اشتراک گذاری

تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ

متخصصین فعال در مرکز تعمیرات شارپ، ضمن استفاده از ابزار مدرن تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ را انجام می دهند. تعمیر، ترمیم این قطعه از دستگاه کپی را با تکیه بر دانش فنی و تجربه ی بالای خود، انجام می دهند. لازم به ذکر است که واحد تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ، به منظور ارتقاء هرچه بیشتر سطح کیفی این خدمت راه اندازی شده است. در این مقاله به بیان توضیحاتی در مورد تعمیرات این قطعه خواهیم پرداخت.

تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ

مرکز تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ

یکی از نکات بسیار مهم در تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ ، عیب یابی صحیح و دقیق آن می باشد. واضح است که اگر فرایند عیب یابی این بخش از دستگاه به شکل ناقص صورت گیرد، تعمیرات نیز با خطا مواجه خواهد شد. لذا کارشناسان ما توصیه می کنند در صورت بروز هرگونه ایراد در عملکرد لیزر دستگاه کپی خود، از مراجعه به تعمیرگاه های نا معتبر پرهیز نمایید. متخصصین تعمیرات تخصصی یونیت لیزر کپی شارپ، عیب یابی تخصصی دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

مهندسین ارشد ما در این مرکز، ضمن برخورداری از تجهیزات به روز و پیشرفته، با دقت و حساسیت بالا به عیب یابی تخصصی این قطعه از دستگاه کپی شما می پردازند. پس از مشخص شدن مشکل، مراحل و هزینه های تعمیر به اطلاع شما رسیده و در صورت موافقت شما، عملیات تعمیر آغاز می شود.

یونیت لیزر کپی شارپ

پیش از پرداختن به موضوع اصلی، بد نیست کمی با ماهیت یونیت لیزر در دستگاه کپی شارپ آشنا شویم. یونیت لیزر بخشی است شامل اجزایی تحت عنوان: برد لیزر، لیزر،  برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی. البته کاربرد عدسی در این دستگاه، باز کردن نور لیزر یا زاویه دادن بیشتر به نور آن است. ضمن اینکه نور، بعد از عدسی به آینه آخر برخورد کرده و از طریق شیار آن، از یونیت لیزر خارج می شود.

اختلالات یونیت لیزر کپی شارپ

یونیت لیزر کپی، یکی از قطعاتی است که نقش اساسی در کیفیت چاپ این دستگاه دارد، به همین دلیل، تعمیر به موقع ایرادات آن کاری لازم و ضروری است. البته شناخت اختلالات احتمالی این قطعه می تواند در ترمیم سریع آن بسیار موثر باشد. بر همین اساس، کارشناسان ما در مرکز تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ ، لیستی از ایرادات این قطعه و نحوه ی برطرف کردن آن را آماده کرده اند که شامل موارد زیر است:

تعمیر یونیت فیوزینگ شارپ خود را به ما بسپارید

فوکوس نبودن ( تار بودن ) تصویر

تاربودن تصویر  که در اثر خرابی یونیت لیزر به وجود می آید. پس از تعمیر و ترمیم یونیت لیزر، کیفیت تصویر چاپ شده نیز به حد مطلوب خواهد رسید.

کثیفی آینه ها

کثیفی آینه ها و یا لنزهای یونیت لیزر که در اثر عدم پاکسازی دستگاه یا درمعرض گرد و غبار بودن آن ایجاد می شود. با باز کردن یونیت لیزر و تمیز کردن آینه ها، می توان این مشکل را برطرف نمود.

در آمدن پین آینه ی هندسی

در آمدن پین آینه ی هندسی شکل برروی یونیت لیزر نیز می تواند تاثیرات سوء بر روی فرایند چاپ به جای بگذارد. در این حالت، تکنسین های واحد تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ، با دقت بالا اقدام به جا انداختن پین می کنند. نکته ای که باید به آن دقت شود این است که این کار نیاز به ظرافت بالایی دارد. اگر پین در حین جا انداختن دچار شکستگی شود، ادامه ی کار با مشکل مواجه می شود. البته آینه ها در این مرحله نیاز به تنظیم خاصی نداشته و فقط از نظر تمیزی چک می شوند.

خرابی لیزر

در نهایت می توان خرابی لیزر را یکی از اصلی ترین ایرادات یونیت لیزر دستگاه کپی عنوان کرد. جالب است بدانید که اگر لیزر خراب باشد، در اثر ایجاد اختلال در عملکرد سنسور یونیت لیزر، دستگاه تصویر سفید ارائه می دهد. کار این سنسور، دریافت اولین نور از یونیت لیزر است و اگر نور به آن نرسد، برد فرمان قطع شارژ می دهد که نتیجه ی آن، تصویر سفید کپی می باشد.

خرابی سوکت یونیت لیزر

خراب شدن سوکت یونیت لیزر را می توان یکی دیگر از ایرادات این قطعه دانست. با سیم پیجی سوکت و یا تعویض آن، این ایراد برطرف می گردد.

در صورت مواجهه با هریک از مشکلات گفته شده در دستگاه کپی خود، می توانید جهت تعمیر یونیت لیزر کپی شارپ به واحد تعمیر دستگاه کپی شارپ مراجعه نموده و شاهد ترمیم و تعمیر تخصصی این قطعه در این مرکز باشید.

نمایندگی شارپ و واحدهای تعمیر شارپ

نمایندگی شارپ عهده دار کلیه ی فعالیت های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش محصولات شارپ در ایران می باشد. این مرکز با سرلوحه قرار دادن شعار مشتری مداری در تمامی بخش هایش، همواره در تلاش بوده تا رضایت شما کاربران گرامی را جلب کند. در نمایندگی شارپ، خدمات مربوط به هر محصول در پارت مختص به همان محصول ارائه می شود. هم چنین این مرکز، با تجهیز هر بخش به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مربوط به همان بخش، گامی بلند در جهت ارائه ی خدمات تخصصی به مشتریان محترم برداشته است.

شما عزیزان در صورت وجود هرگونه سوال درمورد فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات شارپ می توانید با نمایندگی این شرکت تماس حاصل نمایید؛ کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند . در صورت تمایل خدمات ما را در واحدهای تعمیرات شارپ مطالعه نمایید.

 بخش های مربوط به اخبار، مقالات ، سوالات متداول و محصولات شارپ در سایت ایجاد شده است ،علاقه مندان می توانند مطالب را پیگیری نمایند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩