اشتراک گذاری

در خرید پرینتر کانن به چه نکاتی توجه کنیم؟

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان می‌توان درباره‌ مشخصات فنی پرینتر کانن بسیار سخن گفت، اما نکات مهم در خرید پرینتر کانن و فاکتور های ویژه ای هستند که با توجه به آنها می‌توان انتخاب آگاهانه برای خرید پرینتر کانن داشت. با توجه دقیق به لیست نکات مهم در خرید پرینتر کانن می‌توانید دستگاهی را که متناسب نیازتان است، انتخاب و خریداری کرد.

در خرید پرینتر کانن به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید پرینتر کانن بر اساس نیاز

بدون شک اولین سوال در این بخش این است که پرینتر مدنظرتان جوهرافشان است یا لیزری؟ پرینتر کانن به طور معمول یا برای مصارف خانگی تولید می شود یا مصارف اداری و سازمانی. تفاوت ها دو مدل از پرینتر کانن بر اساس نوع کاربری و استفاده از آن است. اما معمولا پرینتر های لیزری و جوهرافشان کانن بشتر مورد توجه و اقبال قرار گرفته اند. نوع انیاز،اندازه نیاز و حتی شکل نیاز کاربر از جمله نکات مهم در خرید پرینتر کانن است؛ خواه لیزری و خواه جوهر افشان.

سرعت پرینتر کانن

سرعت از نکات مهم در خرید پرینتر کانن است، البته این ویژگی شاید خیلی برای پرینترهای خانگی مورد استفاده نباشد، اما برای شرکت ها و محل کار بسیار مهم است. زیرا ممکن است هر لحظه نیاز باشد تا دستگاه تعداد زیادی سند را پرینت بگیرد و هر چه سرعت آن بالاتر باشد، قطعا بهتر است. سرعت هر پرینتر کانن با تعداد برگه های چاپی در دقیقه سنجیده می شود.

دقت و کیفیت چاپ پرینتر کانن

دقت چاپ در چاپگر کانن مسلما یکی از نکات مهم در خرید پرینتر کانن است. دقت چاپ در اصل به تعداد نقاطی گفته می شود که در هر اینچ مربع از صفحه توسط پرینتر کانن ایجاد می شود که این نقاط معمولا روی صفحه در دو جهت عمودی و افقی به چاپ می رسد. برای همین، در هنگام معرفی دقت چاپ پرینتر کانن ، آن را با دو عدد معرفی می کنند که واحد آن dpi است. هرچه این عدد بزرگتر باشد کیفیت چاپ بیشتری خواهیم داشت.

خواندن این مقاله پیشنهاد می شود :علت شناسایی نشدن درایور دستگاه پرینتر

پرینتر جوهرافشان یا لیزری کانن

اطلاع از کارایی هر یک از پرینتر های جوهر اشان یا لیزری کانن از جمله نکات مهم در خرید پرینتر کانن است. کاربر باید بدانید که از هی کی از این دومدل پر کاربرد پرینتر کانن، چه انتظاراتی باید یا بهتر است بگوییم می تواند داشته باشد. پرینترهای جوهرافشان، جوهر مایع را به صورت نقاط ریز روی کاغذ می‎پاشند و تصویر را چاپ می‎کنند. پرینترهای لیزری از پودر رنگ استفاده می‎کنند، یعنی طرح روی کاغذ کشیده می‎شود و پودر رنگ به طرح می چسبد و بعد غلتک از رویش رد می‎شود. این ساده ترین تفاوت پرینتر های جوهر افشان و لیزری کانن است که می توانید در لیست نکات مهم در خرید پرینتر کانن در نظر بگیرید.

قیمت پرینتر کانن

قیمت بدون شک از نکات مهم در خرید پرینتر کانن  است، اما بد نیست بدانید که برای خرید پرینتر کانن با توجه به تنوع و کاربری های متفاوت آن و نزدیک بودن رده های قیمتی، این فاکتور نمی تواند مهم ترین باشد،زیرا هزینه پرینتر کانن تنها مبلغ پرداختی در ازای خرید آن نیست. نکته بسیار مهمی که در زمان خرید چاپگر کانن کمتر به آن توجه می شود، هزینه مواد مصرفی است.

امکانات جانبی پرینتر کانن

سازندگان پرینتر کانن، در چاپگرهای خود علاوه بر پرینت، امکانات جانبی دیگری قرار می دهند تا سبب استفاده راحت و نیز کارایی بیشتر پرینتر کانن شود.این امکانات از جمله نکات مهم در خرید پرینتر کانن است. مثلا کارت حافظه، بلوتوث و یو اس بی امکاناتی هستند که روی پرینتر کانن گذاشته شده است، همه اینها امکان پرینت بدون نیاز به رایانه، تصاویر و فایل های داخل دوربین و موبایل را برای کاربر فراهم می کنند.

حافظه داخلی پرینتر کانن

این ویژگی به‌صورت کیلوبایت (KB) یا مگابایت (MB) بیان می‌شود و از نکات مهم در خرید پرینتر کانن  به شمار می رود. در میان پرینترهای اداری کانن میزان حافظه داخلی استاندارد نشان می‌دهد هنگامی که انبوهی از اطلاعات در انتظار چاپ شدن هستند، دستگاه می‌تواند چه میزان از اطلاعات چاپی را ذخیره کند.

تعمیرات کانن

کارشناسان واحد تعمیرات کانن، طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و بر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری تمامی دستگاه های کانن آشنایی و تسلط کامل دارند. با توجه به فراوانی خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات کانن ، توجه، دقت و تمرکز بر خدمات ارائه شده، جز با ایجاد واحد تخصصی و حرفه ای کانن امکان‌پذیر نبوده و نیست؛ به همین منظور در مرکز تعمیرات کانن خدمات تخصصی مرتبط با هر محصول صرفا در واحد مخصوص به همان محصول ارائه می‌شود.

نمایندگی کانن

نمایندگی کانن جهت دستیابی به مفهوم واقعی خدمات متمایز همواره به سازماندهی خود می دهد. با این هدف کارشناسان و مهندسان نمایندگی کانن، طی دوره‌های تخصصی و بسیار حرفه‌ای، گزینش شده‌اند و با تمامی قطعات و محصولات قدیمی و جدید کانن آشنایی دارند. به‌علاوه کارشناسان نمایندگی کانن ، ملزم به حضور در دوره‌های بین‌المللی هستند که مهارت‌ها و اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

  نمایندگی کانن با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص پرسنل زبده و ماهر خود تلاش می کند تا تخصصی ترین خدمات را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش در اختیار کاربران خود بگزارد. با مراجعه به این نمایندگی مجاز می تواندی از بهترین خدمات ممکن بهره مند شوید

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩