اشتراک گذاری

تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو

تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو اقدامی است تخصصی که توسط تکنسین های مجرب در نمایندگی ریکو مرکز سخت افزار ایران انجام می شود. دکتر بلید یکی از قطعات ویژه پرینتر است که در فرایند چاپ نیز نقش اساسی دارد. بروز کوچک ترین آسیب در این قطعه می تواند منجر به ایجاد مشکلاتی جدی در کیفیت تصاویر شود. به همین دلیل هم این قطعه در تعمیرات پرینتر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مدیریت نمایندگی ریکو، ضمن توجه به حساسیت های این قطعه، وظیفه ترمیم آن را به جمعی از مجرب ترین تکنسین های حوزه تعمیرات ماشین های اداری محول کرده است.

در این فرایند از پیشرفته ترین ابزار و با کیفیت ترین قطعات استفاده شده و به این ترتیب، می توانید اطمینان داشته باشید که داکتر بلید پرینتر ریکو شما در این نمایندگی به بهترین شکل و به دور از هرگونه خطا و اشتباه ترمیم خواهد شد. در ادامه در مورد عملکرد دکتر بلید و روش های ترمیم این قطعه اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو

داکتر بلید چیست؟

داکتر بلید پرینتر ریکو یکی از قطعات مهم این دستگاه است که در حکم همکار بلید عمل می کند. به دلیل تشابه نام، ممکن است تعمیرکاران مبتدی این قطعات را با هم اشتباه بگیرند. اگر تونر (به هر مقداری) بر روی مگنت رولر باقی مانده باشد، داکتر بلید آن را تمیز می کند. از آنجا که مگنت رولر تونر را به سطح درام هدایت می کند، حرکت دکتر بلید سبب ایجاد اصطکاک در جهت مخالف مگنت شده و به این ترتیب، تونر شارژ می گردد.

بنابراین باید گفت که دکتر بلید پرینتر، نقش ویژه ای در کیفیت چاپ این دستگاه دارد. به این ترتیب، بروز هرگونه مشکل در این قطعه منجر به ایجاد اختلال در کیفیت پرینت شده و کاربران را با مشکلات جدی مواجه می سازد. به همین دلیل هم در صورت بروز مشکل، باید تعمیر دکتر بلید پرینتر ریکو خود را در اولین فرصت انجام دهید. همکاران ما در بخش تعمیرات ریکو برای بررسی و ترمیم این قطعه در خدمات شما هستند.

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید :تعمیر مین برد پرینتر ریکو

مشکلات داکتر بلید پرینتر ریکو

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، مشکلات داکتر بلید تاثیر مستقیم روی فرایند چاپ پرینتر داشته و کیفیت پرینت را به شدت کاهش می دهد. یکی از مشکلات اصلی داکتر بلید پرینتر ریکو ، کثیف شدن این قطعه است. گاهی کاربران از این مساله شکایت می کنند که در حالی که کارتریج پرینتر خود را به تازگی شارژ کرده اند، کیفیت چاپ پایین بوده و برگه های پرینتت شده بعضا کم رنگ و حتی ناخوانا هستند.

در این شرایط، داکتر بلید قطعه ای است که حکم متهم ردیف اول را داشته و نیاز به بررسی دارد. آلودگی این قطعه باعث می شود که عملیات پاکسازی تونر به خوبی انجام نشده و اصکاک لازم برای چاپ در مگنت رولر ایجاد نشود. به این ترتیب،تونر به خوبی روی کاغذ پخش نمی شود و فرایند چاپ، با افت محسوس کیفیت مواجه خواهد شد. بررسی و تعمیر داکتر بلید پرینتر ریکو در این شرایط، نیاز به تخصص و مهارتی دارد که تنها متخصصین مجرب این حوزه از آن برخوردار می باشند.

تعویض داکتر بلید پرینتر ریکو

داکتر بلید یک قطعه پلاستیکی است و به همین دلیل نیز در صورت بروز مشکل، قابل تعمیر نمی باشد. تعویض داکتر بلید پرینتر ریکو اصلی ترین روش برای رفع مشکلات این قطعه است و در بیشتر موارد، تنها روش تعمیر به شمار می رود. البته این کار، به منزله ی آخرین راه حل در نظر گرفته شده و در صورت عدم نتیجه گیری از روش های تعمیراتی، مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ی مهمی که برای تعویض داکتر بلید باید به آن توجه داشت این است که این قطعه، بسیار ظریف بوده و جایگزین کردن آن باید با دقت بالایی انجام شود.

همچنین وجود داکتر بلید غیر اورجینال و بی کیفیت در پرینتر ریکو، می تواند موجب بروز آسیب ها و مشکلات جدی تری در این دستگاه شود. در واقع استفاده از قطعه بی کیفیت و غیر اورجینال، کل فرایند تعمیر پرینتر ricoh را زیر سوال می برد. از این رو باید توجه کنید که در روند تعمیر و یا تعویض داکتر بلید چاپگر ریکو از نمونه ی اورجینال استفاده شود.

تعمیرات ریکو در کرج

تکنسین های مجرب واحدهای تعمیرات ریکو تمام تلاش خود را در جهت ترمیم محصولات این شرکت در بالاترین سطح کیفی به کار بسته اند. در همین راستا نیز این افراد، دوره های تخصصی را در آموزشگاه های معتبر گذرانده و به صورت کامل، با جزئیات تعمیر محصولات الکترونیک آشنا هستند. همچنین مدیریت نمایندگی ricoh نیز در راستای تحقق این هدف، واحدها را به تجهیزات، ابزار و دستگاه های پیشرفته مجهز نموده و امکان تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری را در این واحدها فراهم نموده است.

بدین ترتیب، شما کاربران گرامی ساکن استان البرز، در صورت مشاهده ی مشکل در هریک از انواع پرینتر، دستگاه کپی، اسکنر، فکس، دوربین و تجهیزات جانبی ریکو خود، می توانید به نمایندگی تعمیرات ریکو در کرج مراجعه نموده و شاهد بازگشت کیفیت محصول خود باشید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩