اشتراک گذاری

گزارش گیری از مکالمات در سانترال

تلفن های سانترال که امروزه به یکی از ضروری ترین لوازم ، در شرکت ها و سازمان ها، بدل شده اند، به واسطه ی ساختار ویژه و منعطف خود، مزایا و امتیازات فراوانی را برای کاربران به همراه آورده اند. این امکان برای کاربران فراهم شده است تا متناسب با کاربری و استفاده ی خود از دستگاه سانترال ، از ویژگی های این تلفن بهره مند شوند. یکی از امکاناتی که این تجهیزات در اختیار کاربران خود قرار میدهند، گزارش گیری از تماس ها و مکالمات است.

سرویس مدیریت و تحلیل تماس و یا همان گزارشگر یکی از کاربردی ترین راه کارهای پیش روی کاربران برای تسلط به امور سازمان و شرکتی ست که در آن مشغول به فعالیت هستند. قابلیت گزارش گیری از مکالمات، به منظور واکاوی وضعیت تماس های تلفنی سازمان ها و شرکت ها در دسترس کاربران قرار گرفته است. از آن جا که بسیاری از کاربران در این خصوص با ابهام روبرو بودند و نسبت به چگونگی استفاده از این سیستم آگاهی های لازم را نداشتند، تصمیم گرفتیم در این مقاله به طور کامل به آموزش گزارش گیری از مکالمات در سانترال بپردازیم.

مزایای استفاده از سرویس گزارش گیری از مکالمات در سانترال

1- امکان ثبت مکالمات داخلی ، شهری، بین شهری، به صورت جداگانه و دسته بندی شده.

2- امکان ثبت جزئیات تماس های در کارتابل هر مشتری.

3- امکان تعریف داخلی هر کاربر.

4- گزارش گیری از تماس خطوط داخلی با قابلیت تعیین زمان بندی.

5- ایجاد صورت حساب برای هر کدام از خطوط داخلی.

6- امکان تعریف تعرفه ی مشخص برای مکالمات استانی، بین استانی و خارجی.

7- ارزیابی پرسنل.

8- گزارش گیری از تماس خطوط شهری با قابلیت تعیین زمان بندی.

نحوه ی گزارش گیری از مکالمات در سانترال

برای گزارش گیری از مکالمات در سانترال لازم است از نرم افزار مخصوص استفاده کرد. نرم افزار گزارش گیری سانترال روی سیستم عامل ویندوز نصب می شود و در اغلب مدل های سانترال قابل اجرا خواهد بود. برقراری سانترال با نرم افزار گزارش گیری مکالمات با یک کابل انجام پذیر است. لازم است بدانید که این نرم افزار قابلیت هایی نظیر، تاریخ و زمان هر تماس، وضعیت تماس که تماس ورودی و یا تماس خروجی می باشد و اطلاعاتی در مورد شماره تماس گیرنده و مقصد تماس و همچنین خطوط شهری و داخلی های مرتبط با تماس را ارائه می نماید.

علاوه بر موارد مذکور، جستجو بر اساس خطوط شهری و داخلی و فیلتر زمانی گزارشات را هم میتوان با نصب این برنامه دریافت نمود. نصب این برنامه ساز و کار بسیار ساده ای دارد. در ابتدا باید کابل رابط rs232 را به دستگاه متصل و با رابط usb یا به صورت مستقیم به pc متصل شوید. پس از نصب نرم افزار روس سانترال امکان گزارش گیری را فعال کنید. پس از آن برای ورود به حالت برنامه ریزی کلید * را فشار دهید. پس از آن # را فشار داده و رمز عبور سانترال را به دستگاه بدهید.

[bsf-info-box icon=”Defaults-phone” icon_size=”32″ icon_style=”circle” title=”نصب و سرویس سانترال پاناسونیک” read_more=”more” link=”url:https%3A%2F%2Fcopymachine.ir%2F%25d8%25aa%25d8%25b9%25d9%2585%25db%258c%25d8%25b1%25d8%25a7%25d8%25aa-%25d8%25aa%25d9%2584%25d9%2581%25d9%2586-%25d9%25be%25d8%25a7%25d9%2586%25d8%25a7%25d8%25b3%25d9%2588%25d9%2586%25db%258c%25da%25a9%2F|||” read_text=”نصب و سرویس سانترال پاناسونیک” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″]

خطوط سانترال پاناسونیک به دلیل ارائه ی امکانات مثبت فراوان به یکی از پرفروش ترین و پر استفاده ترین خطوط سانترال در سطح کشور بدل شده اند. همین امر سبب شده نمایندگی پاناسونیک سانترال توجه ویژه ای را به ارائه ی خدمات مورد نیاز کاربران و مشتریان معطوف سازد. این نمایندگی تا کنون واحدها و شعب متعددی را راه اندازی نموده است و به طور تخصصی به ارائه ی سرویس های پشتیبانی می پردازد. نصب و راه اندازی این خطوط، عیب یابی و تعمیر انواع این تجهیزات از مهم ترین و اصلی ترین خدمات نمایندگی سانترال پاناسونیک است که به واسطه ی برخورداری از امکانات بسیار بالا، در بالاترین کیفیت و دقت ممکن و در کوتاه ترین زمان به انجام میرسد. کلیه ی این سرویس ها با گارانتی و ضمانت نامه ی معتبر کتبی نیز همراه خواهد بود.

[/bsf-info-box]
امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩