تعمیرات فکس ریکو

تعمیرات فکس ریکو نیازمند سرعتِ عمل و تخصص بالای کارشناسان تعمیر است. بروز ایراد و عیب در سیستم فکس، در واقع سبب بروز اختلال در ارائه خدماتی می‌گردد که در آن‌ها نیاز به دستگاه فکس است؛ بروز اشکالات در فکس‌های ریکو گاه سبب می‌گردد تا کاربر قادر به برقراری ارتباط نشود که این امر در دنیای مبتنی بر ارتباطات امروزی، مشکلی اساسی و جدی به حساب می‌آید. این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که تمامی اشکالات ایجاد شده در فکس ریکو ، توسط مهندسین نمایندگی ریکو بررسی و حل خواهد شد.

 تخصص و سرعت عمل کارشناسان تعمیر، سبب آماده سازی و تحویل دستگاه در زمان مقرر می‌گردد و این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا بی‌هیچ فوت وقتی، به ارسال و یا دریافت اسناد بپردازد. عیب‌یابی تخصصی و آنالیز همه جانبه قطعات اصلی و جانبی فکس های ریکو، تهیه گزارش فنی از اشکالات ایجاد شده در این دستگاه ها، انجام تعمیرات و سرویس های جامع ریکو، تعویض قطعات معیوب و از کارافتاده دستگاه با قطعات اصلی و اورجینال از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیرات فکس ریکو در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

تعمیرات فکس ریکو

نمایندگی فکس ریکو

نمایندگی فکس ریکو درگاهی معتبر و کاملا مطمئن است که به صورت تخصصی در حوزه دستگاه فکس ریکو خدمات ارائه می دهد. این خدمات در دو بخش فروش و تعمیرات فکس ریکو تقسیم بندی شده است تا به این ترتیب هم خدمات رسانی سرعت بهتر و بیشتری بگیرد و هم اینکه با کیفیت بالاتری همراه باشد.حتما می دانید که هنوز هم در بسیاری از ادارات و سازمان ها بسیاری از قرارداد های اداری توسط دستگاه فکس ارسال می شوند.

دستگاه های فکس در انواع مختلفی از جمله فکس حرارتی، فکس لیزری، فکس کاربنی و فکس چندکاره تولید و عرضه می شوند. هر یک از این دستگاه ها ساختار منحصر و مستقل خود را دارند. همان طور که اشاره کردیم، نمایندگی فکس ریکو در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات فکس ریکو به صورت مجزا و مستقل خدمات ارائه می دهد. همه کاربران می توانند بر اساس نیاز خود در هر حوزه از نمایندگی فکس ریکو خدمات دریافت کنند. این نمایندگی تمام سرویس ها و خدمات خود را همراه با ضمانت نامه های معتبر و کارت گارانتی ارائه می دهد.

تعمیر اسکنر فکس ریکو

دستگاه فکس تصویر کاغذ را اسکن می‌کند و از طریق مودم به دستگاه فکس دیگر ارسال می‌کند. وقتی سندی در ماشین فکس قرار می‌گیرد، از قسمتی عبور می‌کند که شامل ردیفی از سنسورهای نوری است. دستگاه صفحه را اسکن می‌کند و یک سیگنال الکتریکی از ولتاژ های مختلف که قسمت ‌های تاریک و روشن صفحه را نمایش می‌دهند، تولید می‌شود. پس اسکنر دستگاه فکس همان بخشی است که کاغذ مورد نظر را اسکن می کند و به داده دیجیتالی تبدیل می کند.

توجه کنید که در دستگاه فکس، بخش اسکنر برای ارسال سند درگیر می شود. در فکس ها عموما اسکنر به صورت سیاه سفید هستند؛ بد نیست بدانید که ارسال داده در این مدل از فکس ها راحت تر از اسکنرهای رنگی است. تعمیر اسکنر فکس ریکو نیاز به بررسی های دقیق دارد. از همین جهت است که نمایندگی تعمیرات فکس ریکو این سرویس تعمیرات را با استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته و مدرن انجام می دهد.

تعمیر اختلال ارتباطی فکس ریکو

برای تعمیر اختلال ارتباطی فکس ریکو باید با عملکرد و وظایف همه بخش های این دستگاه به خوبی آشنا باشیم تا عیب یابی صحیحی از دستگاه انجام شود و به دنبال آن مسیر تعمیر انتخاب و اجرا شود. مهمترین دلیلی که باعث می شود دستگاه فکس با اختلال ارتباطی روبه رو شود، این است که از مواد مصرفی غیر اورجینال و معیوب استفاده می شود.

گاهی در زمان استفاده از فکس ریکو تماس برقرار می شود، اما هیچ فکسی ارسال نمی شود. در چنین مواردی که دستگاه فکس زنگ می‌خورد، اما پاسخ نمی دهد، احتمالا گزینه پاسخ خودکار یا Auto answer غیر فعال شده است. سایر دلایل جنبه تخصصی دارند و تنها تعمیرکاران و تکنسین های ماهر می توانند از عهده تعمیر آن بر آیند. لذا بهترین اقدام این است که از نمایندگی تعمیرات فکس ریکو کمک بگیرید.

تعویض لامپ فکس ریکو

اگر دستگاه فکس ریکو می‌تواند فکس را ارسال کند، اما دریافت نمی‌کند یا برعکس این موضوع، ابتدا باید سیم تلفن را بررسی کنید؛ اگر سیم تلفن وصل باشد و همچنان این مشکل وجود داشته باشد، باید به سراغ لامپ دستگاه بروید. به احتمال زیاد لامپ دستگاه سوخته است و نیاز به تعویض دارد. برای تعویض لامپ فکس ریکو  دستگاه را از برق و سیم تلفن جدا کنید.

دستگاه را برگردانید و محفظه‌ پایینی را بردارید. هنگامی که لامپ سرد است، آن را بپیچانید و از سوکت جدا کنید و در نهایت لامپ قدیمی را با یک لامپ نو از یک مدل مشابه و اورجینال و اصل جایگزین کنید و از دست زدن به آن اجتناب کنید. می توانید از نمایندگی تعمیرات فکس ریکو این لامپ اورجینال را تهیه کنید.

تعمیر کاغذکش دستگاه فکس ریکو

کاغذکش در دستگاه فکس عملکردی مشابه کاغذکش در سایر چاپگر ها دارد. این قطعه همان بخش از دستگاه فکس است که ابتدا سندی که قرار است اسکن شود و در مقصد چاپ شود، به داخل دستگاه می کشد و به طور متقابل سندی را که از طرف دستگاه مقابل ارسال می شود، خارج می کند.

این بخش از دستگاه توسط غلتک های مخصوصی هدایت می شود؛ البته اجزای داخلی کاغذکش دستگاه فکس بسیار متنوع است که حتما باید در هنگام بررسی و تعمیر کاغذکش دستگاه فکس ریکو مورد توجه قرار بگیرند. نمایندگی تعمیرات فکس ریکو برای تعمیر و تعویض این بخش از فکس ریکو آمادگی کامل دارد.

هزینه ی تعمیر فکس ریکو

هزینه ی تعمیر فکس ریکو بسته به نوع اختلالی که درون فکس دیده می شود، کم و زیاد خواهد شد. ممکن است تعمیر یک مشکل واحد در فکس های مختلف ریکو هزینه ی یکسانی نداشته باشد. بنابراین به طور دقیق پیش از بررسی وضعیت ساختاری فکس و اعمال مراحل عیب یابی توسط کارشناسان نمایندگی رسمی ریکو نمی توان هزینه ی دقیقی برای ترمیم و بازیابی کارایی دستگاه تعیین کرد. اما جای نگرانی وجود ندارد. ما به شما این اطمینان را می دهیم که نمایندگی مجاز ریکو بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی امکان پذیر ارائه می نماید.

خدمات واحد تعمیرات فکس ریکو

بازه ی خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات فکس ریکو بسیار گسترده است. مهم نیست که فکس مورد استفاده ی شما از محصولات قدیمی ریکو است و یا یک فکس دیجیتالی و به روز از کمپانی ریکو می باشد. کلیه ی مشکلات احتمالی در ماشین های فکس قدیمی و جدید ریکو به بهترین شکل ممکن در نمایندگی ریکو تعمیر خواهند شد. خاطرنشان می نماییم که تمامی مراحل تعمیراتی در نمایندگی رسمی ریکو براساس پارامترهای استاندارد انجام شده و دارای گارانتی های مدت دار معتبر هستند.

  • فروش مواد شارژ کارتریج
  • قطع و وصل شدن ارتباط دستگاه
  • رفع مشکل ارسال نشدن فکس ریکو
  • تعمیر دستگاه‌ های فکس ریکو در محل
  • رفع مشکل کشیده نشدن کاغذ در فکس ریکو
  • تهیه و عرضه مواد مصرفی نظیر تونر، درام، کارتریج و …
  • تعمیرات انواع فکس کانن رولی، کاربنی، لیزری، حرارتی و …
  • تعمیر اشکال ساییدگی چرخ‌‌دنده‌های فکس در زمان ارسال و دریافت پیام
  • تهیه و عرضه انواع مواد مصرفی فکس رول کاربنی لیزری، فکس لیزری رنگی و …
  • رفع صدای نابهنجار دستگاه
  • تعمیر قطعات مختلف فکس ریکو
  • رفع اختلالات دستگاه در زمان ارتباط
  • رفع اشکال جمع‌شدگی کاغذ فکس
  • رفع اختلالات دستگاه در زمان ارتباط
  • تعمیر شکستگی چرخ‌دنده‌های فکس
  • رفع صدای ناهنجار دستگاه‌های فکس ریکو
  •  خدمات تعمیر و ترمیم و سرویس فکس ریکو
  • تعویض قطعات معیوب فکس ریکو در صورت نیاز
  • تعویض قطعات مختلف فکس ریکو در صورت عدم امکان تعمیر

واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو

تعمیرات فکس ریکو یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از کارشناسان ارشد تعمیر و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در مرکز تعمیرات فکس ریکو به دلیل آنالیز و واکاوی تعداد بیشماری از فکس های ریکو به ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها تسلط یافته و قادر به رفع تمامی اشکالات و عیوبی گشته اند که ممکن است به هر دلیل در این دستگاه ها ایجاد گردند.

تعمیرات فکس ریکو تنها یکی از سرویس های ارائه شده در نمایندگی ریکو است. کاربران دیگر دستگاه های ریکو نیز می توانند با حضور در این مرکز از خدمات و سرویس های مرتبط با دستگاه خویش بهره مند گردند. نمایندگی ریکو در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. خدمات ما را در دیگر واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو در بخش ذیل مطالعه نمایید.

مقالات و اخبار فکس ریکو

مقالات فکس ریکو در دو دسته ی مقالات تخصصی و عمومی ارائه می گردد. کاربران گرامی می توانند با ورود به بخش مقالات ، مقاله ی مورد نظر خود را انتخاب نموده و مطالعه نمایند. کاربران عمومی می توانند از مقالاتی چون کارکرد دستگاه فکس ، قطعات فکس ، چگونگی عملکرد قطعات ، عکس العمل اولیه در صورت بروز مشکل در دستگاه و …. بهره مند گردند. متخصصین تعمیرات فکس ریکونیز می توانند مقالاتی مرتبط با تعمیرات و متد نوین در تعمیر فکس را مطالعه نمایند. جهت مطالعه ی مقالات فکس و دیگر مقالات ریکو در این قسمت با ما همراه شوید.

اخبار فکس ریکو شامل تازه ترین خبرها در ارتباط با فکس های جدید ریکو ودیگر محصولات این کمپانی می باشد. هم زمان با عرضه ی جدیدترین فکس ها به بازار ، اطلاعات آن در صفحه تعمیرات فکس ریکو بخش اخبار در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. شما کاربران گرامی می توانید اخبار فکس ریکو و دیگر خبرها را از طریق لینک های درج شده در بخش ذیل پیگیری نمایید.

انواع فکس ریکو و دیگر محصولات

در بخش معرفی محصولات ، به معرفی انواع فکس ریکو می پردازیم. در معرفی محصولات مشخصات کلی محصول ، مشخصات فنی ، مشخصات فکس ، قطعات دستگاه فکس مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد. هم چنین نقاط قوت و ضعف محصول جهت راهنمایی کاربران در انتخاب بهتر و هوشمندانه تر شرح داده خواهد شد.

آشنایی با مزایا و معایب دستگاه موجب خواهد شد با دیدی باز دست به انتخاب محصول مورد نظر خود بزنید. شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به صفحه ی معرفی محصولات با جدیدترین انواع فکس ریکو و دیگر ماشین های اداری ریکو ، شامل دستگاه کپی و پرینتر  آشنا شوید.

نمایندگی ریکو

نمایندگی ریکو با استعانت از الطاف الهی ، سال هاست خدمات تعمیر ، فروش و آموزش تعمیرات ریکو را به کاربران گرامی ارائه می نماید. بخشی از خدمات این مرکز که تعمیرات فکس ریکو می باشد در این صفحه شرح داده شد. نمایندگی ریکو ، برترین متخصصین کشور را جهت ارائه ی خدمات در بخش های مختلف به همکاری فراخوانده است.

مشتری مداری و احترام به حقوق مشتریان ، شعار اصلی نمایندگی ریکو می باشد. این مرکز همواره در جهت رضایت مشتریان گام برداشته است. از دیگر خدمات نمایندگی ریکو تعمیرات و سرویس در محل دستگاه ها می باشد.  در صورت در خواست مشتری کادر فنی به محل مورد نظر مشتری اعزام خواهند شد.