اشتراک گذاری

تعمیر برد پاور فتوکپی کونیکا مینولتا

تا به حال نام برد پاور را شنیده اید؟ این قطعه یکی از بخش های اصلی و بسیار مهم در دستگاه های کپی و پرینترها است برق و انرژی مورد نیاز برای کار دستگاه را تامین می کند. خاموش شدن دستگاه کپی، اولین ایرادی است که در اثر از کار افتادن برد پاور اتفاق می افتد. همکاران ما در واحد تعمیر دستگاه کپی نمایندگی کونیکا مینولتا ، برد پاور را در تخصصی ترین شرایط ترمیم می کنند تا کاربران بتوانند مجددا از این دستگاه استفاده کنند. 

در ادامه، نکاتی را در مورد عملکرد این قطعه و تعمیرات آن به شما همراهان عزیز ارائه خواهیم داد که اطلاع از آنها به شما کمک می کند در صورت خرابی، تمهیدات لازم را در زمان مناسب انجام دهید. گفتنی است ترمیم قطعه مورد بحث در زمان مناسب، از آسیب دیدگی بیشتر دستگاه و خرابی سایر قطعات آن جلوگیری خواهد نمود. برای آشنایی بیشتر با برد پاور فتوکپی کونیکا مینولتا و روش های تعمیر این قطعه، به ادامه مطلب توجه کنید.

تعمیر برد پاور فتوکپی کونیکا مینولتا

برد پاور فتوکپی کونیکا مینولتا چگونه کار می کند؟

اولین نکته در مورد عملکرد برد پاور دستگاه کپی این است که این قطعه، اصلی ترین تامین کننده برق و انرژی دستگاه فتوکپی است و به نوعی، بار اصلی کار این محصول را به دوش می کشد. البته برد پاور در پرینترها هم تعبیه شده و همین وظیفه را بر عهده دارد. اما با توجه به حجم کاری کمتر پرینتر، اهمیت قطعه مورد بحث در دستگاه کپی به مراتب بیشتر از چاپگر است. 

چنانچه برد پاور به هر دلیلی از کار بیفتد و یا عملکرد آن مختل گردد، فرایند روشن شدن دستگاه به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بسیاری از کاربران در هنگام روشن نشدن دستگاه کپی، تصور نمی کنند که ایراد از بخشی تحت عنوان برد پاور باشد. خوشبختانه برد پاور فتوکپی کونیکا مینولتا خاصیت ترمیمی داشته و در بسیاری از موارد می توان آن را به راحتی تعمیر نمود.

برای غیر فعال کردن کپی رنگی خود کلیک کنید

دلایل خرابی برد پاور دستگاه کپی کونیکا مینولتا

ساختار و عملکرد برد پاور دستگاه کپی به گونه ای است که مستقیما با برق در ارتباط است. به همین دلیل نیز کاملا طبیعی است که دلایل خرابی این قطعه هم مرتبط با برق باشد. دو دلیل عمده وجود دارد که در تعمیرات برد پاور فتوکپی کونیکا مینولتا مورد توجه قرار می گیرد. ولتاژ بیش از حد و استفاده بیش از حد از دستگاه، اصلی ترین ترین علل خرابی و از کار افتادن این قطعه به شمار می روند. 

وقتی ولتاژ وارد شده به برد پاور بیشتر از اندازه ی طبیعی و نرمال آن باشد، این قطعه دچار مشکلات جدی شده و در نتیجه، عملکرد دستگاه مختل می گردد. همچنین در صورت استفاده از دستگاه کپی بیشتر از ظرفیتی که برای آن تعیین شده، به برد پاور فشار آمده و این قطعه از کار خواهد افتاد. کونیکا و دیگر تولید کنندگان ماشین های اداری، ظرفیت کاری مشخصی برای این محصولات در نظر گرفته اند که تخطی از این ظرفیت، مشکلاتی را در روند کاری محصول ایجاد خواهد کرد.

علائم خرابی برد پاور کپی کونیکا

خرابی برد پاور، فرایند تامین انرژی دستگاه کپی را با اختلالاتی مواجه می سازد. بنابراین می توان گفت که اصلی ترین علامت از کار افتادن این قطعه، روشن نشدن دستگاه کپی است. البته روشن نشدن فتوکپی دلایل مختلفی دارد که باید یک به یک مورد بررسی قرار بگیرند. اما یکی از محتمل ترین دلایل آن، خرابی یا از کار افتادن برد پاور می باشد. 

در صورت مشاهده این مشکل، با نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا در مرکز سخت افزار ایران تماس گرفته و از تکنسین های این مجموعه برای رفع ایراد کمک بگیرید. همکاران ما در قالب تیم تعمیرات کپی در محل، دستگاه شما را به دقت بررسی کرده و در صورت خرابی برد پاور فتوکپی کونیکا مینولتا ، این قطعه را به شکل تخصصی تعمیر یا تعویض می نمایند.

نمایندگی کپی کونیکا مینولتا

سطح بالای کیفیت خدمات ارائه شده در نمایندگی کپی کونیکا مینولتا و تجهیز بخش های مختلف این مرکز به آخرین تکنولوژی های روز دنیا، باعث شده که این مجموعه مورد اعتماد و رضایت کاربران قرار بگیرد. همکاران ما ضمن عرضه ی آخرین محصولات این کمپانی، مشاوره های تخصصی فروش را نیز به مشتری های محترم ارائه می دهند. همچنین کاربران عزیز با بهره مندی از مشاوره های تخصصی تعمیرات در نمایندگی کپی کونیکا مینولتا مرکز سخت افزار ایران، می توانند اطلاعات جامعی را در مورد روش های ترمیمی محصول مورد نظر کسب کرده و به این ترتیب، شاهد رفع سریع تر مشکل باشند. شما دوستان عزیز برای تعمیر تخصصی هر یک از مدل های پرینتر، دستگاه کپی و … این برند و یا تعمیر حرفه ای آنها، می توانید به نمایندگی تعمیرات کپی کونیکا مینولتا مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس ها را دریافت نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩