اشتراک گذاری

تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا

 تعویض دولوپر کونیکا مینولتا از جمله کارهای تخصصی است که باید توسط یک تکنسین خبره و با تجره که با قطعات و عملکرد آن ها در دستگاه آشنایی دارد انجام بگیرد. هر روزه بر تعد کاربران دستگاه کپی افزوده می شود. به مراتب کمپانی ها در حال مجهز کردن دستگاه و افزایش قابلیت های آن هستند. کمپانی Konicaminolta از جمله تولید کنندگانی است که دائم فناوری روز دنیا را برای محصولات خود به کار می برد. به طور کلی مجموع قطعات یک هارمونی هماهنگ را برای پروسه ی چاپ به کار می اندازند. پس اگر در این نظم یکی از قطعات مشکل داشته باشد به طور قطع کل دستگاه با مشکل رو به رو خواهد شد. دولوپر در اصطلاح ماده ای است که کار ظهور را انجام می دهد.  در ادامه طریقه ی تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا بیان شده است با ما همراه باشید.

تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا

دولوپر چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که گفته شد دولوپر یا پودر سنگین با حالت مغناطیسی،  وظیفه ی انتقال تونر به  درام را بر عهده دارد. این قطعه نباید با ناخالصی همراه باشد چرا که کیفیت چاپ را پایین آورده و مصرف تونر را بالا می برد. طریقه ی کار دولوپر به اینگونه است که با چرخش خود، تونر را به سطح درام می سابد و درام عمل چاپ را ادامه می دهد. به یاد داشته باشید که دولوپر باید به دور از رطوبت و گرمای زیاد باشد و در شرایط خشکل و گرم نگهداری شود. تا اینجا با اهمیت دولوپر در چاپ آشنا شدیم به ادامه ی مطلب توجه کنید که طریقه تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا بیان شده است.

این مقاله برای شما مفید است : تعمیر دستگاه کپی

زمان تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا

نحوه ی نگهداری دولوپر بسیار حائز اهمیت است. دولوپر ماده ای مصرفی در دستگاه کپی نیست. تنها اتفاقی که برای پودر سنگین می افتد از دست دادن کیفیت  است که در این وضعیت نیاز به تعویض خواهد داشت. هر چه دولوپر کیفیت خود را از دست بدهد کیفیت چاپ نیز به مراتب پایین می آید. در تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا باید به یاد داشته باشیم که از محصولات اورجینال استفاده کنیم تا مصرف تونر را زیاد نکند و کاربر را با ریزش تونر مواجه نشود.

تعمیر دولوپر کپی کونیکا مینولتا

تعمیر دولوپر Konicaminolta نیاز به تخصص و تجربه ی فراوان دارد چرا که اهمیت استفاده از قطعه ی اورجینال برای جایگزینی در کیفیت چاپ غیر قابل انکار است. حساسیت و دقت بالایی که تعویض این قطعه نیاز دارد، تنها از دستان پرتوان و با مهارت تکنسین های دوره دیده و با تجربه ی تعمیرات کونیکا مینولتا امکان پذیر است. در این واحد مهندسینی مشغول به کار هستند که با جدیدترین دستگاه های عیب یابی اقدام به شناسایی عیوب دولوپر کرده و در اسرع وقت با به کارگیری دستگاه های مدرن تعمیرات روند تعویض دولوپر کپی کونیکا مینولتا را انجام می دهند. اعتماد شما شایستگی واحد تعمیرات ما را تبلیغ می کند. همچنان پشتیبان ما باشید.

تعمیر دستگاه کپی کونیکا مینولتا

نمایندگی فروش دستگاه کپی کونیکا مینولتا گنجینه ای از بهترین تعمیرکاران و مدرن ترین محصولات کمپانی Konicaminolta را داراست. این نمایندگی با تلاش شبانه روزی توانسته است مرکز خود را به واحدهای مجزا تقسیم کند، تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان بدون فوت وقت خدمات مورد نیاز از قبیل مشاوره، فروش و یا تعمیر را دریافت کند. یکی از واحدهای این مجموعه که به صورت تخصصی در بخش های مجزایی مشغول به کار است، واحد تعمیرات کپی کونیکا مینولتا است. در این واحد که توسط برترین تکنسین های ایران اداره می شود خدمات پس از فروش کپی Konicaminolta به صورت تخصصی ارائه خواهد شد. این واحد با آنالیز مستمر دستگاه می تواند با صرف کوتاه ترین زمان عیوب را شناسایی کرده و اقدامات لازم در زمینه ی تعمیرات یا تعویضات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی کونیکا مینولتا را انجام دهد.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩