اشتراک گذاری

شارژ تونر فتوکپی شارپ

کاربرانی که با دستگاه های فتوکپی لیزری شارپ سر و کار دارند لازم است با ماهیت و چگونگی عملکرد تونر دستگاه خود آشنایی داشته باشند و بدانند چه زمانی نیاز به شارژ تونردستگاه فتوکپی شارپ پیدا میکنند. کارتریج یا تونر همان منبع تامین رنگ در پرینترهای شارپ میباشند. متناسب با نوع دستگاه کپی، تعداد تونر و رنگ موجود در آن ها متفاوت خواهد بود. 

این رنگ ها به گروه های مختلفی تقسیم میشوند که عبارتند از : آبی، قرمز، زرد و سیاه. بیشتر پرینترهای شارپ، قبل از تمام شدن کارتریج پیامی تحت عنوان شارژ تونر دستگاه  به نمایش میگذارند. لازم است بدانید در صورت تمام شدن تونر مصرفی موجود در کارتریج، لازم است دو اقدام توسط کاربر به انجام برسد.

یکی از راه حل های پیش رو تعویض کامل کارتریج و استفاده از یک کارتریج نو میباشد و راه حل دوم پیش رو شارژ تونر دستگاه فتوکپی شارپ میباشد که معمولا راه حل انتخابی بیشتر کاربران میباشد. چرا که کاربر را متحمل پرداخت هزینه ی به مراتب پایین تری میکند. 

شارژ تونر امروزه به امری متداول و حائز اهمیت از سوی بسیاری از شرکت ها بدل شده است. از این رو در ادامه ی  این مقاله قصد داریم به ذکر نکات و  نحوه ی شارژ تونر فتوکپی شارپ بپردازیم.

شارژ تونر فتوکپی شارپ

نکات مهم در شارژ تونر دستگاه فتوکپی شارپ

برای شارژ تونر دستگاه فتوکپی، توصیه میشود، از متخصصان با تجربه در این امر کمک بگیرید. چرا که این کار ظرافت بسیار بالایی را می طلبد. اما اگر خودتان قصد انجام چنین کاری را دارید در این بخش به ذکر مراحل آن میپردازیم. یادتان باشد، تا زمانی که کاست یا بدنه ی اصلی کارتریج دستگاه فتوکپی شارپ سالم باشد، شما خواهید توانست به دفعات مکرر و نامحدود، اقدام به شارژ آن کنید. 

اما اگر بدنه ی اصلی دچار مشکل شود، دیگر نمیتوان آن را شارژ کرد. همچنین لازم است متوجه این مسئله ی مهم باشید که باید از مواد با کیفیت و سازگار با دستگاه کپی شارپ خود، استفاده کنید و در این امر دقت بالایی به خرج دهید. چرا که نمونه های تقلبی و ارزان قیمت موجود در بازار ممکن است به دستگاه حساس و گران قیمت شما، آسیب های جدی وارد کند.

مراحل انجام شارژ تونر فتوکپی شارپ

  • حتما متوجه زمان مناسب شارژ تونردستگاه خود باشید.
  • ابزار مورد نیاز شارژ تونر را به همراه داشته باشید، این ابزار شامل یک عدد چهارسوی کوتاه و قیف مناسب کاغذی یا پلاستیکی میباشد.
  • حتما برای انجام تمیز مراحل شارژ تونر از سفره های یک بار مصرف استفاده کنید و برای جلوگیری از بروز آسیب ناشی از بوی تونر از ماسک استفاده کنید.
  • قبل از استفاده از تونر آن را به خوبی تکان دهید تا حالت مایع خود را باز یابد.

این مقاله به کارت میاد : تنظیم رنگ دستگاه کپی

  • برای شروع کار لازم است پیچ های کارتریج را با دقت و ظرافت باز کنید.
  • دقت داشته باشید که نور به صورت مستقیم به درام دستگاه کپی شارپ نتابد.
  • پس از درام میله ی مشکی رنگی را مشاهده خواهید کرد، لازم است کمی درام را از روی چرخ دنده سفید کناری بلند کنید تا مخزن را بتوانید از طریق قیف پر از تونر کنید.
  • مقدار مشخصی از تونر (حدودا 200 تا 300 گرم) را برای انتقال آماده کنید. مراقب باشید استفاده از مقدار بیش از حد ممکن است سرریز شود.
  • توجه داشته باشید که اگر بار سوم است که کارتریج را شارژ میکنید نیاز است که درام نیز تعویض شود. این کار باعث بالا بردن کیفیت چاپ خواهد شد.

خدمات نمایندگی شارپ

نماینده ی رسمی فتوکپی شارپ و تجهیزات چاپ شارپ مفتخر است به ارائه انواع خدمات پس از فروش برای کاربران عزیز دستگاه های شارپ، از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ، سرویس های مرتبط با تجهیزات چاپ نظیر شارژ تونر دستگاه های شارپ در انواع تونر های سبک و سنگین، شارژ کارتریج تونر دستگاه کپی و پرینت و …میباشد.

متقاضیان سرویس های مذکور میتوانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با متخصصان زبده ی ما تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت نسبت به دریافت سرویس های مورد نظر اقدام نمایند. لازم به ذکر است این نمایندگی زیر نظر بهترین و با تجربه ترین مجریان این امر و با در اختیار داشتن به روز ترین تجهیزات تشخیص و تعمیر دستگاه کپی ، طی سال ها تجربه، به صورت تضمینی در زمینه های مورد نظر، آماده ی کمک رسانی به شما کاربران گرامی میباشد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩