تعمیرات اسکنر زیراکس

تعمیرتخصصی اسکنر زیراکس ، نیازمند حضور کارشناسان  ارشد می باشد. حضور کارشناسان با سابقه و زبده در این بخش سببِ دوچندان شدن کیفیت تعمیرات صورت گرفته و ارتقاء سطح کیفی خدمات گشته است. روند تعمیر تخصصی اسکنر در مرکز تعمیرات زیراکس بدین شرح است . خدمات مشاوره با مشتری در مورد عیوب ایجاد شده در اسکنر ، گفتگو با مشتری در مورد اقدامات مورد نیاز جهت تعمیرات اسکنر زیراکس ، برآود هزینه و اعلام آن به مشتری ،  تعمیر تخصصی اسکنر  پس از کسب اجازه از مشتری ، تست دستگاه پس از اتمام مراحل تعمیر توسط مسئول فنی و تحویل دستگاه به مشتری .

خدمات مرکز تعمیر اسکنر زیراکس

تعمیر برد اسکنر زیراکس

هر اسکنر فارغ از قطعات مشخصی تشکیل شده است که در هماهنگی با یکدیگر به فعالیت می پردازند. این هماهنگی لازم میان قطعات ریز و درشت اسکنر، توسط برد اصلی اسکنر انجام می شود. بنابراین یک اختلال جزئی در برد اسکنر مساوی است با خرابی کامل اسکنر و از کار افتادگی آن. در چنین شرایطی احتمال دارد با مشکل روشن نشدن کلی دستگاه رو به رو شوید. کارشناسان نمایندگی تعمیرات اسکنر زیراکس پس از اعمال مراحل عیب یابی ریزبینانه کارایی برد اسکنر را ترمیم خواهند کرد.

تعمیرات اسکنر زیراکس

تعمیر برد پاور اسکنر زیراکس

مشکل روشن نشدن اسکنر به جز خرابی برد می تواند ریشه در خرابی پاور و برد مرتبط با آن نیز داشته باشد. برد پاور هر دستگاه الکترونیکی از جمله اسکنرهای قدرتمند زیراکس دارای ساختار حساس و آسیب پذیری است. گاهی اوقات اصابت ضربه، شوک الکترونیکی، تغییر ولتاژ دریافتی ساختمان و یا حتی انباشته شدن ذرات گرد و غبار به خرابی برد پاور ختم می شود. به هر حال مشکل هر چه باشد؛ در نمایندگی تعمیرات اسکنر زیراکس قابل حل است.

  • تعمیر بورد اسکنر زیراکس
  • نصب اسکنر و درایوهای مختلف
  • تعمیر و عیب‌یابی تثبیت‌کننده‌ها
  • تعمیر اسکنر زیراکس و موتورهای اسکنر
  • تعویض صفحه شیشه‌ای اسکنر زیراکس
  • تعمیر اسکنر زیراکس در بخش تغذیه اسکنرها
  • خدمات مشاوره پیش از تعمیرات اسکنر زیراکس
  • تعویض و تعمیر سی‌سی‌دی در واحد تعمیرات اسکنر زیراکس
  • تمییز نمودن و تعویض سنسورهای اسکنر
  • گردگیری و تعویض سنسورهای اسکنر یراکس
  • تعمیر و عیب‌یابی پورت‌های اینترفیس اسکنرها
  • تعمیر و تعویض آینه اسکنر
  • تعمیر و تعویض هد دستگاه
  • تعمیر اسکنر زیراکس در بخش لنز
  • تعمیر و اصلاح نگاتیو اسکنر زیراکس
  • تعمیر و تعویض فیلتر اسکنر زیراکس
  • تعمیر و عیب‌یابی روکش دستگاه اسکنر

هزینه ی تعمیر اسکنر زیراکس

موارد بسیاری در تعیین هزینه ی تعمیر اسکنر زیراکس دخیل هستند. اصلی ترین موضوع نوع خرابی موجود در اسکنر است. میزان خرابی و البته مدل دستگاه نیز حائز اهمیت است. گاهی اوقات تعمیر جای خود را به تعویض قطعه می دهد. در چنین شرایطی که تعویض برای استفاده ی دوباره از دستگاه ضرورت می یابد، هزینه ی بازیابی و ترمیم اسکنر دگرگون خواهد شد. اما جای نگرانی نیست. نمایندگی تعمیرات اسکنر زیراکس بالاترین سطح از خدمات تخصصی را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی ارائه می دهد.

واحدهای تعمیرات زیراکس

سرعت در تعمیرات و کیفیت در ارائه ی خدمات را با نمایندگی زیراکس تجربه کنید. مطالعه ی پیشینه ی ما رهنمودی جهت اعتماد شما به این مرکز است. جهت بهره مندی از خدمات ما از طریق راه ها ی ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید. تعمیرات ماشین های اداری زیراکس، در کارگاه های مجزا انجام می گیرد. کارگاه تعمیرات دستگاه کپی زیراکس ، کارگاه تعمیرات پرینتر زیراکس ، کارگاه تعمیرات اسکنر زیراکس خدمات هریک از این واحدها در صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شرح داده شده است.

در هر واحد تعمیراتی از متخصصین مخصوص به همان محصول بهره گرفته ایم. امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات زیراکس  فراهم شده است. به این ترتیب کاربرانی گرامی می توانند با خاطری آسوده تعمیرات هر یک از ماشین ها ی اداری زیراکس را  به این مرکز سپرده و آن را در صحت و سلامت کامل تحویل بگیرند.

این نوید را به کاربران می دهیم که تمامی خدمات ارائه شده در واحدهای تعمیرات زیراکس همراه با گارانتی بوده  و امدت زمان گارانتی با توجه به قطعه ی تعمیراتی و نوع دستگاه اعلام خواهد شد. در این صفحه با خدمات مختلف واحد تعمیرات اسکنر زیراکس د رقسمت ها ی مختلف ، تعمیرات اسکنر زیراکس ، نمایندگی ، اخبار ، مقالات ، محصولات و پاسخگویی به پرسش های متداول آشنا می شوید. جهت کسب اطلاع از خدمات سایر واحدهای تعمیرات زیراکس به صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

معرفی محصولات شرکت زیراکس

زیراکس یک شرکت آمریکایی است که از سال ۱۹۰۶ فعالیت خود را با نام هالوید آغاز کرد .  کمپانی زیراکس، براین باور است که  پایه و اساس شرکت مبتنی بر فن‌آوری و نوآوری می باشد  و تمام فعالیت های خود را در این راستا برنامه ریزی کرده است . بر همین اساس این کمپانی  در سال ۲۰۰۶  مبلغی در حدود۶/۱ میلیارد دلار در زمینه تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده است.

در سال ۱۹۴۷، شرکت هالوید حقوق تجاری برای زیروگرافی (خشک‌نگاری)، یعنی فرآیند تصویربرداری که توسط چستر کارلسون، مخترع و فیزیدان قرن بیستم، به ثبت رسیده بود را کسب کرد . در سال ۲۰۰۶ شرکت زیراکس کاغذ پاک شدنی را تولید کرد که  اختراع جالب و بدیع دیگری بود و  به نام این شرکت به ثبت رسید. اکنون کمپانی زیراکس به عنوان یکی از برندهای محبوب در تولید ماشین های اداری مطرح است . در این قسمت به شرح مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری ماشین های اداری زیراکس می پردازیم.

مقالات،سوالات متداول و اخبار نمایندگی تعمیر اسکنر زیراکس

مقالات اسکنر زیراکس ، جهت کسب اطلاعات فنی مرتبط با تعمیر و ترمیم اسکنرهای زیراکس در این بخش قرار داده شده است. در صورتی که شما نیز کاربر هریک از اسکنرهای شید فد Sheet-fed، دسکتاپ Desktop و یا درام Drum هستید می توانید با مطالعه ی مقالات این بخش اطلاعات مفیدی در ارتباط با دستگاه خود به دست آورید. لازم به ذکر است مقالات در دوشاخه ی تخصصی و عمومی ارائه می گردد و برای هر دو گروه  کاربران مبتدی و تعمیرکاران زیراکس مفید خواهد بود.

کارشناسان تعمیرات اسکنر زیراکس در این بخش پاسخگوی تمامی سوالات و ابهامات شما خواهند بود. کادر فنی این مجموعه از میان باتجربه‌ترین و متخصص ترین مهندسان حوزه تعمیر گزینش شده اند . لذا با تمامی مدل های اسکنر زیراکس آشنایی داشته و تمامی پرسش های کاربران را با صبر و شکیبایی پاسخ خواهند داد. در صورتی که پرسشی در ارتباط با عملکرد دستگاه خود دارید و یا می خواهید از اقدامات اولیه در هنگام بروز مشکل در دستگاه آگاهی یابید. جهت مطالعه ی سوالات متداول تعمیرات اسکنر زیراکس و دیگر پرسش ها در این بخش ما را همراهی نمایید.

اخبار زیراکس را در واحد تعمیرات اسکنر زیراکس پیگیری نمایید. خبرهای زیراکس از بین صدها خبر موجود درارتباط با کمپانی اچ پی  انتخاب شده و جهت مطالعه ی کاربران در این قسمت قرار خواهد گرفت. جهت تدوین و گردآوری اخبار از کارشناسان ارشد در تولید محتوا بهره گرفته ایم. گردآوری اخبار تنها بخش کوچکی از خدمات نمایندگی زیراکس است.