اشتراک گذاری

تعمیر فیوزینگ کپی زیراکس

تعمیر فیوزینگ کپی زیراکس باید زیر نظر کارشناسانی فنی تعمیرات زیراکس انجام بگیرد که دوره های آموزشی با کیفیتی را در سطوح بین المللی گذرانده باشند. در روند تعمیر یونیت فیوزینگ نیاز به تجهیزات و ابزارهای مدرن هست تا پروسه به درستی انجام گیرد. این قطعه به وسیله ی فیوز تونر بر روی کاغذ، نقش مهم خود در سیستم چاپ را عملی می کند. اگر این قطعه دچار مشکل شود به طور حتم عملکرد دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. کاربران ابتدا باید علایم خرابی یونیت فیوزینگ فتوکپی زیراکس را به خوبی بشناسند سپس در صورت مشاهده و تشخیص درست ، به نمایندگی مجاز تعمیر کپی زیاکس مراجعه فرمایند تا بدون فوت وقت با تعمیر فیوزینگ کپی زیراکس عملکرد اولیه دستگاه را با کمترین هزینه باز گردانند.

تعمیر فیوزینگ کپی زیراکس

کار یونیت فیوزینگ در کپی چیست؟

برای شناخت اهمیت تعمیر فیوزینگ کپی زیراکس بهتر است ابتدا با نقش آن در فتوکپی آشنا شد. یونیت فیوزینگ یکی از قطعات اساسی دستگاه کپی است که در گذشته دارای یک لامپ گرم کننده داخل هات رولر تفلون شده و پرس رولر بود. این قطعه که امروزه با المنت گرم کننده ( به جای لامپ) و فیوزر فیلم ( به جای هات رولر)  طراحی شده است، نقش مهمِ پختن تونر ریخته شده روی کاغذ را بر عهده دارد. اگر از نزدیک شاهد روند کپی شدن یک برگه بوده اید به طور حتم مشاهده نموده اید که برگه ها در چند ثانیه ی اول خروج از دستگاه، گرم هستند.

علت گرم شدن این برگه ها عبور از یونیت فیوزینگ است. همانطور که گفته شد پس از اینکه تصویر سند روی درام حک شد و عمل تونر ریزی روی کاغذ انجام گرفت، تونر ریخته شده روی کاغذ با گذر از یونیت فیوزینگ پخته می شود و تصویر سند روی برگه ثابت شده و چاپ می گردد.

نشانه های خرابی اجزای یونیت فیوزینگ

یونیت فیوزینگ خود از یک سیستم هماهنگ تشکیل شده است که در صورت خرابی هر بخش عمل آن بیش و کم مختل می گردد. یونیت فیوزینگ به وسیله ی بخش هایی مانند فیلم فیوزینگ، هاترولر، بوش هاترولر، پرس رولر،  بلبرینگ هات رولر و پرس، هیت المنت، ترمیستور، ناخنک های هاترولر و پرس، پوسته ی فیوزینگ، ابری هاترولر، لامپ فیوزینگ، پاک کننده ی پرس و… به تولید و ایجاد حرارت در برگه می پردازد. بزرگ ترین نشانه ای که می توان برای خرابی و تعمیر فیوزینگ کپی زیراکس نام برد وجود خطوط نا مربوط روی کاغذِ چاپ شده است. این قطعات به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی توسط تعمیرکاری ماهر جدا شده و قابل تعمیر و تعویض می باشند.

نحوه ی تعمیر فیوزینگ کپی زیراکس

قبل از یافتن تعمیرکار ماهر برای انجام امور تعمیراتی اجزای مختلف یونیت فیوزینگ کپی، بهتر است ابتدا ریشه ی اشکال را یافته سپس قطعه ای اصل و اروجینال را تهیه کنید. به یاد داشته باشید به دلیل حساسیت فراوان این قطعات، از اقدامات فردی و خود سرانه خودداری نمایید چرا که تشخیص خرابی و تعمیر فیوزینگ کپی زیراکس نیاز به تجربه و مهارت فراوان، همچنین آشنایی با سایر قطعات دستگاه ونشانه های مشترک خرابی آن ها دارد. نمی شود همیشه وجود خطوط غیر متعارف را از فیوزینگ دانست. گاه این خطوط به دلیل خرابی اجزای کارتیج، اتمام تونر، خرابی درام و… نیز ایجاد می شوند.

در صورت مشاهده ی علائم خرابی اجزای فیوزینگ بهتر است با استفاده از سرویس در محل و یا مراجعه به نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس، دستگاه را در اختیار کارشناسان فنی این مرکز قرار داده تا با بررسی های همه جانبه و سرویس دستگاه، با بهره از دستگاه های مدرن عیب یابی، سرمنشا را یافته و اقدامات لازم تعویض یا تعمیر قطعه را با نمونه ای اصل و اورجینال انجام دهند.

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی زیراکس

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس بر اساس اصول و متدهای روز دنیا، مرکز خود را به نوین ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر تجهیز کرده است. این اقدام موجب سرعت بخشیدن به پروسه ی تعمیرات شده است. این نمایندگی با رعایت نظم اداری و فنی، واحدهای مختلفی راه اندازی کرده تا خدمات متنوع مشاوره، فروش و تعمیرات دستگاه کپی زیراکس را به صورت تخصصی به مشتریان ارائه دهند. تکنسین های دوره دیده ی هر واحد در این مرکز به صورت مستقل می توانند، تخصصی ترین خدمات تعمیراتی موجود در کشور را در اختیار مراجعین قرار دهند.

مدیران نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی زیراکس، مرکز خود را مطابق تکنولوژی روز دنیا طراحی کرده اند. این مرکز عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی و الکترونیکی همچنین برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی زیراکس را به صورت تخصصی انجام می دهد.

نمایندگی زیراکس

نمایندگی زیراکس متشکل از تیمی توانا  می باشد که برترین تعمیرکاران کشور را تشکیل می دهند. این نمایندگی آرشیوی غنی از نوین ترین محصولات و قطعات اورجینال کمپانی زیراکس را در واحدهای مختلف فروش و تعمیرات خود فراهم آورده است.  ایجاد زیرمجوعه های تخصصی در این مرکز به کوتاه شدن زمان و بالا رفتن کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان ختم شده است. یکی از واحدهای این مجموعه که به صورت تخصصی در بخش های مجزا مشغول فعالیت است، واحد تعمیرات زیراکس می باشد که توسط برترین کارشناسان ایران اداره می شود. مشتریان می توانند تمام خدمات ارائه شده در کمپانی زیراکس را از نمایندگی زیراکس و زیر مجموعه های آن خواستار باشند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩