سرویس در محل ریکو

سرویس در محل ریکو به منظور  ارائه خدمات تعمیر و سرویس ریکو به آندسته از کاربرانی راه اندازی گشته است که به دلیل وزن و ابعاد بالای برخی دستگاه‌های مورد استفاده (نظیر دستگاه کپی ریکو، پرینتر، فکس و …) ترجیح می دهند تا تعمیرات و بهبود  دستگاه ها در محل انجام شود.

بدین منظور تیمی از زبده ترین و خبره ترین مهندسان تعمیر در این مرکز حضور دارند تا بلافاصله پس از تماس کاربران گرامی و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به سرویس در محل ریکو به مکان مورد نظر اعزام گردند و تخصصی ترین تعمیرات را بر روی دستگاه اِعمال نمایند. تیم اعزامی محدودیتی در زمینه تعمیر نداشته و به دلیل برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر می توانند پیچیده ترین اشکالات پیش آمده در دستگاه های ریکو را مرتفع سازند.

مزایای استفاده از سرویس در محل ریکو

  • با بهره‌مندی از این سیستم سرویس در محل ریکو نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد.
  • صرفه جویی در هزینه ی تعمیرات دستگاه
  • نظارت بر مراحل تعمیر دستگاه ریکو
  • پاسخ به پرسش های  کاربر در محل
  • آموزش نکات کاربردی جهت مراقبت از دستگاه و افزایش عمر مفید آن

سرویس در محل دستگاه کپی ریکو

یکی از شاخه های اصلی سرویس در محل ریکو به سرویس دستگاه های کپی ریکو اختصاص دارد. این دستگاه ها اغلب وزن بالایی دارند و انتقال آن ها به نمایندگی تعمیرات ریکو، اقدامی سخت و غیر منطقی تلقی میشود. چرا که ممکن است آسیب های بیشتری به دستگاه وارد شود. خدمات سرویس در محل تعمیرات فتوکپی ریکو تنوع بسیار بالایی دارند.

تعمیر دستگاه های کپی ریکو، یکی از تخصصی ترین سرویس هایی ست که از سوی این مجموعه به کاربران ارائه میشود. متخصصان و مهندسان  نمایندگی تعمیرات ریکو با استفاده از برترین و پیشرفته ترین تجهیزات لازم جهت تعمیر دستگاه کپی ریکو در محل مورد نظر کاربران اقدام به عمل می آورند. تجربه ی بالای کارشناسان سبب شده است که عملیات عیب یابی و تشخیص در کمترین زمان ممکن انجام شود. تمامی این خدمات به دست کارشناسانی ارائه میشود که از دانش نظری و فنی متناسب در این حوزه برخوردار هستند.


سرویس در محل فکس ریکو

سرویس در محل فکس ریکو با دارا بودن کادری مجرب و با سابقه، آماده ی برطرف سازی تمامی مشکلات و اختلالات انواع دستگاه های فکس ریکو در محل مورد نظر کاربران عزیز هستند. لذا کاربران عزیز میتوانند در صورت بروز مشکل در عملکرد فکس خود با مشاوران این مجموعه تماس حاصل کنند، تا تیم متخصص تعمیر در اسرع وقت در محل مورد نظر حاضر شوند و اقدامات لازم را جهت تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه فکس ریکو، به عمل آورند.

لازم به ذکر است که، این سرویس شامل تمامی مدل ها و نسخه های فکس ریکو، میشود و تمامی خدمات ارائه شده در محل نیز با ضمانت معتبر از سوی نمایندگی سرویس در محل ریکو انجام خواهد گرفت.


شارژ کارتریج ریکو در محل

از آن جا که شارژ کارتریج نیاز به دقت و تخصص بالا در این زمینه دارد، بسیاری از کاربران معمولا ترجیح میدهند انجام این کار را به نمایندگی دستگاه خود بسپارند. این تصمیم میتواند نقش زیادی در کیفیت و تمیزی کار داشته باشد. کارشناسان سرویس در محل ریکو، بارها و بارها در این زمینه فعالیت داشته اند و تجربه ی بسیار بالایی دارند. از این رو خدمات سرویس در محل ریکو ، شامل شارژ کارتریج ریکو در محل هم میشود. کاربران میتوانند در صورت نیاز به شارژ کارتریج خود، با برقراری تماس با نمایندگی ریکو، در اسرع وقت، کارشناس مربوطه را در محل مورد نظر خود ملاقات کنند.


 سرویس در محل پرینتر ریکو

امروزه پرینتر های ریکو علاوه بر کاربرد وسیعشان در امور شخصی، به یکی از واجب ترین تجهیزات مورد نیاز در سازمان ها ، شرکت ها و ارگان های مختلف بدل شده اند. که بنار بر انتظار کاربران ، در مدل و قیمت های مختلفی راهی بازار شده اند. بدیهی ست که این تجهیزات پس از سال ها استفاده ،خصوصا در سازمان ها و مراکز بزرگ که فشار کاری بالایی متحمل میشوند، دچار استهلاک و فرسودگی و انواع مختلفی از خرابی شوند.

بدیهی است که پرینتر های ریکو ضمن عملکرد بسیار بالا و کیفیت مورد قبول، از این مشکلات در امان نخواهند بود. از آن جا که پرینترهای ریکو دارای ابعاد بزرگ و وزن بالایی هستند، حمل و نقل آن ها به مرکز تعمیرات کاری سخت و البته زمان بر به شمار میرود، پیشنهاد میکنیم برای رفع مشکلات پیش آمده دستگاهتان ، از خدمات سرویس در محل ریکو استفاده کنید. این خدمات کلیه ی امور تعمیرات را شامل میشود و با بالاترین کیفیت در محل مورد نظر شما، ارائه میگردد.