاپگرها، کارتریج یا تونر می باشد. تعداد تونر و هم چنین رنگ های موجود در آن بسته به مدل دستگاه چاپ، متفاوت می باشد. برای مثال چاپگرهای جوهر افشان امروزی چاپگرهای معمولی جوهرافشان- دارای چهار تونر مجزا و طبیعتاً چهار رنگ جدا از یکدیگرند. این رنگ ها عبارتند از: cyan (آبی)، magenta (قرمز) و‌ (yellow) زرد که به همراه آن‌ها یک رنگ سیاه نیز وجود دارد. 

برای ایجاد تصاویر سیاه و سفید و رنگی با کیفیت مناسب، چاپگرهای جوهر افشان از طریق منافذ ریزی که در هد دستگاه وجود دارد کار خود را به انجام می رسانند. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید.اما خوشبختانه امروزه، محل قرار گیری هر کارتریج از کارتریج دیگر جدا شده است. شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج می توانید به مرکز تعمیر و شارژ کارتریج پرینتر کانن مراجعه نمایید.

خدمات شارژ کارتریج پرینتر کانن عبارتند از:

  • حذف و نصب مجدد نرم افزار درایور پرینتر جهت برطرف نمودن اختلالات موجود در مرکز شارژ کارتریج پرینتر کانن
  • بروز رسانی قطعات و کیت های کارتریج در صورت ارائه از سوی کمپانی های سازنده جهت رفع اختلالات
  • ارائه ی بهترین مشاوره ها در زمینه ی عملکرد پرینترها و کارتریج ها و نگهداری آنها
  • انجام آزمایشات جامع جهت تست کلیه قطعات و کارکرد آنها در کارتریج
  • جایگزین کردن تعمیرات به جای تعویض جهت کاهش هزینه ها
  • تعمیر کارتریج لیزری رنگی در مرکز شارژ کارتریج کانن
  • تعمیر کارتریج جوهرافشان
  • ارائه گزارش در خصوص صحت عملکرد و کارکرد تجهیزات و جزئیات مربوط به کارتریج و کلیه مواد مصرفی چاپ
  • کاهش دادن استهلاک دستگاه و بالابردن سطح عملکرد آن از طریق سرویس تخصصی کلیه ی قطعات کارتریج.
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله ماژول های جانبی در واحد شارژ کارتریج کانن
  • سرویس های زمانبندی شده دوره ای کارتریج در واحد شارژ کارتریج کانن
  • تعمیر کارتریج قابل حمل در واحد شارژ کارتریج پرینتر کانن
  • نصب و تنظیمات تجهیزات جانبی از جمله نرم افزار درایور
  • تعمیر کارتریج لیزری سیاه و سفید و رنگی

تعویض کارتریج چاپگر کانن

از آنجا که کارتریج پرینتر کانن یکی از بخش های مصرفی دستگاه می باشد و بسته به میزان مصرف از آن، در طول دوره های زمانی مختلقی باید آن را تعویض نمود. زمان این کار بسته به نوع دستگاه و مدل آن متفاوت است. برای مثال چاپگرهای سیاه و سفید لیزری معمولاً پس از چاپ ۲ هزار صفحه، به شارژ و یا تعویض کارتریج نیاز پیدا می کنند. 

حال آنکه این زمان در چاپگرهای رنگی کوتاه تر و سریع تر است. گاهی این تصور برای افراد ایجاد می شود که اگر در طول ماه استفاده کمی از دستگاه خود داشته باشند دیگر نیازی به شارژ و یا تعویض کارترج چاپگر کانن ندارند در حال که این تصور اشتباه می باشد. به خصوص در چاپگرهای رنگی که حتی اگر کم مورد استفاده قرار گیرند باز هم جورشان خشک شده و  شارژ کردن آن فایده ای ندارد. بنابراین بهتر است هم در مورد میزان استفاده از این دستگاه و هم در مورد زمان تعویض کارتریج چاپگر دقت و احتیاط لازم را داشته باشید.

تعمیرات پرینتر کانن

تعمیر پرینتر کانن با توجه به گستردگی بالای این مرکز، در تمامی زمینه ها و مدل های مختلف آن کاربرد دارد. همانطور که بیان شد با بالا رفتن میزان استفاده از یک دستگاه آمار مشکلات ایجاد شده در آن نیز بالا می رود. تعمیرات پرینتر کانن با استفاده از شیوه های نوین تعمیرات و با آشنایی کامل با اجزای تشکیل دهنده این دستگاه، آمده ی ارائه ی بهترین خدمات به مصرف کنندگان پرینتر کانن می باشد.

تکنسین های این واحد با داشتن سابقه ای طولانی در زمینه ی انجام خدمات تعمیرات پرینتر کانن، توانسته اند در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت نیازهای تمامی مراجعه کننگان به واحد تعمیرات پرینتر کانن را برطرف نمایند.در صورت بروز هرگونه مشکل در پرینتر کانن خود می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و تخصصی ترین راهنمایی ها را از آنها دریافت نمایید. چنانچه مشکل شما از طریق راهنمایی های این کارشناسان برطرف نشد می توانید با مراجعه حضوری به واحد تعمیرات پرینتر کانن به بهترین روش مشکل خود را حل نمایید.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه ی تمامی خدمات مرتبط با دستگاه پرینتر کانن در خدمت تمامی کاربران این برند می باشد. در طی سالیان، با به کارگیری متخصصینی کارآمد و با تجریه، نمایندگی کانن توانسته است جایگاه متمایزی در میان واحدهای تعمیراتی برای خود کسب نماید. پارت بندی این واحد به بخش های مجرا برای رفع تمامی مشکلات ایجاد شده در دستگاه پرینتر موجبات رضایت مراجعه کنندگان را ایجاد نموده است. 

تکنیسین های این نمایندگی با در نظر گرفتن شیوه های تعمیراتی به جای تعویض قطعات، سعی بر این دارند که مشتری با هزینه های بسیار پایین تر بتواند مجددا از دستگاه خود استفاده نماید. اما چنانچه هیچ راهی برای تعمیر دستگاه وجود نداشت قطعات تعویض شده با نمونه اصلی آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت. گارانتی خدمات ارائه شده در این نمایندگی نشان از کیفیت بالای خدمات آن دارد،  واحدهای تعمیرات کانن در بخش زیر معرفی می شوند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩