اشتراک گذاری

دولوپر دستگاه کپی شارپ

دولوپر یکی از مواد بکاررفته در دستگاه‌های کپی است که از دو بخش تونر و دولوپر تشکیل شده است. بسیاری از کاربران دستگاه های کپی، دولوپر را به عنوان یک ماده مصرفی می شناسند، درحالی‌که دولوپرها به واقع مصرف نمی‌شوند بلکه بعد از مدتی خواص و کارایی خود را از دست می دهند و درست به همین دلیل است که می‌بایست تعویض ‌شوند. 

جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت. در تصویر زیر می توانید با دولوپر دستگاه کپی شارپ و محل قرار گیری آن در دستگاه کپی بهتر آشنا شوید.

دولوپر دستگاه کپی شارپ

تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ

عموماً زمان تعویض دولوپر در غالب دستگاه های چاپ، توسط یک پیغام به کاربر اعلام می گردد. برخی از شرکت‌های سازنده دستگاه های چاپ، سیستمی را در دستگاه های کپی، پرینتر و … تعبیه کرده‌‌‌اند که افت محسوس کیفیت دولوپر و در حقیقت زمان تعویض دولوپر را اعلام می‌کند. به دلیل آنکه کیفیت دولوپر استفاده شده تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد توصیه می‌شود جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده شود.

در صورتی که شما نیز کاربر دستگاه کپی و یا پرینتر هستید بهتر است با مشاهده پیغامی از سوی دستگاه مبنی بر فرارسیدن زمان تعویض دولوپر، سریعاً نسبت به تعویض دولوپر اقدام کنید. زیرا عدم توجه به افت کیفیت دولوپر نه تنها هزینه‌ی چاپ را بالا می‌برد بلکه باعث افت شدید در چاپ می گردد. توجه داشته باشید که در صورت تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ و مشاهده خطای روشن ماندن چراغ مربوط به آن، می بایست نسبت به ریست کردن کنتور دولوپر اقدام نمایید.

تعمیر فتوکپی شارپ خود را به ما بسپارید

آشنایی با دولوپر دستگاه کپی شارپ

آشنایی با دولوپر دستگاه کپی و عملکرد آن سبب می گردد تا کاربر استفاده صحیحی از این قطعه داشته باشد و به عمر مفید آن بیفزاید. همانگونه که می دانید دولوپر دستگاه کپی شارپ نیز همانند سایر دولوپرهای موجود در دستگاه های کپی از دو بخش تونر و دولوپر تشکیل شده است. تونر همان پودر شارژی است که دستگاه کپی برای چاپ سند مورد نظر نیاز دارد. دولوپر که پودر سنگین نیز نامیده می شود عمل انتقال تونر بر روی سطح درام را انجام می دهد. در این فرآیند ابتدا تونر و دولوپر مخلوط شده و درون مخزن ریخته می شوند. تانک دولوپر در بالای مخزن تونر قرار دارد.

خود دولوپر در دستگاه های کپی و چاپ به شکل فیزیکی مصرف نمی‌شود بلکه این ماده فقط در مدت زمانی مشخص کیفیت خود را از دست می‌دهد که در این صورت می بایست تعویض گردد. همانگونه که گفته شد جهت تعویض دولوپر دستگاه کپی شارپ بهتر است از بهترین محصولات ممکن در بازار استفاده کنید چرا که کیفیت دولوپر تأثیر مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. هر گونه ایرادی در کیفیت دولوپر علاوه بر تاثیر منفی بر کیفیت چاپ، مصرف تونر دستگاه را نیز به شدت بالا خواهد برد و عوارض دیگری مانند ریزش پودر تونر را در پی خواهد داشت.

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی، زبده‌ترین و متخصص‌ترین کادر فنی تعمیرات دستگاه های کپی را به همکاری فراخوانده و بدین واسطه قادر به تعمیر و اصلاح تمامی مدل‌های دستگاه کپی گشته است. کیفیت تعمیر در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی ضمن تجربه و تخصص کارشناسان، مرهون ابزارآلات پیشرفته‌ای است که مطابق با به‌روزترین فناوری‌های تعمیر، تهیه و خریداری شده‌اند. این امر ضمن سرعت‌بخشی و کیفیت‌دهی به خدمات ارائه شده، رضایت مشتریان این مرکز را در پی داشته است.

کلیه سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی به دلیل اطمینان از سطح کیفی خدمات انجام شده، دارای گارانتی و ضمانت است. حضور «کارشناسان متخصص» و «امکانات پیشرفته» در این مرکز سبب گشته تا سرویس های مرتبط با این دستگاه در بالاترین سطح کیفی به متقاضیان ارائه گردد و این مجموعه، در طول سالهای اخیر، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گردد.

نمایندگی مجاز شارپ

نمایندگی مجاز شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید.

تمامی سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی شارپ مبتنی بر ضوابط و استانداردهای جهانی طرح شده از سوی شرکت‌ شارپ است. نمایندگی مجاز شارپ در بخش «فروش» عرضه‌کنندۀ تمامی تولیدات کمپانی شارپ و در بخش «خدمات پس از فروش» ارائه‌دهندۀ تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات شارپ است. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات شارپ ، محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات کمپانی شارپ را در برمی‌گیرد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩