اشتراک گذاری

برندهای دستگاه copy

  در بازار رقابتی در هر صنعت و هر جا که عرضه و تقاضا وجود دارد نسبت به بازار هدف و تعیین میزان کسب درآمد شرکت هایی وجود دارند که محصولات خود را با بالاترین کیفیت در حد سطح توانایی عرضه می کنند و برای خود برندسازی می کنند. در واقع برندهای دستگاه copy هم جزئی از این معقوله می باشد که خود دستگاه copy از زمان ساخت برای اولین بار با کمترین امکانات تا به امروز در جهان علم روز و فناوری با بهره بردن از امکانات ویژه از دو نوع ساختار پیروی کرده است . دستگاه copy سیاه و سفید و دستگاه copy رنگی

برندهای دستگاه copy

معرفی برندهای دستگاه copy

دستگاه copy ریکو

دستگاه copy ریکو مناسب برای دفاتر و محیط های اداری است و می توان از مزایای خوب این دستگاه قیمت پایین و مناسب آن دانست. قطعات این دستگاه بسیار در بازار زیاد بوده است ، سرعت این دستگاه بسیار بالا و مناسب محیط های اداری می باشد . البته که این دستگاه از جمله دستگاه های سیاه و سفید می باشد . در بین برندهای دستگاه copy ارزان ترین محسوب می شود .

دستگاه copy کونیکا مینولتا

این دستگاه به دلیل دارا بودن قطعات مصرفی زیاد و نیز سرعت بالای آن بسیار مورد استقبال افراد و مکان های مختلف قرار گرفته است این دستگاه در دو نوع دستگاه copy رنگی و دستگاه copy سیاه و سفید مورد استفاده قرار می گیرد و در صورتی که نیازمند copy در تیراژ بالا وجود داشته باشد استفاده از نوع سیاه و سفید آن خیلی مقرون به صرفه نیست .

دستگاه copy توشیبا

این دستگاه به علت سرعت متوسطی که دارا می باشد در میان برندهای دستگاه copy بیشتر در مدارس مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله عدم استفاده از آن در مراکز عمومی کمبود قطعات و مواد مصرفی آن می باشد . نیز لازم به ذکر است که تعمیر کارهای این دستگاه بسیار کم می باشد .

 دستگاه copy کانن

این دستگاه برعکس دستگاه copy ریکو به دلیل دارا بودن قطعات مصرفی گران تنها مشتریان خاص خود را دارا می باشد . سرعت copy این دستگاه بسیار بالا می باشد و برای مکان هایی که نیازمند copy برداری با حجم بالا و با سرعت بالا می باشد مناسب است . در بین برندهای دستگاه copy گران ترین محسوب می شود .

دستگاه copy شارپ

مکان هایی که حجم کاری آنها بسیار بالا است می توان از دستگاه copy شارپ جهت انجام امور اداری خود استفاده کنند ، دستگاه copy شارپ هم رنگی است و هم دستگاه copy سیاه و سفید دارد ، دستگاه copy شارپ به علت نداشتن مواد مصرفی خیلی مورد استقبال عموم واقع نگردید .

  البته بایستی به ایت نکته توجه داشت که برندهای دستگاه copy بیشتری نیز موجود است ولی به در ایران این دستگاههای copy بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و برندهای پرفروش بازار محسوب می شوند .

تعمیرات تخصصی دستگاه های copy

دستگاه های کپی سیستم های پرکاری هستند که در صورت تداوم استفاده و یا بی احتیاطی های کاربران دچار فرسودگی و خرابی می شوند. البته در این بین نیاز به سرویس های دوره ای منظم و نیز تهیه ی دوباره ی مواد مصرفی این تجهیزات نیز حائز اهمیت است. در این راستا شناسایی مراکز تعمیراتی معتبر را ضروری می باشد. چرا که هر گونه اشتباه در روند بازیابی دستگاه های کپی توسط تعمیرکاران مبتدی باعث از بین رفتن کارایی اصلی دستگاه می شود.

کارشناسان ما در نمایندگی کپی کلیه ی اختلالات ساختاری ماشین های فتوکپی را در سطح کیفی بی نظیری مرتفع می سازند. توجه به پارامترهای استاندارد مرتبط با نوع و برندهای دستگاه copy، اولویت اصلی این دپارتمان می باشد که تجربه ی استفاده از سیستمی بی نقص را برای کاربران به ارمغان می آورد.

تعویض قطعات معیوب دستگاه های کپی

هر دستگاه دیجیتال ممکن است در اثر عوامل مخرب گوناگونی دچار فرسودگی شود. این موضوع امری طبیعی است که با میزان استفاده از دستگاه ارتباط مستقیم دارد. دستگاه های کپی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و احتمال دارد در اجزای ریز و درشت سازنده ی آن ها مشکلاتی پیش آید. زمانی که آسیب های دستگاه کپی شدت گرفته و امور تعمیراتی بی تاثیر می شوند، تعویض صحیح قطعات از کارافتاده اهمیت می یابد.

در این میان استفاده از قطعات تقلبی عوارض ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت و دستگاه copy را از عملکرد صحیح خود دور می نماید. از آنجا که هر یک از برندهای دستگاه کپی دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند، مرکز تعمیرات کپی برای بازیابی کامل سیستم، فرآیند تعویض را با نمونه های اورجینال مشابه انجام می دهد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩