اشتراک گذاری

تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس

تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس از جمله خدمات تخصصی است که در نمایندگی زیراکس تهران، به مشتریان ارائه می شود. داکتر بلید قطعه مکانیکی است که در جهت مخالف چرخش درام قرار گرفته و با وظیفه ی تمیز کردن تونر اضافی در سطح آن، به بهبود کیفیت چاپ کمک می کند. این قطعه مانع از تونر ریزی، سیاه شدن برگه، کم رنگ بودن و … می شود.

پس می توان اظهار داشت که تاثیر مستقیم بر کیفیت چاپ دارد. هر قطعه ی به کار برده شده در دستگاه کپی دارای عمری مفید است که پس از آن نیاز به تعمیر یا تعویض خواهد داشت. علاوه بر آن بر اثر عوامل گوناگون، یک قطعه ممکن است دچار صدمه شده و به تعمیر یا تعویض زودرس نیاز پیدا کند. در هر صورت اگر با کاهش کیفیت چاپ مواجه شدید، علاوه بر قطعاتی مانند درام، دولوپر، فیوزینگ و … خرابی داکتر بلید باید یکی از احتمالاتی باشد که به ذهنتان خطور می کند. در ادامه به شناسایی دقیق همچنین نحوه ی تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس می پردازیم با ما همراه باشید.

تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس

داکتر بلید چیست؟

خیلی از کاربران به دلیل اطلاعات ناکافی داکتر بلید و بلید را با هم اشتباه می گیرند. داکتر بلید یکی از قطعات مکانیکی دستگاه کپی زیراکس است که با توجه به مدل، طرح، اندازه و قابلیت دستگاه کپی یا پرینتر در اندازه های مختلف به کار برده می شود. این قطعه از جنس لاستیک شفاف بوده و به یک قطعه ی فلزی متصل می باشد. کمپانی تولید کننده ی زیراکس، داکتر بلید را به جهت تمیز کردن تونر اضافی در سطح درام طراحی کرده است.

داکتر بلید در جهت مخالف حرکت درام قرار گرفته و کار خود را انجام می دهد. این قطعه در کنار سادگی و کارایی بالا در دو نوع دستگاه کپی یا پرینتر لیزری، سیاه و سفید و رنگی، دارای حساسیت فراوانی نیز می باشد. به همین جهت در تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس باید دقت فراوان به کار برد. اگر دستگاه کپی شما، در روند چاپ، کیفیت مناسبی ارائه نداد، به بررسی سلامت داکتر بلید بپردازید.

تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس

تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس نیاز به مهارت و تجربه ی فراوان دارد. تکنسین خبره به خوبی با کارکرد این قطعه همچنین نحوه ی باز و بسته کردن و جایگزین کردن  آن تسلط کافی داشته و در صورت لزوم با کسب اجازه از مشتری اقدام لازم را انجام خواهد داد. همانطور که گفته شد این قطعه در اثر اتمام عمر مفید، شکستگی، ضربه، تا شدگی و … در کیفیت چاپ تاثیر منفی خواهد گذاشت.

در صورتی که از عملکرد دستگاه خود راضی نبودید با تکنسین های خبره ی نمایندگی زیراکس در تهران تماس گرفته تا با حضور فوری، بررسی های لازم را حول محور کاهش کیفیت، انجام دهند و در صورت نیاز اقدام به تعویض یا تعمیر داکتر بلید کپی زیراکس نمایند. اگر دستگاه شما نیاز به قطعه ای اورجینال برای جایگزینی داکتر بلید داشته باشد، تکنسین ها موظف اند که از آرشیو قطعات اورجینال بهره برده تا کیفیت اولیه دستگاه شما را باز گردانند.

نمایندگی زیراکس در تهران

نمایندگی زیراکس در تهران با سال ها تجربه قادر است که انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع دستگاه کپی و پرینتر را در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت برطرف کند. این نمایندگی با تلاش های شبانه روزی توانسته است برترین تکنسین های ایران را کنار خود گرد آورد و سخت ترین مشکلات در قطعات مکانیکی و الکترونیکی ماشین های ادارای را به دستان پر توان و تجربه ی بالای آنان بسپارد و یا رضایت خاطر از روند تعمیرات، دستگاه را به مشتری تحویل دهد.برای تعمیر دستگاه کپی زیراکس خود با ما تماس بگیرید.

این نمایندگی علاوه بر واحد تعمیرات پیشرفته، بخش های مشاوره و فروش را نیز راه اندازی کرده که در آن ها اطلاع رسانی دقیق به منظور راهنمایی مشتری برای خرید و برخورداری از دستگاهی اورجینال که دارای خدمات پس از فروش واقعی باشد انجام می گیرد. سپس دستگاه مورد نظر در واحد فروش با تمام تسهیلات کمپانی به علاوه ی سرویس در محل و نصب و راه اندازی نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول در مورد کمپانی زیراکس و محصولاتش در لینک های ذیل قابل پیگیری هستند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩