اشتراک گذاری

اپسون، سازنده اولين پرينتر جهان

شرکت سیکو اپسون از بزرگترین شرکت های سازنده پرینتر در جهان  و در عین حال سازنده اولين پرينتر جهان است. پرینترهای اپسون دارای ویژگی چاپ با کیفیت، با وجود قیمت مقرون به صرفه هستند. دفتر این شرکت ژاپنی در شهر ناگانو قرار دارد. فعالیت این شرکت در زمینه تولید چاپگر، به تولید انواع چاپگرهای جوهر افشان، سوزنی و چاپگرهای لیزری منحصر می شود. شرکت سیکو اپسون از زیر مجموعه‌های شرکت ساعت سازی سیکو می باشد. معنی نام این شرکت، پسر پرینتر الکترونیک (Son of Electronic printer) است.

شرکت اپسون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه چاپ می باشد. شعار شرکت اپسون «فراتر از چشم انداز خود بروید» است. این شرکت به شعار خود عمل کرده و از بزرگترین سازندگان چاپگر و پرینتر شده است. مقالات تعمیرگاه تخصصی کپی از بهترین و به روز ترین مقالات در زمینه دستگاه های کپی و پرینتر ها می باشد. با مراجعه به این بخش و مطالعه این مقالات اطلاعات جالبی به دست خواهید آورد.

اپسون، سازنده اولين پرينتر جهان

اولين پرينتر جهان ، پرینتر سوزنی اپسون

شرکت اپسون سازنده اولين پرينتر جهان است. شرکت سیکو اپسون قبلا با نام اپسون شناخته می شد. شرکت سیکو همراه با شرکت ابزارآلات سیکو و هلدینگ سیکو، سه قطب اصلی گروه سیکو هستند. در سال 1978 اولین پرینتر سوزنی با ۸۰ ستون توسط شرکتی که چند سال بعد به نام اپسون تغییر نام داد، تولید شد. سازنده اولين پرينتر جهان از سال ۱۹۹۴ شروع به ارسال محصولات خود به کشورهای دیگر کرد. 

این موضوع باعث آن شده که نام اپسون در همه جای دنیا شناخته شود. در سال 2003 شرکت اپسون به سهامی عام تبدیل شد. با این کار این شرکت در لیست بورس توکیو قرار گرفت. هم اکنون شرکت سیکو اپسون بیش از ۸۰ هزار کارمند در سراسر جهان دارد. درآمد این شرکت  بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

اینو بخون حتما به کارت میاد : نحوه تنظیم کیفیت چاپ در پرینتر لیزری

تماس با مرکز تعمیرات کپی

مرکز تعمیرات کپی ارائه دهنده متفاوت ترین خدمات به شما عزیزان در خصوص دستگاه های کپی، پرینتر ها و ماشین های اداری است. این مرکز دارای تجربه مفید و درخشان در زمینه تعمیر و سرویس ماشین های اداری است. از جمله این خدمات می توان به تعمیر انواع دستگاه کپی و تعمیر پرینتر اشاره کرد. شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی قطعات فرسوده دستگاه کپی و پرینتر خود را با نمونه اورجینال تعویض کنید. رفع مشکلات عملکردی انواع دستگاه کپی و تعویض کارتریج کپی از دیگر خدمات مرکز تعمیرات کپی است.

این مرکز از تعمیر کلیه برندهای ماشین های اداری پشتیبانی می کند. پس از مراجعه به نمایندگی کپی هر گونه اقدام در جهت تعمیر به صاحب دستگاه اعلام می شود. پس از اتمام تعمیر تست دستگاه در حضور مشتری صورت می گیرد و سپس دستگاه به وی تحویل داده می شود. از خدمات صورت گرفته به وسیله مرکز تعمیرات کپی سرویس در محل است. این خدمت به منظور تسهیل روند تعمیر برای مشتری گرامی در نظر گرفته شده است. با استفاده از این خدمت مشتری از مشکلات حمل و نقل به منظور تعمیر رهایی می یابد. با تماس با نمایندگی کپی، خدمات سرویس در محل را از کارشناسان ما بخواهید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩