اشتراک گذاری

آموزش دریافت و ارسال فکس از طریق موبایل

گوشی های همراه این روزها به منبعی برای اسناد، مدارک و تصاویر مهم تبدیل شده اند. از این رو هماهنگی دستگاه های چاپ با گوشی موبایل می تواند موضوع با اهمیتی برای استفاده ی سریع از آن ها باشد. 

شما می توانید پروسه ی ارسال فکس را هم از طریق موبایل طی کنید. کافی است جهت ارسال فکس از طریق موبایل به یک سری مراحل ساده و نسبتا ابتدایی دقت کنید تا روند فرستادن فکس با گوشی به اتمام برسد. در ادامه به تشریح کلیه ی ابعاد اصلی ارسال فکس با موبایل می پردازیم. 

ارسال فکس از طریق موبایل

استفاده از سایت fax.ir

برای ارسال فکس از طریق موبایل به صورت کاملا رایگان می توانید در سایت fax.ir ثبت نام کنید. بدین ترتیب دریافت فکس با موبایل نیز ممکن خواهد بود. 

به سایت مذکور بروید؛ بر روی گزینه عضویت کلیک کنید و در صفحه باز شده جدید نام، ایمیل و رمز عبور ایمیل خود را وارد کنید. 

در مرحله ی بعدی شماره تلفن همراه موبایلتان را وارد کنید تا یک کد تایید برای شما ارسال شود و ثبت نام انجام شود.  

در سر برگ صفحه ی باز شده پس از ثبت نام، می توانید 500 شماره فکس مقصد را وارد کنید و ارسال را بزنید. 

در قسمت دفترچه تلفن هم مسلما شماره های فکس هایی که خواهان برقراری ارتباط با آن ها هستید را سیو کنید. 

برای بخش پروفایل هم مشخصات کاربری شما نوشته شده است. نوع اشتراک خودتان را هم در پروفایل انتخاب کنید و ارتباطات گوشی را برای ارسال فکس با گوشی شکل دهید.  

بهره گیری از سیم کارت مناسب

راه دیگر ارسال فکس از طریق موبایل، تهیه ی سیم کارتی است که بتواند روند فرستادن فکس با گوشی را ایجاد سازد. اپراتور سیم کارت همراه اول این مژده را به کاربران خود می دهد که می توانند فرآیند ارسال عکس از طریق موبایل را طی مدت زمان کوتاهی به اتمام برسانند. 

کافی است گوشی مورد استفاده، قابلیت برقراری با ابعاد مرتبط با ارسال فکس با گوشی را داشته باشد. از سایت همراه اول می توانید پروسه ی فعال سازی فکس را برای گوشی و خط خود اعمال کنید. 

برای فعال سازی حضوری این سیستم نیز باید با کارت ملی به شعب متناظر همراه اول بروید و فرم درخواست قابلیت ارسال فکس از طریق موبایل را پر کنید . جهت کسب راهنمایی های بیشتر سوالات خود را در بخش نظرات بیان کنید و یا می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات فکس به شماره تلفن 021692948 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩