اشتراک گذاری

تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا

 تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا از جمله خدمات تخصصی است که در نمایندگی کونیکا مینولتا به مشتریان ارائه می شود. این قطعه با نام کاغذ کش پرینتر یا پیکاپ رولر در تئوری تعمیرات شناخته شده و با وظیفه ی ورود و خرو ج کاغذ در دستگاه نقش مهمی را ایفا می کند. کاغذ کش قطعه ای حساس بوده که کار تعمیر آن از هر کسی بر نمی آید به همین خاطر برای بررسی، تعمیر یا تعویض آن باید به نمایندگی کونیکا مینولتا که دارای  تعمیرکاران خبره که آشنا به قطعات و عملکرد آن ها می باشند مراجعه کرد.

پیکاپ ممکن است بر اثر عوامل گوناگون از قبیل اتمام عمر مفید، ضربه، حادثه و … نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد. البته هرگز نباید از ارتباط قطعات با یکدیگر چشم پوشی کرد. تصور کنید تمام قطعات به خوبی کار خود را در پروسه ی چاپ انجام داده اند اگر کاغذ به دستگاه وارد نشود، اگر در دستگاه گیر کند، اگر خارج نشود، اگر کج وارد شود و … تنها اتفاقی را که شاهد آن خواهیم بود عدم عملکرد صحیح کل دستگاه است. در این مقاله به نحوه ی تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا پرداخته ایم با ما همراه باشید.

تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا

کار پیکاپ در دستگاه پرینتر

کار پیکاپ در دستگاه پرینتر با وظیفه ی ورود و خروج کاغذ به پرینتر همانگونه که در مقدمه بیان کردیم نقش مهم آغاز و اتمام چرخه ی چاپ را انجام می دهد. برای تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا بهتر است بدانیم که این قطعه که به رنگ خاکستری و آبی بیشتر تولید می شود. مثل یک چرخ پلاستیکی، کاغذ را چرخانده و به مرحله ی بعد راهی می کند.

کاربران دستگاه های مختلف از جمله ماشین های اداری، خانگی و صنعتی موظف اند که اطلاعات نسبتا قابل قبولی در زمینه ی قطعات و نحوه ی کار آن ها داشته باشند تا اگر دستگاه دچار مشکل شود بتوانند تشخیص دهند که علت از کجاست و خطرات احتمالی خرابی یک قطعه چه میزان حاد خواهند بود

مشکلات ایجاد شده توسط کاغذ کش

برای عیب یابی درست قطعات دستگاه های مختلف از قبیل پرینتر، باید به یاد داشته باشیم که نشانه های خرابی هر کدام از این قطعات چیست. در تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا بهتر است بدانیم که اگر پیکاپ رولر به درستی کاغذ را به داخل دستگاه نکشد، برگه از دستگاه خارج نشود، کاغذ در پرینتر گیر کرده باشد، ورود برگه به چاپگر اتفاق نیفند، کاغذ نیمه داخل یا نیمه خارج شده باشد، برگه کچ وارد دستگاه شود و مشکلاتی از این قبیل، باید به بررسی و عیب یابی تخصصی پیکاپ رولر پرداخت. کاربران با مشاهده ی چنین وضعیتی بهتر است از تعمیرکاران توانای نمایندگی کونیکا مینولتا کمک بگیرند تا در کوتاه ترین زمان مشکلات آن ها برطرف شود.

تعمیر پیکاپ رولر

تعمیر پیکاپ رولر یکی از خدمات تخصصی است که در واحد تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا در اختیار کاربران قرار می گیرد. این قطعه به دلیل حساسیت بالایی که دارد نیاز به سرویس مدام دارد. اگر مدتی است که به سر وقت آن نرفته اید بهتر است اقدام به تمیز کردن و گرد و غباری گیری آن  نمایید تا هم عمر دستگاه و هم عمر کاغذ کش افزایش پیدا کند. اگر در ورود و خروج کاغذ به دستگاه دقت نکنید و در این بین جسم تیز یا خارجی وارد دستگاه شود علاوه بر پیکاپ رولر قطعات دیگر را نیز درگیر خواهد کرد. 

برای تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا می توانید ابتدا با تمیز کردن آن عملکرد دستگاه را باز گردانید. اما اگر مشکل همچنان باقی بود بعد از چک کردن فیوزینگ و کارتریج و اطمینان از صحت آن ها، به تعمیرکاران توانا مرکز تعمیرات پرینتر مراجعه کرده و خواهان تعویض این قطعه با نمونه ای اصل و اورجینال آن باشید.

نمایندگی تعمیرات پرینتر

 نمایندگی پرینتر برترین واحدی است که خدمات مورد نیاز مشتریان را با اعطای تسهیلات خاص، ارائه می دهد. در این نمایندگی کاربران می توانند در بخش فروش شاهد انواع پرینتر مدرن و قدیمی با قابلیت های مختلف و چند گارنه باشند. کارشناسانی که در این واحد مشغول به کاراند تمام تلاش خود را به کار می بندند که در صورت نیاز کاربر، تمام زوایای پیدا و پنهان محصول را به مشتری نمایش دهند که بر اساس نیاز خود و قابلیت هایی که دستگاه وجود دارد اقدام به خرید امن و مطمئن با گارانتی های مدت دار و معتبر نمایند. 

واحد تعمیرات این مرکز آماده است به پشتوانه ی تکنسین های خبره ای که اطراف خود گرد آورده، همچنین دستگاه های مدرنی که برای عیب یابی و تعمیر فراهم کرده است هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری پرینترهای مدرن و قدیمی را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت حل و فصل نمایند. این واحد برای اطمینان خاطر مشتریان اقدام به ارائه ی گارنتی تعمیرات نموده تا کاربران با خیال آسوده به استفاده از دستگاه خود بپردازند.

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا

نمایندگی رسمی کونیکا مینولتا با هدف مشتری مداری توانسته است که مرکز خود را در سه بخش مورد نیاز مردم یعنی: فروش، تعمیر و مشاوره واحد بندی کند. به این طریق مشتریان بتوانند در بدو ورود به این مرکز به واحد مورد نظر خود مراجعه کرده و خدمات لازم را دریافت کنند.  

کاربرانی که قصد خرید محصولات اورجینال کمپانی کونیکا مینولتا را دارند به بخش مشاوره مراجعه کرده و پس از دریافت اطلاعات کامل و جامع، به واحد فروش رفته و با خرید محصول از خدمات پس از فروش آن از قبیل گارانتی مدت دار، نصب وراه اندازی رایگان و خدمات سرویس در محل نیز برخوردار گردند. واحد تعمیرات این مرکز که مجهز به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر است و توسط برترین تکنسین های ایران که دوره های آموزشی بین المللی را گذرانده اند اداره می شود، آماده است تا تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کونیکا مینولتای شما را در کوتاه ترین زمان با صرف کم ترین هزینه ها برطرف کند.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩