اشتراک گذاری

ارورهای دستگاه کپی توشیبا

ارورهای دستگاه کپی توشیبا در واقع راهنمای تشخیص نوع اشکال پیش آمده در دستگاه هستند. معمولا هرگاه دستگاه کپی در حین کار دچار اختلال شود، این اختلال توسط یک کد به کاربر اعلام می شود. ترجمه کد پیغام خطا می تواند در عیب یابی دستگاه به کاربر کمک کند. این ارور ها معمولا از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت هستند. لذا بهترین کار این است که حتما به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید و از آن کمک بگیرید. اگر این دفترچه را در اختیار ندارید یا به هر دلیلی به آن دسترسی ندارید، ما برای شما متداول ترین ارورهای دستگاه کپی توشیبا را شرح می دهیم.

ارورهای دستگاه کپی توشیبا

متداول ترین و مهمترین ارورهای دستگاه کپی توشیبا

خطاهای سری c کپی توشیبا

  • C56: خطای ارتباطی بین پردازنده اصلی و PFC
  • C57: خطای ارتباطی بین پردازنده اصلی و برد 
  • C58: خطای ارتباطی بین برد IPC و فینیشر
  • C59: خطای ارتباطی بین CPU اصلی و CPU لیزر
  • C73: خطای راه اندازی EEPROM
  • C82: ارور تنظیم سنسور
  • C83: خطای تنظیم طول سنسور
  • C84: خطای تنظیم سنسور معکوس اصلی
  • C4BO: اختلال در فینیشینگ یا خروجی کاغذ
  • C85: غیر عادی بودن موتور سینی lift
  • C86: خطای تنظیم سنسور خروجی اصلی
  • F07: خطای ارتباطی بین برد SYS و برد LGC
  • F11: خطای ارتباطی بین برد SYS و برد SLG
  • CA9: خطای انتقال داده های تصویر از برد SYS
  • CAA: خطای تنظیم دقیق اسکن ثانویه
  • CE1: خطای تشخیص حسگر پرتو
  • C962: آسیب دیدگی تجهیزات داخلی
  • C412: ایراد در فیوزینگ

خطاهای سری E کپی توشیبا

  • E31: گیر کردن کاغذ در یونیت انتقال حرکت کاست
  • E32: گیر کردن کاغذ در یونیت انتقال حرکت کاست
  • E33 : کاغذ از کاست تغذیه شده است
  • E34 : کاغذ از کاست تغذیه شده است
  • E35: عدم دستیابی به سنسور انتقال کاست یا اینکه دوباره کاغذ از کاست تغذیه شده است
  • E36: عدم دستیابی به سنسور انتقال کاست یا اینکه دوباره کاغذ از کاست تغذیه شده است
  • E37: عدم دستیابی به سنسور انتقال کاست یا اینکه دوباره کاغذ از کاست تغذیه شده است
  • E38: عدم دستیابی به سنسور انتقال کاست یا اینکه دوباره کاغذ از کاست تغذیه شده است
  • E3C: پشت سرهم کاغذ از LCF تغذیه می شود/ عدم دسترسی به حسگر ثبت
  • E3E: پشت سرهم کاغذ از LCF تغذیه می شود/ عدم دسترسی به سنسور تغذیه کاست
  • E3D: : پشت سرهم کاغذ از LCF تغذیه می شود/ عدم دسترسی به سنسور تغذیه کاست
  • E3F: پشت سرهم کاغذ از LCF تغذیه می شود/ دستگاه به سنسور انتقال LCF دسترسی ندارد
  • E41: کاور جلویی در حین چاپ باز می شود.
  • E4: درپوش جلویی بسته است.
  • E5: اندازه کاغذ مناسب برای پرینت گرفتن قرار داده نشده است.
  • E9: اندازه مناسب کاغذ برای کپی گرفتن بارگذاری نشده است.
  • E44: کاور تغذیه در حین چاپ باز می شود
  • E45: پوشش جانبی LCF در هنگام چاپ باز می شود
  • E46: درب یونیت تغذیه هنگام چاپ باز شده
  • E47: پوشش خروجی در طول چاپ باز شده
  • E50: لبه جلویی کاغذ به سنسور معکوس 2 نمی رسد
  • E51: لبه جلویی کاغذ به سنسور معکوس 1 نمی رسد
  • E52: لبه جلویی کاغذ به سنسور معکوس 2 نمی رسد
  • E54: لبه جلویی کاغذ به سنسور معکوس 3 نمی رسد
  • E55: هنگامی که CRUN خاموش است، کاغذ در مسیر کاغذکش باقی مانده
  • E57: لبه جلویی کاغذ به سنسور معکوس 1 نمی رسد
  • E58: لبه سینی کاغذ از سنسور معکوس 1 یا حسگر معکوس 2 عبور نمی کند
  • E59: لبه سینی کاغذ از سنسور خروج عبور نمی کند
  • E5A: لبه سینی کاغذ از سنسور خروج عبور نمی کند
  • E6: کارتریج پرینت نصب نشده است. در این صورت ممکن است نیاز به شارژ کارتریج توشیبا باشد.
  • E71: توقف تغذیه اصلی
  • E72: توقف کاغذکش اصلی
  • E74: توقف سنسور معکوس اصلی

خطاهای سری P کپی توشیبا

  • P1: اندازه کاغذ تنظیم شده با اندازه کاغذ اصلی یکسان نیست.
  • P2: نوع کاغذ تنظیم شده با نوع کاغذ اصلی یکسان نیست.

برای حل این مشکل می توانید کلید شروع را فشار دهید تا پرینت گرفتن آغاز شود، یا کلید توقف/پاک کردن را برای لغو کار فشار دهید. اگر ادامه اتوماتیک برای 0 ثانیه تنظیم شده باشد، هیچ خطایی ظاهر نمی شود.

خطا های سری F کپی توشیبا

  • F07: خطای ارتباطی بین برد SYS و برد LGC
  • F11: خطای ارتباطی بین برد SYS و برد SLG
کدهای خطای دستگاه کپی توشیبا

رفع ارورهای دستگاه کپی توشیبا در نمایندگی توشیبا

یکی از اصلی ترین فعالیت های نمایندگی توشیبا رفع مشکلات دستگاه های کپی این برند است. یکی از همین مشکلات ، به وجود آمدن اختلالاتی ست که موجب نمایش ارور در دستگاه کپی توشیبا می شود. نمایندگی دستگاه کپی توشیبا با به همراه داشتن کارشناسان زبده ی مسائل سخت افزاری و نرم افزاری، قادر است ارورهای دستگاه کپی توشیبا را شناسایی کند. بعد از علت یابی و روشن شدن نوع اختلال نوبت به عملی کردن اقدمات تعمیر و ترمیم است. از آن جا که این ارور ها مسائل مختلفی را در بر میگیرند، رفع آن ها نیازمند دانش و مهارت بسیار بالایی ست. کارشناسان نمایندگی تعمیر دستگاه کپی توشیبا این خدمات را در محل مورد نظر کاربران نیز ارائه میدهند که از این حیث رضایت خاطر بسیاری از مشتریان فراهم شده است.

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا

نمایندگی دستگاه کپی توشیبا با همکاری مرکز سخت افزار ایران خدمات متنوعی و مفیدی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. در این نمایندگی در حوزه فروش، پس از فروش و تعمیرات دستگاه کپی توشیبا خدمات بسیار فراوانی ارائه می شود. صفر تا صد خدمات و سرویس هایی که توسط نمایندگی دستگاه کپی توشیبا ارائه می شود، همراه با ضمانت نامه های معتبر و کارت گارانتی کتبی و مُهر خورده است. این نمایندگی اطمینان می دهد که هم در بخش فروش و هم در بخش تعمیرات دستگاه کپی توشیبا، بهترین سرویس ها را در اختیار کاربران می گذارد.

4/5 (2 امتیاز)

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

4 × 1 =