اشتراک گذاری

تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن

تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن ، به دلیل ظرافت و حساسیت های بالای این بخش از دستگاه، یک کار کاملاً تخصصی است. به ویژه آنکه، در حال حاضر، اسکنرها در مدل های متنوعی تولید می شوند و می بایست در روند تعمیر و تعویض آینه هر یک از آنها، روش متفاوتی به کار برده شود. اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های اسکنر هستید حتما می دانید که در فرآیند اسکن، تصویر سند توسط یک آینه زاویه دار به آینه دیگری منتقل می شود. (در برخی اسکنرها از سه آینه استفاده می شود). در ادامه، هر آینه با کمی خمیدگی تصویر را بر روی سطح کوچکتر بعدی انعکاس می دهد.

تصویر آینه آخر بر روی یک لنز منتقل شده که در نهایت با تمرکز بالا به حسگر های CCD خواهد رسید. در این فرآیند، تصاویر توسط لنز به سه نمونه کوچکتر از نسخه اصلی تبدیل شده و هر نسخه کوچک از یک فیلتر رنگ خاص (قرمز، سبز، آبی) عبور و به بخش مجزایی از آرایه CCD ارسال می شود. در نرم افزار اسکنر، تصاویر سه گانه با رنگ های متفاوت با یکدیگر ادغام می شوند تا یک تصویر واحد رنگی به دست آید. با توجه به نقش ویژه آینه اسکنر در انعکاس تصویر اسکن شده، بروز خرابی در این بخش از دستگاه، عملاً به خرابی و از کارافتادگی کامل اسکنر منتهی می شود. بنابراین باید در اسرع وقت بررسی های لازم بر روی اسکنر انجام شده و خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن بر روی دستگاه پیاده شود.

تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن

اهمیت تخصص در تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن

تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن ، به دلیل ظرافت و حساسیت های بالای این بخش از دستگاه، یک کار کاملاً تخصصی است. به ویژه آنکه، در حال حاضر، اسکنرها در مدل های متنوعی تولید می شوند و می بایست در روند تعمیر و تعویض آینه هر یک از آنها، روش متفاوتی به کار برده شود. همانگونه که می دانید در حال حاضر اسکنرها در چهار مدل مسطح یا رومیزی، اسکنرهای Sheet-fed با هد ثابت، اسکنرهای Handheld و اسکنرهای استوانه ای تولید می شوند. این تنوع و ساختار متفاوت نقش تخصص در تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن را دوچندان می کند. چه تعمیر و یا تعویض هر یک از آنها، همانگونه که گفته شد، می بایست با روش خاص خود –که البته سازگار با نوع و مدل دستگاه است- انجام پذیرد.

بنابراین اکیداً توصیه می شود که اگر تخصصی در این کار ندارید از اقدام به تعویض و یا تعمیر آینه اسکنر کانن خودداری ورزید و برای دریافت خدمات مرتبط با این بخش به یکی از مراکز و یا نمایندگی های مجاز تعمیر مراجعه نمایید.

خرابی آینه اسکنر

با توجه به اینکه سیستم تصویر برداری در اسکنر، نوری یا همان Optic  است و از لنزها و آینه های متعدد برای این منظور استفاده می شود، گرد و خاکی که بر روی آینه می نشیند می تواند خرابی این بخش از دستگاه را به دنبال داشته باشد. وجود گرد و خاک بر روی آینه اسکنر با گذشت زمان سبب کدر شدن آینه ها و لنزها و در نتیجه مات شدن تصویر می گردد. انباشت این گرد و غبار ممکن است دستگاه را به مرحله ای برساند که دیگر امکان کار با آن وجود نداشته باشد. در صورت بروز این اشکال در اسکنر نیاز است تا سرویس های تخصصی بر روی دستگاه انجام پذیرد. اگرچه ورود گرد و خاک به داخل دستگاه اجتناب ناپذیر است اما کاربران می توانند با گردگیری های دوره ای و رفع گرد و غبار پیش آمده در دستگاه مانع از خرابی آن شوند.

سرویس منظم دستگاه های اسکنر در افزایش طول عمر مفید دستگاه بسیار تاثیرگذار است. در هر حال در صورت بروز چنین اشکالاتی در دستگاه می توانید به مرکز تخصصی تعمیرات کپی ماشین مراجعه کرده و تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن را دریافت نمایید. کارشناسان ما در این مرکز پس از بررسی های تخصصی دستگاه، نوع اشکال پیش آمده در آینه را تشخیص داده و پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن را آغاز می نمایند. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز مشمول گارانتی و ضمانت است.

تعمیرات اسکنر کانن

تعمیرات اسکنر کانن یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی کانن است که کاربران گرامی این دستگاه می توانند با حضور در این مرکز یا از طریق تماس تلفنی و با استفاده از سرویس تعمیرات اسکنر کانن در محل از آن بهره مند گردند. در هر دو شیوه، خدمات مرتبط با تعمیرات اسکنر کانن از جمله خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن و سایر قطعات این دستگاه، به دست کارشناسان دوردیدۀ این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارالات تعمیر انجام می پذیرد. تعمیرات اسکنر کانن در این محل محدود به نوع و مدل خاصی نیست و تمامی اسکنرهای رومیزی، تخت، درام و .. را پشتیبانی می نماید.

واحدهای تعمیرات دستگاه کپی

مرکز تعمیرات کپی متشکل از واحدهایی است که در هر یک از آنها تخصصی ترین سرویس های مرتبط با تعمیر و بهسازی یکی از دستگاه های چاپ به متقاضیان و مراجعان محترم ارائه می گردد. تجهیزات و امکانات مدرن موجود در این واحدها سبب گشته تا  کاربران ماشین های اداری با خاطری آسوده، در این مرکز حضور یابند و تعمیرات دستگاه های خود را به متخصصان و مهندسان این حاضر در آن بسپارند. دارندگان دستگاه های چاپ می توانند از طریق مراجعه حضوری در تعمیرگاه و یا از طریق سرویس در محل، تخصصی ترین سرویس های مرتبط با هر یک از تجهیزات چاپ، نظیر تعمیر و تعویض آینه اسکنر کانن که در بخش های فوق به آن پرداخته شد را دریافت نمایند. واحدهای تخصصی تعمیرات کپی و سایر تجهیزات چاپ در بخش زیر معرفی گشته اند.

نمایندگی کپی در ایران

نمایندگی کپی ارائه دهنده تمامی خدمات تخصصیِ مرتبط با این محصول اعم از بازبینی، سرویس، گردگیری، بهسازی و سرویس های دوره ای است. این مرکز با بهره‌‌مندی از پیشرفته ترین ابزارآلات تعمیر و با همکاری جمعی از مهندسان و کارشناسان این حوزه، فضایی ایجاد نموده که در آن می‌توان غالب اختلالات ایجاد شده در دستگاه های کپی برندهای مختلف را رفع و برطرف نمود.

این مجموعه با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، یکی از مراکز حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی دستگاه‌های کپی مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و مرتبط با این دستگاه عرضه می‌دارد. نمایندگی کپی به یُمن بهره‌مندی از تخصص، مهارت، تجربه، دانش و خلاقیت کارشناسان فنی خود توانسته است تا در زمینه فعالیتی خود، به سطح مطلوبی از ارائه خدمات بپردازد و حتی‌الامکان در جهت بهینه‌سازی کاربردهای تکنولوژی در کشور کوشا باشد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩