اشتراک گذاری

تعمیر درام پرینتر زیراکس

تعمیر درام پرینتر زیراکس از جمله خدمات تخصصی است که در واحد های تعمیراتی معتبر زیر نظر استادان با تجربه و ماهر باید انجام بگیرد. تعمیر درام در مرکز تعمیرات کپی xerox با پیشرفته ترین دستگاه های و تجهیزات انجام می گیرد. زیراکس از جمله کمپانی هایی است که در چند دهه ی اخیر مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این کمپانی کیفیت بالایی برای دستگاه های خود در نظر می گیرد که نیاز به ترمیم، تعمیر و یا تعویض قطعات آن را به زمانی طولانی تر مکول می شود. دستگاه های الکتریکی از قطعات بسیار متنوع و زیادی تشکیل شده اند. درام یکی از قطعات حساسی است که عملکرد حیاتی بسیار بالایی در پرینتر Xerox دارد. این مبحث تماما به تعمیر درام پرینتر زیراکس اختصاص یافته است تا کامل کننده ی دیگر مطالبی باشد که در این مجموعه در اختیار شما قرار گرفته است.

تعمیر درام پرینتر زیراکس

عملکرد درام چاپگر زیراکس

قبل از هر چیزی بهتر است با عملکرد این قطعه ی مهم در پرینتر xerox آشنا شویم. کار درام که از جنس سلنیوم یا سولفید کادمیوم است در اصل به کارگیری الکتریسیته ی ساکن و نور برای عمل چاپ می باشد. مواد رسانای نور از جمله موارد مهمی است که برای سطح درام باید به کار برود. در عین حال درام باید سفت و سخت باشد تا تحمل تلورانس بسیار کم برای ایجاد تصاویر دقیق را داشته باشد. کار درام در دستگاه کپی و پرینتر یکسان می باشد. تعمیر درام پرینتر زیراکس زمانی اجباری می شود که این قطعه دچار حادثه شده باشد.

مراحل کار درام پرینتر xerox

برای شروع کار تعمیر درام پرینتر زیراکس بهتر است بدانیم که هر چرخه ای نیازمند گذراندن یک پروسه ی تکراری است. در دستگاه پرینتر به دلیل یکنواختی عملکرد، می توانیم یک سیر متناوب را در زمینه عمل درام چاپگر xerox را نمایش داد. در این سیستم، متن یا تصویر و در کل سند به صورت یک فایل دیجیتال روی کامپیوتر قرار دارد. پس از  صدور فرمان چاپ توسط رایانه، این متن به وسیله نور یا لیزر به سطح درام می تابد سپس مراحل زیر صورت می گیرد

  • باردار کردن drum
  • نور دادن به درام و ایجاد تصویر روی آن به وسیله ی بار مثبت
  • به کار گیری تونر
  • انتقال تصویر از درام به کاغذ
  • در پایان ثبت تصویر روی کاغذ انجام می گیرد

تعمیر یا تعویض drum

 غیر قابل انکار است که هر دستگاه یا قطعه دارای عمری مفید است. پس از گذشت زمان تعیین شده، کاربران باید به دنبال قطعه ای اصل و اورجینال برای دستگاه خود باشند. drum نیز مانند هر وسیله ای دیگر، یک عمر مفید دارد. کمپانی های تولید کننده ی پرینتر از جمله زیراکس، عمر مفیدی که برای درام تعیین کرده اند ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار برگه است. بعد از این دوره، باید با یک قطعه ی اصل جایگزین شود. اما عوامل بسیاری وجود دارد که قبل از رسیدن موعد مقرر موجب پیش افتادن تعمیر درام پرینتر زیراکس می شوند.

تعمیر کاران توانای مرکز تعمیراتی کپی xerox در صورت برخورد با درام معیوب، بررسی های همه جانبه ای برای اقدامات خود انجام می دهند. اگر درام پرینتر زیراکس قابل تعمیر باشد، این تعمیر کاران تمام تلاش خود را به کار می بندند تا کارکرد اولیه دستگاه باز گردد. اما اگر نیاز به تعویض باشد با کسب اجازه از مشتری، قطعه ای اصل که ساخت خود کمپانی باشد را جایگزین درام معیوب کرده و عملکرد دستگاه را باز می گردانند.

این مطلب جذاب را از دست ندهید :چگونه با پرینتر معمولی پرینت دو رو بگیرم ؟

نشانه های نیاز به تعویض یا تعمیر درام پرینتر زیراکس

برای شناسایی زمان تعمیر درام پرینتر زیراکس هر کاربر موظف است تا قطعات و عملکرد، همچنین حساسیت ها و مکان قسمت های مختلف دستگاه خود را به خوبی بشناسد. در عملیات پرینت فاصله ی بین سطح کاغذ و درام بسیار اندک است. اگر کاغذ شما منگه داشته باشد یا مچاله شده باشد قطعا  درام را دچار آسیب می کنند. در این حالت عمل پرینت به خوبی صورت نخواهد گرفت چرا که دارم ها بسیار حساس بوده و اگر حتی نقطه ای در سطح آن دچار خراش یا بریدگی شود کیفیت سند چاپی پایین می آید.

در مواقعی، به دلیل از دست دادن توانایی نگهداری و مقاومت مواد درام در برابر شارژ، امکان چسبیدن تونر به درام از دست می رود. همچنین هر گونه ضربه یا خط و خش به درام چاپگر xerox به طور قطع وضوح و شفافیت تصویر را مخدوش کرده و کیفیت کار کاربر را پایین می آورد.

زمان تعمیر درام پرینتر زیراکس

امروزه در دستگاه های پرینتر، سنسور تشخیص خرابی درام تعبیه شده است تا در صورت بروز خرابی به کاربر اطلاع دهد. اگر میزان خرابی یونیت درام بالا باشد امکان تعمیر درام پرینتر زیراکس وجود ندارد، پس نیاز به تعویض پیش می آید. عموما بعد از سه بار شارژ کاتریج یک بار نیاز به تعویض درام هست.

اگر امکان تعمیر درام پرینتر زیراکس وجود داشته باشد، بهترین کار مراجعه به یک تعمیر کار تواناست که بتواند با پیاده کردن سرویس های لازم، کیفیت اولیه دستگاه را به وسیله تعمیر دارم پرینتر زیراکس باز گرداند. ما به شما واحدهای تعمیرات پرینتر xerox را معرفی می کنیم که در این کار سر آمد زمانه هستند.

واحد تعمیرات پرینتر زیراکس

تلاش های روزافزونی که مدیران مرکز تعمیرات کپی زیراکس انجام می دهند موجب شده که تکنسین های کارکشته ی این مرکز به جدیدترین تجهیزات و فناوری های عیب یابی و تعمیر مجهز شوند. در واحد تخصصی تعمیر چاپگر xerox علاوه بر تعمیر درام پرینتر زیراکس خدمات دیگر نرم فزاری و سخت افزاری انواع پرینتر لیزری، جوهری، سوزنی و … را در خدمت مشتریان عزیز قرار می گیرد.

این واحد به صورت تخصصی اشکالات ریز را یافته و با برآورد اولیه هزینه، از مشتری کسب اجازه می کنند تا به رفع آن ها اقدام نماید. خدمات تخصصی که در واحد تعمیر چاپگر زیراکس ارائه می شود از قبیل تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف مثل کارتریج، درام، دولوپر، ترانزیستور، کاغذ کش، یونیت و … است. این خدمات در کوتاه ترین زمان با صرف کم ترین هزینه انجام می گیرند. ما سال هاست که امین مردم ایران بوده ایم به ما اطمینان داشته باشید.

نمایندگی کپی زیراکس

نمایندگی کپی زیراکس تلاش های شبانه روزی خود را معطوف به کسب رضایت مشتری کرده است. این نمایندگی بانک بزرگی از محصولات کپی و پرینتر زیراکس را داراست. شما می توانید باتوجه به نیازتان به واحدهای مجزای این مرکز مراجعه کرده و از خدمات مشاوره و خرید آن ها بهره مند شوید. مدیران توانای نمایندگی زیراکس کارشناسان توانایی را در واحدهای مختلف گمارده اند تا پاسخگوی سوالات متداول شما باشند. مهندسین ما کاملا مسلط به کانفینگ محصولات کمپانی زیراکس بوده و توانایی پاسخگویی کامل به شما را دارند. در این نمایندگی شما شاهد تمام خدماتی خواهید بود که در کمپانی xerox به مشتریان ارائه می شود.

تعمیرات زیراکس

تعمیرات کپی زیراکس تنها با هدف مشتری مداری تمام تکنسین های خوش نام ایران را کنار خود گرد آورده است تا بیش از پیش نام خوشش بر صدر همتایان بدرخشد. تلاش های روز افزورنی که این مرکز برای تجهیز کردن تعمیرکاران خود به جدیدترین ابزار و فناوری به کار برده است موجب شده تا به انتخاب نخستین مردم تبدیل شود. در این واحد تعمیرات استفاده از قطعات اورجینال یک اصل غیر قابل چشم پوشی است.

شیوه ی کار تعمیرکاران ما به گونه ای است که ابتدا با تجربه و دستگاه های پیشرفته ی مشکل دستگاه را یافته سپس برآورد هزینه را با مشتری در میان می گذارند در صورت رضایت مشتری اقدامات تعمیر و یا تعویض قطعات را انجام می دهند. تعمیرات کپی زیراکس فقط یک نام نیست بلکه سال ها تجربه را در خود محافظت می کند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩