اشتراک گذاری

تعمیر مگنت رولر پرینتر توشیبا

تعمیر مگنت رولر پرینتر توشیبا تنها با استفاده از دستگاه های مدرن تعمیراتی انجام خواهد گرفت. کارتریج خود ا قطعات مختلف تشکیل می شود، مگنت یکی از این قطعات است که نقش مهم و حیاتی در دستگاه بر عهده دارد. این قطعه میله ای فلزی بوده با خاصیت مغناطیسی، که تونر را باردار کرده تا به درام منتقل شود. بارزترین نشانه ی خرابی این قطعه در پرینتر، کاهش کیفیت چاپ است.

چنانچه تونر به میزان مناسب به درام منتقل نشود به طور حتم با همکاری فیوزینگ و پیکاپ و … خروجی دستگاه چندان جالب توجه نخواهد بود. کارتریج قطعه ای تعویضی است که پس از مدت زمان مشخص شده نیاز به تعویض دارد. در صورت تعویض آن، مگنت رولر نیز جایگزین خواهد شد. اما چنانچه پیش از موعد مقرر، مگنت رولر دچار مشکل شود، کارشناسان خبره قادر به عیب یابی، تعمیر و تعویض آن خواهند بود. در این مقاله به تعمیر مگنت رولر پرینتر توشیبا پرداخته ایم با ما همراه باشید.

تعمیر مگنت رولر پرینتر توشیبا

عیب یابی مگنت رولر چاپگر

به یاد داشته باشید پیش از اقدام به تعویض یا تعمیر مگنت رولر پرینتر توشیبا، ابتدا به دنیال عیب یابی آن باشید. مشهود ترین مشکل پرینترهایی که آهنربای معیوب دارند، کاهش کیفیت چاپ است. البته همیشه نمی توان با اطمینان این مشکل را از مگنت دانست. بسیاری از کاربران وقتی برای شارژ تونر خود اقدام می کنند در اثر ناآگاهی خود یا تعمیرکار، تونر نامناسب درون مخزن کارتریج ریخته می شود که به ایجاد کاهش کیفیت چاپ می انجامد.

همچنین اگر درام، فیوزینگ و یا دیگر قطعات درگیر پروسه ی پرینت مشکل داشته باشند، کاهش کیفیت امری رایج است. در هر صورت اگر با خطوط افقی، لکه های مثل ابرو باد مانند، سیاه شدن برگه یا چاپ کمرنگ مواجه شدید می توانید احتمال خرابی مگنت رولر را در نظر داشته سپس به تکنسین های خبره نمایندگی پرینتر توشیبا مراجعه فرمایید تا با جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر به بررسی همه جانبه ی دستگاه شما بپردازند.

برای تعمیر پنل پرینتر توشیبا خود کلیک کنید

تعمیر مگنت رولر پرینتر توشیبا در نمایندگی توشیبا

تکنسین خبره، زمانی می تواند کار تعمیر مگنت رولر پرینتر توشیبا را به خوبی انجام دهد که مجهز به دستگاه های مدرن عیب یابی و تعمیر باشد. کار تعمیر یک قطعه زمانی جوابگوی نیاز کاربر خواهد بود که به صرفه باشد و پس از مدت زمان کوتاه، کاربر را مجبور به مراجعه ی دوباره به تعمیرگاه نکند. تکنسین های خبره ی  نمایندگی توشیبا در واحد تعمیرات توشیبا که دوره های تخصصی تعمیرات بین المللی را گذرانده اند، علاوه بر شناخت کامل قطعات همچنین ارتباط آن ها با یک دیگر ابتدا از مشکل مگنت اطمینان حاصل می کنند، سپس با بررسی همه جانبه تصمیم می گیرند که کار تعمیر را انجام دهند یا تعویض.

در صورتی که مگنت رولر نیاز به تعویض داشته باشد با جایگزین کردن نمونه ای که مناسب با مدل و طرح دستگاه مطابق بوده، همچنین در کارخانه ی توشیبا تولید شده باشد، اقدام به جایگزینی کرده و سلامت دستگاه را باز می گردانند و در قبال آن گارانتی معتبر و مدت دار تعویض و تعمیر مگنت رولر پرینتر توشیبا را نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد.

نمایندگی پرینتر توشیبا

نمایندگی پرینتر توشیبا با سال ها تجربه ای که از تعمیر پرینتر توشیبا به دست آورده است، همچنین به پشتوانه ی تکنسین های خبره و آموزش دیده ی خود، اعلام می دارد که حاضر است هر گونه مشکل نرم افزاری و سخت افزاری در قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه پرینتر توشیبا را در کوتاه ترین زمان با صرف کم ترین هزینه ها و با ارائه ی بهترین کیفیت انجام دهد.

در این مرکز علاوه بر تعمیر تخصصی و تعویض قطعات با نمونه ای اصل و اورجینال که در کارخانه ی توشیبا ساخته شده است، واحدهای تخصصی به صورت مجزا مشغول به کار اند که به ارائه ی مشاوره های رایگان پیش و پس از خرید و تعمیرات، همچنین فروش محصولات اورجینال با گارانتی های معتبر و خدمات پس از فروش نظیر نصب و راه اندازی، تعمیر تخصصی و تعویض قطعات با نمونه ای اصل و اورجینال، سرویس کامل دستگاه همچنین خدمات سرویس در محل می پردازند.

جهت مطالعه ی اخبار ، مقالات ، و سوالات متداول در سایر صفحات ما را همراهی نمایید.

5/5 (1 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩