اشتراک گذاری

آموزش تصویری تمیز کردن لیزر فتوکپی شارپ

تجهیزات اداری جزو پرمصرف ترین لوازم مورداستفاده در شرکتها هستند. حال اگر یکی از آن تجهیزات دچار عیب یا مشکلی شود، عملکرد تمامی واحدهای وابسته به آن مختل میشود. یکی از این تجهیزات فتوکپی شارپ است که معمولا در طول عمر خود دچار مشکلات میشود. معمولا یکی از مشکلاتی که گزارش میشود کثیفی لیزر فتوکپی است. از آنجاییکه این قطعه یکی از حساس ترین قسمتهای فتوکپی است، سعی داریم در این مقاله به دلایل کثیفی و شیوه تمیز کردن لیزر فتوکپی شارپ بپردازیم.

گاهی بعد از فتوکپی کاغذ علائمی روی کاغذ می افتد که نشاندهنده ایراد یا خرابی در دستگاه فتوکپی است. یکی از مواردی که در اثر بروز چنین مشکلی مورد بررسی قرار میگیرد لیزر فتوکپی است. در ابتدا کثیفی لیزر فتوکپی را بررسی میکنیم . اگر مشکل از آن باشد دستورالعل زیر می تواند به شما جهت تمیز کردن لیزر فتوکپی شارپ کمک کند.

آموزش تصویری تمیز کردن لیزر فتوکپی شارپ

مراحل تمیز کردن لیزر فتوکپی شارپ :

  1. در مرحله اول درپوش جلویی دستگاه را بردارید و محفظه جوهر اضافی را از آن جدا کنید.
  2. قطعه خاکستری رنگی که روی درب دستگاه قرار گرفته را بردارید.
  3. در ابتدا قسمتی از لیزر که به رنگ مشکی است را تمیز کنید. برای اینکار باید ابزار را تا انتهای محفظه فرو کنید و سپس خارج کنید.
  4. قسمت قبل را برای واحدهای آبی ، قرمز و زرد نیز تکرار کنید. به اینصورت لیزر فتوکپی شما تمیز خواهد شد.
  5. پس از آن ابزار تمیز کننده را به جای اصلی خود بازگردانید.
  6. محفظه جوهر اضافی را در جای خود گذاشته و درپوش جلویی دستگاه را ببندید.
  7. در آخر برای اطمینان از تمیز شدن لیزر فتوکپی می توانی بعنوان نمونه برگه ای را کپی بگیرید و رفع اشکال آنرا تست کنید.

علاوه براین مراحل می توانید از آموزش تصویری تمیز کردن لیزر فتوکپی شارپ که در ادامه آمده است استفاده کنید.

حال اگر به هر دلیلی مشکل شما حل نشد میتوانید از یکی از متخصصین نمایندگی فتوکپی شارپ کمک بگیرید و راهنمایی های مربوطه را دریافت نمایید.

تعمیر فتوکپی شارپ

تعمیر قسمتهای مختلف فتوکپی شارپ با رعایت تمامی گزینه های ضروری در نمایندگی شارپ انجام می‌پذیرد.ویژگی هایی مانند عیب‌یابی تخصصی و تشخیص دقیق نوع مشکل و قطعه معیوب، استفاده از جدیدترین روش‌های تعمیر و تعویض قطعات، بکارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و تجهیزات تعمیر، استفاده از قطعات اصلی و شرکتی ، تست عملکرد صحیح دستگاه بعد از تعمیر و یا تعویض یک قطعه ، تمیز کردن لیزر فتوکپی شارپ که در قسمتهای قبلی به آن اشاره شد و ….

علاوه بر این متخصصین این مرکز، تمامی خدمات تعمیرات محصولات شارپ را به دو روش «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» انجام میدهند. نمایندگی مرکز تمامی عملیات را گارانتی کرده و این اطمینان را به مشتریان می‌دهد که کلیه خدمات ارائه شده از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند. همه خدمات تعمیر در نمایندگی شارپ، توسط کارشناسان زبده و با بهره‌مندی از جدیدترین ابزارآلات تعمیر انجام می‌پذیرد. بخشی از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده کارشناسان نمایندگی فتوکپی شارپ به شرح زیر است : انجام شارژ کاتریج، رفع اشکلات مربوط به یونیت فیدر دستگاه کپی شارپ، تعویض پیکاپ دستگاه کپی شارپ، تنظیمات دستگاه و تعمیرات مرتبط با بورد، انجام شارژ‌های پودر سبک و سنگین دستگاه کپی شارپ، عیب‌یابی درام و رفع اشکال پس از بررسی دستگاه، تعمیر یا تعویض انواع قطعات فنی دستگاه کپی شارپ و … .

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩