اشتراک گذاری

نمایندگی سامسونگ در کرج

سامسونگ برند محبوب کره ای و شرکت چند ملیتی فناوری اطلاعات با حوزه ی کاری وسیع و با تولید محصولاتی از قبیل موبایل، پرینتر و ،تجهیزات اداری، لپ تاپ و …  همواره طرفداران بسیاری را در سر تا سر جهان به خود اختصاص داده و روانه ی بازار کرده است. به طوری که امروزه شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولید کننده های پرینتر و فتوکپی در جهان به حساب می آید. گفتنی است که این برند طرفداران زیادی هم در ایران دارد و از این رو احداث نمایندگی سامسونگ در کرج با استقبال فراوانی از جانب شهروندان کرجی روبرو شده است.

از این رو کاربران محصولات سامسونگ دیگر مجبور به مراجعه به مراکز غیراستاندار و استفاده از سرویس های بی کیفیت نبودند و حالا با بهره مندی از کیفیت سرویس و خدمات پشتیبانی در حوزه های مختلف تعمیر پرینتر و دستگاه های کپی نیستند. خوشبختانه نمایندگی سامسونگ در کرج از هر جهت قادر به کسب رضایت کاربران تجهیزات اداری این برند شده است و در زمینه های فروش و ارائه ی خدمات پس از فروش همواره در خدمت شما همشهریان عزیزان بوده و هست.

نمایندگی سامسونگ در هشتگرد و نظرآباد

تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر ماشین های اداری از جمله پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی و فکس سامسونگ در این نمایندگی ارائه می شود. فارغ از اینکه در کدامیک از شهرهای استان البرز سکونت دارید، می توانید از تمامی این خدمات بهره مند شوید. از این رو ساکنین شهرهای هشتگرد و نظرآباد می توانند از طریق مراجعه حضوری و غیرحضوری سرویس های مرتبط با خرید و یا تعمیر دستگاه های سامسونگ را دریافت نمایند. در بخش تعمیرات، کافی است به این مرکز مراجعه کرده و دستگاه خود را برای تعمیر به کارشناسان تحویل دهید. همچنین از طریق ارسال دستگاه خود به نمایندگی سامسونگ در کرج نیز قادر به دریافت تمامی سرویس های مورد نظر خواهید بود.

نمایندگی سامسونگ در اشتهارد

تعمیر پیکاب رولر، تعمیر مین برد دستگاه کپی، تعویض کارتریج، تعمیر کاغذکش، تعمیر فیوزینگ، رفع مشکل سیاه شدن کاغذ، عیب یابی دستگاه خاموش شده و تعمیر یونیت لیزر از مهمترین خدماتی است که می توانید با مراجعه به نمایندگی سامسونگ و یا تماس با این مجموعه دریافت کنید. یکی از محدودیت هایی که ساکنان منطقه اشتهارد با آن مواجه هستند عدم دسترسی به مراکز معتبر و تخصصی جهت تعمیر دستگاه های خود می باشد. نمایندگی سامسونگ با علم به این موضوع، تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق کرج، محدودیت های کاربران را برطرف کرده و نیازهای آنان را مرتفع سازد.

نمایندگی سامسونگ در محمدشهر

عدم انجام سرویس های دوره ای ماشین های اداری می تواند در آینده مشکلات متعددی برای دستگاه به وجود آورد. همچنین ضربه خوردن دستگاه، کارکرد بالا و نوسانات برق نیز تأثیرات نامطلوبی بر کارکرد قطعات داشته و باعث بروز اختلال در دستگاه می شوند. با اینکه مراقبت از دستگاه و رعایت اصول نگهداری آن، می تواند باعث جلوگیری از خرابی قطعات شود اما گاهی بروز اختلال در دستگاه غیرقابل اجتناب بوده و کاربر مجبور به تعمیر دستگاه خواهد بود. در تعمیر ماشین های اداری استفاده از قطعات اصلی و مواد مرغوب-مانند تونر- بسیار حائز اهمیت است. چنانچه از قطعات بی کیفیت در تعمیر و تعویض قطعات استفاده شود، دستگاه کارایی خود را از دست داده و مجدداً با مشکل مواجه خواهد شد. از این رو برای تعمیر دستگاه خود در محمدشهر می توانید به معتبرترین مرکز تعمیرات سامسونگ در کرج مراجعه کنید تا دستگاه را با کیفیت بالایی تعمیر نمایید.

نمایندگی سامسونگ در بهارستان

ارائه سرویس های فروش و تعمیر دستگاه های سامسونگ، دو رسالت اصلی نمایندگی سامسونگ در کرج می باشد. چنانچه از دارندگان ماشین های اداری سامسونگ هستید و یا اینکه قصد خرید آنها را دارید، می توانید باکیفیت ترین خدمات را از این نمایندگی دریافت کنید. برای نمونه می توان به چند نمونه از دستگاه ها اشاره کرد که سرویس های فروش و تعمیر آنها در این مرکز ارائه می شود. از جمله این دستگاه ها عبارتند از: پرینتر لیزری سامسونگ SL-M2020، پرینتر 4 کاره سامسونگ M2070F، دستگاه کپی سامسونگ K2200DN، پرینتر چند کاره لیزری سامسونگ SCX-4655HN، دستگاه کپی سامسونگ MultiXpress SL- K2200 و دستگاه کپی سامسونگ SCX-6122FN.

نمایندگی سامسونگ در ماهدشت

علاوه بر فروش دستگاه، در این نمایندگی قطعات و تجهیزات جانبی دستگاه کپی و پرینتر سامسونگ نیز عرضه می گردد. تمامی این قطعات اصل و اورجینال بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. بنابراین چنانچه در تهیه قطعات و مواد مصرفی پرینتر و دستگاه کپی سامسونگ با محدودیت مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم به نمایندگی سامسونگ در کرج مراجعه کنید. در این نمایندگی، تمامی قطعات و مواد مورد نیاز ماشین های اداری سامسونگ قابل عرضه می باشد. از جمله قطعات می توان به بلید، کارتریج، فیوزینگ، کاغذکش، لیزر، مین برد و درام اشاره کرد. در رابطه با مواد مصرفی نیز تونر، دولوپر و جوهر نیز قابل ذکر می باشند.

نمایندگی سامسونگ در هفت تیر و طالقانی

نمایندگی سامسونگ در کرج از دسترسی مناسبی برای ساکنین این شهر برخوردار است. ساکنین مرکز شهر، مانند ساکنین محدوده هفت تیر و طالقانی می توانند به راحتی خدمات مورد نیاز خود را از نمایندگی سامسونگ دریافت کنند. همچنین این عزیزان می توانند تعمیر دستگاه کپی، پرینتر و فکس سامسونگ را در محل انجام دهند. به عبارت دیگر، این نمایندگی جهت رفاه حال همشهریان، تعمیر ماشین های اداری را در محل انجام داده و سرویس های ویژه ای را در این زمینه ارائه می دهد. از این رو تنها با یک تماس تلفنی می توانید درخواست خود را برای تعمیر دستگاه ثبت کرده و منتظر حضور کارشناسان فنی در محل سکونت خود باشید.

خدمات نمایندگی سامسونگ در کرج

نمایندگی سامسونگ در کرج به منظور ارائه ی تمامی خدمات پشتیبانی از تجهیزات چاپ و کپی این برند احداث گردیده و در همین راستا با کمک زبده ترین و حرفه ای ترین کارشناسان و به کارگیری از بالاترین سطح کیفی تجهیزات فنی، قادر به کسب رضایت شهروندان عزیز کرجی بوده است. خدمات ارائه شده در این مرکز شامل تمامی مراحل سرویس های دوره ای، تشخیص، تعمیر و بازیابی تجهیزات و دستگاه های سامسونگ میباشد.

این خدمات شامل، سرویس و تمیزسازی تجهیزات چاپ و کپی سامسونگ، تعمیر و تعویض کلیه قطعات ماشین های اداری سامسونگ، به روزرسانی تمامی نرم افزارهای مربوط به ماشین های اداری سامسونگ ، عیب یابی و تشخیص دقیق، دریافت هزینه مناسب جهت تعمیرات، ارائه ی خدمات سخت افزاری در محل، عقد قرار داد پشتیبانی با شرکت ها، تعمیر سوکت های شارژر و خروجی، بهینه سازی و ارتقای سخت افزار سیستم، پشتیبانی و ارائه ی سرویس های دوره ای سخت افزاری و … میباشد.

فروش و تعمیر محصولات سامسونگ

در مجموع سرویس و خدماتی که از سوی این مرکز در اختیار کاربران سامسونگ قرار میگیرد، به دو دسته ی کلی خدمات فروش و خدمات تعمیر تقسیم میشود که هر کدام متشکل از واحد های مجزا به خود میباشد. این واحد ها با در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصان حرفه ای و دوره دیده، به روز ترین و استاندارد ترین سرویس ها را به همراه گارانتی های مدت دار استاندارد ارائه میدهند. در صورت نیاز به برخورداری از سرویس های این مرکز، میتوانید از طریق راه های تماسی ذکر شده، با مشاوران مرکز تماس حاصل کنید.

نمایندگی مرکزی سامسونگ

نمایندگی مرکزی سامسونگ در ایران در راستای سرویس دهی منظم و کارآمد به کاربران و مشتریان عزیز محصولات سامسونگ در  سطح کشور و با هدف ثابت کردن وفاداری خود به مشتریان، در تمام امور پشتیبانی، تاسیس شده است. این مرکز بزرگ در واحد های مجزا و زیر نظر کارشناسان زبده و دوره دیده، آماده ی خدمت رسانی به کاربران و مشتریان تمامی محصولات چاپ و تجهیزات اداری کمپانی نام آشنای سامسونگ میباشد. این اطمینان را به شما میدهیم که کارشناسان ما آمادگی مرتفع سازی تمام عیوب احتمالی در عملکرد دستگاه های سامسونگ را دارند.

همچنین لازم است بدانید ارائه ی سرویس های پس از فروش در نمایندگی مرکزی شامل تمامی محصولات چاپ شرکت سامسونگ اعم از پرینتر ها، دستگاه های کپی، فکس، اسکن و … میشود. دستگاه های چاپ و تجهیزات اداری سامسونگ هم ممکن است مثل سایر تجهیزات الکترونیکی به دلایل مختلف وحتی نامعلومی دچار اختلال شوند. در چنین مواقعی مراجعه به نمایندگی مرکزی سامسونگ امری بسیار ضروری تلقی میگردد. چرا که تنها اعتبار و تخصص بالای کارشناسان نمایندگی مجاز است، که میتواند ضامن بازگشت سلامت دوباره ی دستگاه شما باشد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

چهار + 2 =