اشتراک گذاری

آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا

نمایندگی توشیبا تجارب متعددی در زمینه تعمیرات دستگاه های مختلف از جمله فتوکپی و همچنین ارائه خدمات پس از فروش دارد. به تجربه هم دریافته است که تمامی لوازم اداری که سازمان ها و ادارات با آنها بصورت روزمره سرو کار دارند در صورتیکه خراب شود قسمتی از کار آن سازمان مختل خواهد شد. حال اگر کاربران دانش تعمیر فتوکپی توشیبا را داشته باشند می توانند حداقل در نگهداری و خدمات اولیه به دستگاه وارد عمل شوند. آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا یکی از خدمات آموزشی است که در نمایندگی توشیبا ارائه می شود. این آموزش با در نظر گرفتن همه نیاز های کاربران در این نمایندگی لحاظ شده است .

ضمن اینکه توشیبا تربیت فنی کاران با تجربه و حرفه ای را در راس اهداف خود دارد. این آموزش ها در دوسطح مقدماتی و پیشرفته است . اگرچه قبل از هرچیز برای تعیین سطح سواد کاربر ، آزمون تعیین سطح انجام میشود و داوطلبان از سطح فعلی خود شروع به آموزش دیدن میکنند.

آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا

سطح بندی آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا

آموزش تعمیر دستگاه کپی یکی از نمونه هایی است که می تواند در آینده منبع درآمد خوبی برای شما به حساب بیاید. از آنجا که امروزه استفاده از دستگاه های کپی در هر اداره و سازمان و نهادی رایج است، نیاز به دریافت سرویس های تعمیراتی و جنرال سرویس های دوره ای دارد. آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این آموزش در نمایندگی توشیبا در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و در دو بخش نرم افزار و سخت افزار برگزار می شود.

سطح مقدماتی

در این سطح بیشتر مطالب تئوری و نظری است. برای همه کاربران لازم است که قبل از ورود به دوره پیشرفته و عملی، درباره اجزای مختلف دستگاه فتوکپی توشیبا اطلاعات جامعی به دست آورند. تنها در این صورت است که می توانند تشخیص درستی بدهند و مسیر تعمیر و ترمیم را به درستی انتخاب کنند. در سطح مقدماتی از آموزش تعمیر فتوکپی توشیبا همه این مسائل به کاربر توضیح داده می شود. در نتیجه کاربر آمادگی لازم را پیدا می کند تا وارد تعمیرگاه شود و در مقابل یک دستگاه کپی معیوب قرار بگیرد و با دانشی که کسب کرده، عیب و ایراد آن را بررسی و ارزیابی کند. در این بخش تمام وظایف نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی نیز به کاربر توضیح داده می شود.

سطح پیشرفته

وقتی داوطلب و کاربر اجزای داخلی دستگاه کپی توشیبا  را به خوبی شناخت و با کارکرد و عملکرد آن آشنا شد، نوبت به آن می رسد که در تعمیرگاه مجهز دستگاه کپی توشیبا در پشت میز تعمیر بنشیند و دست به کار شود. در تعمیرگاه کاربر به کمک اساتید و کارشناسان آموزش یک دستگاه کپی معیوب را عیب یابی می کند و پس از تشخیص ایراد موجود، مسیر درست تعمیر را با کمک و با نظارت استاد مربوطه انتخاب و اجرا می کند.

این تمرین های عملی نه تنها به کاربر کمک می کنند تا اضطراب و ترس او از اجرای تعمیر کم شود، بلکه به او اجازه تجربه آموزی و مهارت ورزی هم می دهد. این جلسات عملی و تجربه آموزی های مثبت و کارآمد تا جایی ادامه پیدا می کند که کابر کاملا ورزیده شود و آماده ورود به بازار کار شود. در نهایت با پشت سر گذاشتن آزمون نهایی، گواهینامه معتبر دریافت خواهد کرد و وارد بازار کار خواهد شد.

دوره مهارت ورزی

این دوره آخرین مرحله از آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا است. اما اساتید و کارشناسان برتر این حوزه همواره به همه شاگردان خود توصیه می کنند که اگر به دنبال تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای و مجرب هستند، حتما از این دوره نیز بهره های کافی را ببرند. در این دوره تعمیرکار تازه کار می تواند با سرویس های تعمیراتی متعدد و بی شماری که انجام می دهد، پس از گذشت یک زمان اندک به یک تعمیرکار حرفه ای و یک استادکار ماهر تبدیل شود.

تعمیر فتوکپی توشیبا

توشیبا «Toshiba» شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است که دفتر مرکزی آن در میناتو، توکیو قرار دارد. محصولات این شرکت شامل: تجهیزات الکتریکی فناوری اطلاعات و ارتباطات، قطعات الکترونیکی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات اداری مثل دستگاه های چاپگر و فتوکپی، تجهیزات روشنایی و نورپردازی، انرژی اتمی و نیز ارائه خدمات لجیستیکی است. شرکت توشیبا از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی پدید آمده است. سیر صعودی تولیدات مکانیکی و الکتریکی دو شرکت ژاپنی، در قالب شرکت جدید نیز ادامه یافت.

با این ویژگی که الکترونیک نیز بدان افزوده شد و هم ‌اکنون توشیبا، پس از شرکت‌های هیولت پاکارد، دل، ایسر و لنوو، در رتبه پنجم از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی قرار دارد. این شرکت همچنین پس از شرکت‌های اینتل، سامسونگ الکترونیک و تگزاس اینسترومنتس به‌عنوان چهارمین تولیدکننده نیم‌رسانا در جهان، شناخته می‌شود و در حال حاضر خدمات پشتیبانی خود را از طریق نمایندگی توشیبا در سراسر جهان ارائه می دهد.

علاوه بر این نمایندگی توشیبا یکی از بزرگترین کمپانی های ارائه دهنده خدمات تخصصی آموزش مانند آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا ، تعمیر و بازسازی محصولات کپی ، پرینتر و … است. این شرکت بطور مداوم در حال بروز رسانی محصولات خود است . لذا توجه به تعمیرات دستگاه ها با توجه به تکنولوژی جدید آنها حائز اهمیت است. مرکز تعمیرات توشیبا، دارای کادری متبحر از تعمیرکاران این حوزه است تا هموطنان گرامی بتوانند هرگونه عیب یا نقص دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان رفع کنند. همچنین تمامی خدمات  تعمیر ارائه شده در این مرکز دارای ضمانت و گارانتی است.

یکی از مزایای نمایندگی توشیبا اینست که اهمیتی ندارد دستگاه کپی شما چه مدلی از محصولات Toshiba باشد. چراکه نمایندگی تعمیرفتوکپی توشیبا تمامی مدلهای مختلف دستگاه فتوکپی توشیبا را تعمیر میکند. نگهداری و استفاده صحیح از دستگاه توشیبا در کنار انجام سرویس های دوره ای آن توسط نمایندگی توشیبا میتواند احتمال تعمیر دستگاه را کاهش دهد. در اینصورت ضروری است که در اسرع وقت نسبت به تعمیرآن اقدام شود.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩