اشتراک گذاری

اسکنر مادون قرمز سه بعدی

بعد از پیشرفت و دگرگونی روز افزون تکنولوژی اسکنرهای سه بعدی طی سال های طولانی بالاخره اسکنر مادون قرمز سه بعدی جدیدی با سرعت و کیفیت مناسب معرفی شدند. تا قبل از این اسکنرهای سه بعدی فقط امکان اسکن کردن سوژه های با ابعاد کوچک و رزولوشن نسبتا پایین را داشتند و یا اگر بر کیفیت بالا متمرکز میشدند سرعت ارائه ی خروجی پایین می آمد و برعکس اگر سرعت کار را بالا میبردند رزولوشن تصویر ارائه شده اما این اسکنرهای سه بعدی جدید بلاخره برخی محدودیت ها را کنار زدند و با به کارگیری از اشعه ی مادون قرمز خروجی هایی با کیفیت بالاتر از گذشته ارائه میدهند.

این اسکنرها توانایی به ثبت رساندن 36 تصویر سه بعدی را در هر ثانیه دارند. این اسکنر مادون قرمز سه بعدی که فرانهوفر نام دارد همانطور که گفته شد از طیف نوری نامرئی با مشخصه های نزدیک به مادون قرمز به سمت سوژه تابانده میشود که پروژکتور آن از الگوهای متفاوتی برای انجام عملیات اسکن بهره میگیرد و در مرحله ی بعد مجموعه ی اندازه گیری هایی که از سوی دستگاه انجام شده است به یک جفت دوربین مادون قرمز تعبیه شده در آن ارسال میشود و در قدم نهایی نرم افزار اسکنر میتواند در مدت چند میلی ثانیه از اطلاعات دریافتی تصویری سه بعدی ایجاد کند. اخبار نمایندگی تعمیر کپی ارائه دهنده جدیدترین اخبار در زمینه تکنولوژی های ماشین های اداری است.

اسکنر مادون قرمز سه بعدی

مشخصات اسکنر مادون قرمز سه بعدی

هر تصویر خروجی از اسکنر مادون قرمز سه بعدی از رزولوشن 1000 در 1000 پیکسل بهره میبرد. همچنین این دستگاه با ثبت 36 فریم سه بعدی در هر ثانیه میتواند در زمان خیلی کوتاهی، تصاویر سه بعدی رنگی با کیفیتی را عرضه کند. این تصاویر حتی میتوانند به صورت متحرک ایجاد شوند. ویژگی های منحصر به فرد این نسل از اسکنر ها توازن قابل قبولی را بین کیفیت و سرعت ارائه ی کار به وجود آوردند. اگرچه چیزی تا لحظه ی عرضه ی رسمی این دستگاه در نمایشگاه اشتوتگارت باقی نمانده اما این کمپانی هنوز اشاره ای به قیمت این اسکنر ویژه نکرده است.

موارد استفاده ی اسکنر مادون قرمز سه بعدی

محققان این عرصه مدعی شدند که اسکنر مادون قرمز سه بعدی فرانهوفر در حوزه های مختلفی کاربرد دارند. از جمله کاربردهای مفید این اسکنرها میتوان به توسعه ی سیستم های بینایی بهتر برای روبات ها، کمک به انجام بهتر حرکات ورزشی ربات ها  که در نتیجه ی آن در حوزه های توان بخشی بیماران به کار گرفته خواهند شد. این اسکنرها همچنین در توسعه ی سیستم های بهبود یافته ی مانیتورینگ نیز استفاده خواهند شد.

[bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”32″ icon_style=”circle” title=”نمایندگی تعمیرات اسکنر” read_more=”more” link=”url:https%3A%2F%2Fcopymachine.ir%2F%25D8%25AA%25D8%25B9%25D9%2585%25DB%258C%25D8%25B1%25D8%25A7%25D8%25AA-%25D8%25A7%25D8%25B3%25DA%25A9%25D9%2586%25D8%25B1%2F||target:%20_blank|” read_text=”تماس با نمایندگی تعمیرات اسکنر” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″]

از ویژگی های مهم مرکز نمایندگی تعمیرات اسکنر که باعث شده است این مرکز متفاوت از سایر مراکز عمل کند ، میتوان به ارائه ی مشاوره و راهنمایی در مورد نقاط ضعف و قوت تمامی دستگاه های اسکنر ، پاسخگویی همه روزه به تمامی پرسش ها و ابهامات مطرح شده از سوی مشتریان عزیز، ارائه ی مشاوره در زمینه ی انتخاب صحیح ، دارا بودن کادری صبور و شکیبا. شفاف سازی مسائل مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین مشخص بودن ریز قیمت ها و طرح ها و جشنواره های تخفیفی و دارا بودن پرسنل متخصص و مشتری مدار اشاره نمود.

از آن جا که خدمات پشتیبانی مطلوب برای تمامی برند های با کیفیت دنیا از جمله فاکتورهای همواره مهم در نظر کاربران بوده و هست ، این امکان ایجاد شده تا در جهت برقراری ارتباط با مشاوران واحد های خدمات پس از فروش مرکز نمایندگی بتوانید از طریق راه های ارتباطی مذکور با این مرکز تماس حاصل فرمایید. مرکز تماس و پشتیبانی نمایندگی تعمیرات کپی و اسکنر همواره منتظر شنیدن صدای شما و آماده ی  پاسخگویی به سوالات و برطرف سازی ابهامات شما ، کاربران گرامی در تمامی زمینه ها میباشد.

[/bsf-info-box]
امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩