اشتراک گذاری

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا توسط خبره ترین مدیران ایران اداره می شود. در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی کارشناسانی به ارائه ی خدمت می پردازند که دوره های تخصصی مشاوره، فروش و تعمیرات دستگاه کپی کونیکا مینولتا را پشت سر گذاشته اند و اعتبارنامه های بین المللی کسب نموده اند. کارشناسان واحد مشاوره، دائم در حال به روز رسانی اطلاعات خود می باشند تا بتوانند با در نظر داشتن نفع کاربران راهنمایی های لازم برای خرید یک دستگاه کپی خوب را در اختیار آن ها قرار دهند.

در بخش فروش مراجعین می توانند دستگاه خود را بدون اتلاف وقت و با گارانتی های مدت دار و معتبر خریداری نمایند. واحد نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا به جدیدترین تکنولوژی تعمیرات و عیب یابی مجهز است تا جدای از کاربران، تعمیرکاران نیز بتوانند مشکلات قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه کپی Konicaminolta را در کوتاه ترین زمان برطرف کنند.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

سرویس در محل دستگاه کپی Konicaminolta

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا به منظور فراهم آوردن رفاه حال بیشتر کاربران خود، خدمات منحصر به فردی را راه اندازی کرده است که در آن تعمیرکار خبره با ثبت درخواست در سایت و یا تماس با شماره تلفن های مرکز، به محل مورد نظر کاربر حاضر شود. این تکنسین مجهز به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر می باشد و آرشیو قابل توجهی از قطعات اورجینال نیز با خود دارد تا در صورت نیاز از آن ها استفاده کند.

در سرویس در محل دستگاه کپی کاربر مشاهده خواهد کرد که چه میزان در هزینه های احتمالی او صرفه جویی شده در حالی که خود ناظر روند تعمیرات است. جدای از همه ی این ها، مشتری می تواند از مشاوره های رایگان کارشناس حاضر در محل نیز استفاده کند تا طول عمر دستگاه را افزایش دهد.

فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا

فروش دستگاه کپی Konicaminolta زمانی قانونی و معتبر خواهد بود که به صورت اورجینال عرضه شود و تمام خدمات پس از فروش آن نیز در اختیار کاربران قرار گیرد. کمپانی های معتبر مختلف موظف اند که با دریافت مبلغ مورد نظر هر دستگاه، محصولی با کیفیت که نفع و سود مشتری را نیز در پی داشته باشد تولید و عرضه کنند.

نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا، علاوه بر محصولی اورجینال، ضمانت نامه ی مدت دار نیز به کاربران خود ارائه می دهد تا به هدف اصلی خود یعنی مشتری مداری نائل شود. در فروشگاه مرکزی کپی در کنار قیمت مناسب و به صرفه، کاربر می تواند از دیگر خدمات نمایندگی انحصاری دستگاه کپی کونیکا مینولتا نظیر: نصب و راه اندازی سریع و رایگان، تعمیر و تعویض قطعات با نمونه ای اورجینال و ضمانت نامه دار، عیب یابی نرم افزاری و سخت افزاری در قطعات مکانیکی و الکترونیکی با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ی روز دنیا و از همه مهم تر، خدمات سرویس در محل استفاده نماید.

برای غیر فعال کردن کپی رنگی خود اینجا کلیک کنید

خدمات تخصصی نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا

  • ارائه ی مشاوره های رایگان جهت شناسایی، انتخاب، خرید و تعمیر مدل های مختلف دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • ارائه ی خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبر تعمیر و تعویض قطعات کونیکا مینولتا
  • تعویض قطعات مختلف اصلی و جانبی اورجینال فتوکپی در نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • سرویس کامل دستگاه کپی Konicaminolta
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض بردهای الکتریکی فتوکپی Konicaminolta
  • شناسایی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض مین برد دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه کپی Konicaminolta
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض فیوزینگ کپی در نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض درام دستگاه فتوکپی کونیکا مینولتا
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض دولوپر کپی Konicaminolta
  • تعمیر و تعویض پیکاپ رولر در نمایندگی دستگاه کپی کونیکا مینولتا
  • تعمیر و تعویض مگنت رولر دستگاه فتوکپی Konicaminolta
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض کارتریج کونیکا مینولتا
  • نصب و راه اندازی انواع مدل های کپی کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا از تیمی حرفه ای تشکیل شده است که جدای از مهارت بسیار بالا، پشتکار قابل توجهی در عیب یابی محصولات کمپانی یاد شده دارند. تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا تنها از تکنسین های آموزش دیده ای بر می آید که مطابق با پیشرفت های تکنولوژی به کار رفته در دستگاه ها، اطلاعت خود را با شرکت در کلاس های بین المللی کامل کنند و هر روزه با بررسی های همه جانبه ی انواع دستگاه های تولید شده در این کمپانی، به دامنه ی مهارت های خود بیفزایند.

این کارشناسان اگر دارای دستگاه های پیشرفته ی تعمیرات باشند، اجازه نخواهند داد که حتی درصدی خطا در روند کارشان ایجاد شود. با این توصیفات تنها مرکز مطمئنی که دارای همه ی ویژگی های یاد شده می باشد، نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتاست که به صورت شبانه روز، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان، از طریق پاسخگویی آنلاین و خدمت رسانی حضوری می باشد. این تکنسین ها به راحتی قادرند که مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در قطعات مختلف مکانیکی و الکترونیکی دستگاه کپی کونیکا مینولتا را در کوتاه ترین زمان یافته و با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه ها برطرف کنند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩