اشتراک گذاری

تعمیر لیزر پرینتر کانن

تعمیر لیزر پرینتر کانن ، یکی از خدمات تخصصی نمایندگی کانن به کاربران گرامی محسوب می شود. مدیریت این مرکز، به منظور ارائه ی خدمات هرچه بهتر به کاربران و جلب رضایت ایشان، اقدام به تخصیص یک واحد مجزا برای این کار نموده است. در این واحد، انواع لوازم به روز جهت تعمیرات لیزر پرینتر وجود داشته و کارشناسان متخصص و با تجربه، از آنها استفاده می نمایند. با توجه به گسترش روزافزون استفاده از پرینترهای لیزری در منازل و مراکز اداری، شناخت بخش لیزر این دستگاه ها و آشنایی با اختلالات و شیوه های تعمیر آن، بسیار ضروری به نظر می رسد. به همین منظور در این مطلب، تلاش کرده ایم به بیانی ساده، اطلاعاتی در مورد این بخش از پرینتر کانن به شما کاربران عزیز ارائه دهیم.

تعمیر تخصصی لیزر پرینتر کانن

پیش از پرداختن به موضوع تعمیر تخصصی لیزر پرینتر کانن، بهتر است با لیزر پرینتر کانن آشنا شویم. لیزر یا همان یونیت لیزر، بخشی است شامل اجزایی تحت عنوان: برد لیزر، لیزر،  برد موتور گرداننده و آینه ی کوچک عدسی. هر یک از این بخش ها، تاثیر بسزایی در کیفیت پرینت این دستگاه دارند. لذا خرابی آنها می تواند مستقیما، با تصویر گرفته شده در ارتباط باشد. البته باید گفت که لیزر، به نوعی نور پرینتر محسوب می گردد. اگر این بخش از دستگاه دچار خرابی شود، در اثر ایجاد اختلال در عملکرد سنسور یونیت لیزر، پرینت مورد نظر، به صورت کاملا سفید ارائه می گردد.

جالب است بدانید که کار این سنسور، دریافت اولین نور از یونیت لیزر است و اگر نور به آن نرسد، برد فرمان قطع شارژ می دهد که نتیجه ی آن، تصویر سفید کپی می باشد. جهت تعمیر لیزر پرینتر کانن آشنایی با اختلالات رایج در یونیت لیزر و نشانه های خرابی این بخش از پرینتر ضروری می باشد. در ادامه به بررسی اختلالات رایج در لیزر پرینتر کنون می پردازیم.

بررسی اختلالات جهت تعمیر لیزر پرینتر کانن

لیزر پرینتر، به عنوان یکی از قسمت های اصلی یونیت لیزر، همانطور که گفته شد، نقش اساسی در کیفیت چاپ دستگاه پرینتر دارد. لذا توصیه می شود در صورت بروز هر یک از موارد زیر، هرچه سریع تر نسبت به تعمیر آن در یک تعمیرگاه مجاز و معتبر، اقدام نمایید. به منظور آشنایی شما با مشکلات محتمل در لیزر پرینتر، از تجربه ی کارشناسان مرکز تعمیر لیزر پرینتر کانن ، کمک گرفته و مواردی را بیان می کنیم:

مشکلات سوکت یونیت لیزر

خراب شدن و یا شکستن سوکت یونیت لیزر، یکی دیگر از مواردی است که بر عملکرد لیزر پرینتر کانن، تاثیر منفی می گذارد. اما جای نگرانی نیست؛ سیم پیچی این قطعه، مشکل را برطرف خواهد کرد. البته گاهی نیاز به تعویض سوکت می باشد. در این حالت بهتر است از نمونه ی با کیفیت استفاده شود تا شاهد طول عمر بیشتر آن باشید.

تار بودن تصویر

چنانچه پرینتی که از دستگاه کانن بیرون می آید، تار بوده و یا اصطلاحا، فوکوس نباشد، باید مشکل را در لیزر آن جستجو کرد. بدیهی است که با تعمیر لیزر، کیفیت پرینت شما، به حد مطلوب خواهد رسید.

آلودگی لنز

گاهی ممکن است که به دلیل عدم پاکسازی پرینتر و یا در معرض گرد و غبار بودن آن، آینه ها یا لنزهای یونیت لیزر، دچار آلودگی شوند. وجود این آلودگی و گرد غبار موجب می شود که لیزر به خوبی عمل نکند. در واحد تعمیر لیزر پرینتر کانن ، به کاربران توصیه می شود که نسبت به تمیزی دستگاه خود، دقیق و حساس بوده و هر چند وقت یک بار، آن را پاکسازی کنند. برای گردگیری لیزر پرینتر کانن، کافی است یونیت لیزر را باز کرده و آینه ها و لنزها را تمیز نمایید.

در آمدن پین آینه

یکی از مواردی که در تعمیر لیزر پرینتر کانن به آن توجه می شود، در آمدن پین آینه ی هندسی شکل موجود برروی یونیت لیزر می باشد. این اتفاق، پرینت گرفته شده توسط دستگاه را با افت کیفیت مواجه می سازد. در این حالت، تکنسین های ما، با دقت بالا اقدام به جا انداختن پین می کنند. نکته ای که باید به آن دقت شود این است که این کار نیاز به ظرافت بالایی دارد. اگر پین در حین جا انداختن دچار شکستگی شود، ادامه ی کار با مشکل مواجه خواهد شد. به یاد داشته باشید که در این مرحله، آینه ها نیازی به تنظیم ندارند. این قطعات فقط از لحاظ تمیز بودن بررسی می گردند.

در صورت مواجهه با هریک از مشکلات گفته شده در پرینتر کانن خود، می توانید به مرکز تعمیر لیزر پرینتر کانن مراجعه نموده و از خدمات تخصصی و فوق تخصصی این مرکز، در جهت رفع مشکل و بهبود عملکرد پرینترتان بهره مند شوید.متخصصین پس از عیب یابی و تشخیص مشکل ایجاد شده اقدام به تعمیر لیزر پرینتر کانن خواهند نمود.

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن ، اصلی ترین مرکز فروش و تعمیر محصولات این شرکت در ایران است. این مرکز، دارای بخش های مجزای فروش و تعمیرات است که در زمینه ی کلیه ی محصولات کمپانی کانن، ارائه ی خدمت می کنند. حضور کارشناسان خبره در همه ی بخش ها، ایجاد واحدهای تخصصی تعمیرات کانن، ارائه ی خدمات سرویس در محل، ارائه ی گارانتی معتبر در قبال خدمات، پاسخگویی و مشاوره ی تلفنی و حضوری در بخش های فروش و تعمیرات و تجهیز این مرکز به پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات تعمیر، از جمله دلایل برتری خدمات نمایندگی کانن نسبت به سایر مراکز می باشد. سالها اعتماد شما مشتریان عزیز، افتخاری عظیم برای همکاران ما در مرکز تعمیرات canon است. در این بخش به ذکر خدمات واحدهای تعمیرات کانن می پردازیم.

در صورت تمایل می توانید اخبار و مطالب مفید وکاربردی  پیرامون محصولات کانن را در این بخش مطالعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩