اشتراک گذاری

انتخاب پرینتر ارزان

یکی از آیتم های تعیین کننده برای برخی خریداران پرینتر، قیمت این محصول است. برای مثال کاربرانی که استفاده آنها از پرینتر، به چاپ برخی اسناد روزمره، نظیر بلیط پرواز، کپی شناسامه و مدارکی از این دست منحصر می شود، معمولاً ترجیح می دهند تا هزینه چندانی صرف پرینتر و خرید آن نکنند. برای این گروه از کاربران خرید و انتخاب پرینتر ارزان و مقرون بصرفه و به اصطلاح «کار راه بنداز» از همه چیز مهم تر است؛ پرینتری که هم ارزان باشد و هم نیاز آنها در حوزه چاپ را برآورده سازد.

خوشبختانه تولید کنندگان و طراحان پرینتر، توجه ویژه ای به این گروه از مصرف کنندگان داشته اند و بخشی از تولیدات خورد را به پرینتر ارزان  اختصاص داده اند. خریدارانی که به دنیال  انتخاب پرینتر ارزان  معمولا کاربران خانگی و یا اشخاصی هستند که هر از چندگاهی نیاز پیدا می کنند تا برخی اسناد و مدارک مورد نیاز خود را با استفاده از پرینتر چاپ کنند. اگر شما نیز قصد خرید یک پرینتر ارزان قیمت را دارید پیشنهادات کارشناسان تعمیرات تخصصی پرینتر را در بخش های بعدی پیگیری نمایید.

انتخاب پرینتر ارزان

نکات مهم در انتخاب پرینتر ارزان

در این بخش متخصصین تعمیر پرینتر  به معرفی چند نمونه از انتخاب پرینتر ارزان  خواهیم پرداخت. اما پیش از این کار ذکر چند نکته ضروری است. یک آنکه در میان انواع پرینتر، معمولاً پرینترهای جوهرافشان از همه ارزان تر هستند. اما این ارزانی دلیل بر مقرون بصرفه بودن این دستگاه ها نیست. به عبارتی دیگر اگر چه پرینترهای جوهر افشان در زمره انتخاب پرینتر ارزان  قرار می گیرند اما این مسئله فقط در مورد خرید اولیه آنها صدق می کند و در دراز مدت برچسب مقرون بصرفه بودن در مورد این دستگاه چندان مناسب نیست.

زیرا کاربر ناچار است به کرات، هزینه ای را صرف خرید مواد مصرفی این دستگاه کند. نکته دیگر در باب معرفی پرینتر ارزان  در بخش زیر، آن است که تلاش شده تا برندهای مختلف در این معرفی لحاظ گردد. این تنوع در مورد نوع کاربری پرینتر نیز در نظر گرفته شده است. (پرینترهای معرفی شده همگی قیمتی زیر پانصد هزار تومان دارند. توجه داشته باشید که این قیمت ممکن است در اثر نواسانات بازار، بالا یا پایین شود و قیمتها قطعی نیست).

معرفی بهترین پرینتر های ارزان قیمت

پرینتر پرینیکس بول فتو پلاس BP-250

اگر شما نیز از آن دست کاربرانی هستید که می خواهید به چاپ عکس های مورد علاقه تان با پرینتر بپردازید یکی از پیشنهادهای موجود در میان انتخاب پرینتر ارزان پرینتر پرینیکس است. شرکت پرینیکس محصولی را به بازار عرضه کرده است که طرفداران بسیار زیادی را در این زمینه به سمت خود کشیده است. پرینتر چاپ عکس BP-250 محصول پر طرفداری است که این شرکت به بازار رقابت عرضه داشته که توسط این محصول بتوان عکس‌ها را با بهترین کیفیت چاپ نمود.

پرینتر کانن PIXMA MG2540s

دومین گزینه در انتخاب پرینتر ارزان ، ساخت شرکت کانن و دستگاهی سه‌کاره است که علاوه‌بر قابلیت‌ چاپ رنگی به‌صورت جوهرافشان، قابلیت‌هایی مانند اسکن و کپی هم دارد. این پرینتر فوق برای کاربرانی طراحی شده است که حجم چاپی کمی دارند؛ درنتیجه اگر به دنبال چاپ متن هستید یا حجم کاری بالایی دارید، بهتر است به سراغ پرینترهای لیزری برای چاپ متن و پرینترهای جوهرافشان مخزن‌دار برای چاپ عکس در تعداد زیاد بروید.

پرینتر کانن PIXMA MG2540s

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M102a

این مورد از انتخاب پرینتر ارزان ، برای مصارف خانگی و اداری با حجم کاری کم گزینه‌ی نسبتاً مناسبی است. ابعاد این دستگاه جمع‌وجور است و نیاز به فضای چندانی ندارد. سرعت و کیفیت این پرینتر در سطح متوسطی قرار دارد و در مدت‌زمان یک دقیقه، می‌تواند ۲۲ برگ را چاپ کند. در حالت بی‌کاری، دستگاه به لطف فناوری HP On/Off به حالت استندبای رفته و با ارسال پرینت، شروع به کار می‌کند. این فناوری تاثیر بسزایی در مصرف انرژی دارد.

پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M102a

پرینتر مخصوص چاپ عکس کانن PIXMA iP7240

یکی دیگر از گزینه های موجود جهت چاپ عکس که در این راهنمای انتخاب پرینتر به آن می پردازیم، پرینتر جوهرافشان PIXMA IP7240 است. این دستگاه در سری دستگاه‌های پر کار و تک‌کاره‌ی شرکت کانن قرار دارد و از لحاظ سرعت و داشتن شبکه‌ی بی‌سیم در سری دستگاه‎‌های با قابلیت جوهرافشان قرار دارد. این پرینتر با توجه به کارایی نسبتاً شایسته ای که از خود نشان داده است توانسته است علاقمندان بسیاری را در طیف کاربران خانگی و اداری به خود جلب کند.

پرینتر جوهرافشان اچ پی Officejet7110

یکی دیگر از پیشنهادات موجود در میان انتخاب پرینتر ارزان ، پرینتر جوهرافشان اچ پی با ابعاد ۵۸۵x189x419 و وزنی بالغ بر ۸٫۵ کیلوگرم است. دستگاه از لحاظ کاربردی تک کاره است و فقط قابلیت پرینت را داراست. نوع چاپ این دستگاه رنگی بوده و دارای سرعت بسیار مناسبی می‌باشد. پرینتر جوهری اچ پی مدل ۷۱۱۰ در رده متوسط دستگاه‌ها قرار دارد که به عنوان یک پرینتر خانگی برای کار های روزمره و چاپ عکس می‌توان استفاده کرد.

پرینتر ارزان جوهرافشان اچ پی Officejet7110

پرینتر اچ پی Deskjet2130

این دستگاه یکی از انتخاب پرینتر ارزان و احتمالاً ارزان ترین آنهاست. پرینتر ۳کاره‌ی ۲۱۳۰ ساخت شرکت Hp دستگاهی بسیار مقرون‌به‌صرفه است که در ابعادی کوچک قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه برای مصارف سبک و کم خانگی بسیار مناسب است و در مواقعی که به پرینتر دستگاه هم نیازی ندارید می‌توانید از قابلیت‌های اسکن و کپی آن استفاده کنید. با وجود این پرینتر می توانید نیازهای روزمره خویش در حوزه چاپ را براورده سازید و دیگر مجبور نیستید برای پرینت مدارک عادی به فروشگاه‌های خدمات کامپیوتری بروید.

پرینتر لیزری سامسونگ Xpress M2020

در میان پرینترهای سامسونگ نیز می توان یکی از انتخاب پرینتر ارزان و کار راه بنداز را جستجو کرد. پرینتر سامسونگ M2020 پرینتری لیزری و تک‌رنگ محسوب می‌شود که هدف از طراحی آن استفاده در دفاتر کاری کوچک، دفاتر خانگی یا استفاده‌های شخصی بوده است. این پرینتر، بسیار کوچک ساخته شده و به‌راحتی روی هر میز شلوغی جای می‌گیرد.

پرینتر لیزری سامسونگ Xpress M2020

مرکز تعمیرات کپی

مرکز تعمیرات کپی پیشگام در تعمیر ، سرویس و شارژ کارتریج ماشین های اداری، خدمات خود را به صورت تخصصی و در واحدهای مجزا به کاربران ارائه می نماید. ازآنجا که رضایت همه جانبه مراجعان گرامی، اولویت مرکز تعمیرات کپی است، همواره، نظارت جامعی بر کیفیت سرویس های این مرکز صورت می پذیرد.

شارژ کارتریج شارپ و کلیه خدمات مرتبط با این حوزه بخشی از سرویس های ارائه شده در این مرکز است. تمامی خدمات مرکز تعمیرات کپی توسط تیمی از برترین متخصصین کشور انجام شده و مدیریت مجموعه نظارت دقیق بر عملکرد پرنسل دارد. جهت آشنایی با خدمات ما در واحدهای تعمیرات دستگاه کپی وارد صفحه مورد نظر خود شوید.

نمایندگی کپی

نمایندگی کپی به عنوان موفق ترین مرجع تعمیراتی دستگاه های اداری در کشور شناخته شده است . در این مرکز کلیه خدمات مربوط به تعمیر و ریکاوری دستگاه های کپی دارای برند معتبر انجام می شود . در طی این سال ها ، نمایندگی کپی به عنوان مرکز منتخب کاربران جهت تعمیر انتخاب شده است .

دلیل این امر به کارگیری پرسنل توانا ، خلاق و آشنا به علم روز ، همچنین بهره بردن از تجهیزات نوین مطابق با معیارهای جهانی می باشد . این مرکز در حیطه فعالیتی خود توانسته به درجه ای از موفقیت دست پیدا کند که ، مراجعان تنها خواهان استفاده از خدمات این نمایندگی هستند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩