اشتراک گذاری

کاغذکش پرینتر اچ پی

همان طور که می دانید فرآیند چاپ در پرینتر حاصل هماهنگی تمامی قطعات این دستگاه با یکدیگر می باشد. به طور کلی پرینتر ها به جهت ظاهری از ساختار ساده ای بهره مند هستند در حالی که سیستم داخلی آن ها بسیار پیچیده می باشد. یکی از قطعات حساس پرینتر ها کاغذکش می باشد. به طور کلی کاغذکش ها یا پیکاپ رولر پرینتر در سه نوع ورودی ، میانی یا داخلی و خروجی دسته بندی می شوند. جا به جایی و انتقال کاغذ به داخل دستگاه از وظایف کاغذکش پرینتر اچ پی به شمار می رود.

کاغذکش ها با توجه به وظیفه ای که دارند یکی از مهم ترین قطعات موجود در دستگاه های کپی و پرینتر ها به شمار می روند. در صورت آسیب دیدگی این قطعه کاغذ به داخل دستگاه وارد نشده و در نتیجه فرآیند پرینت انجام نمی شود. در صورت بروز نشانه هایی از خرابی در این قطعه بهتر است در اولین فرصت برای تعمیر کاغذکش پرینتر اچ پی به واحد تعمیرات اچ پی در نمایندگی HP مراجعه کنید. کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی رسمی اچ پی تحت کنترل مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

 انواع کاغذکش در پرینتر

همان طور که پیش تر اشاره کردیم کاغذکش ها در سه نوع ورودی ، میانی و خروجی تقسیم بندی می شوند. در این بخش قصد داریم تا به بررسی این کاغذکش ها و عملکرد آن ها در پرینتر بپردازیم:

کاغذکش ورودی

کاغذکش پرینتر اچ پی در مدل ورودی وظیفه ی وارد کردن کاغذ به داخل پرینتر را بر عهده دارد. در صورتی که این قطعه دچار شکستگی ، آسیب دیدگی و یا عدم عملکرد بشود ورود کاغذ به داخل پرینتر انجام نشده و در نتیجه فرآیند چاپ نیز اعمال نمی شود. اگر کاغذکش پرینتر اچ پی با مشکل رو به رو متخصصان واحد تعمیرات پرینتر به راحتی می توانند این قطعه را ترمیم کرده و کارایی اولیه را به دستگاه باز گردانند. در صورتی که تعمیرات کاغذکش پرینتر امکان پذیر نبود در صورت نیاز و با رضایت کاربران متخصصان قطعه را با یک نمونه ی اصلی تعویض می کنند.

کاغذکش میانی

کاغذکش میانی یکی دیگر از انواع کاغذکش پرینتر اچ پی است که وظیفه ی انتقال و جا به جایی کاغذ را در داخل پرینتر بر عهده دارد. عملکرد این قطعه به صورتی است که پس از ورود کاغذ بر روی کاغذکش ورودی آن را به کاغذکش خروجی منتقل می کند. این فرآیند زمانی انجام می شود. که تصویر  یا متن مورد نظر بر روی برگه چاپ می شود. تعمیر و تعویض کاغذکش میانی یکی دیگر از خدماتی است که در واحد تعمیرات پرینتر اچ پی انجام می شود.

کاغذکش خروجی

کاغذکش خروجی یکی دیگر از مدل های کاغذکش می باشد که در دستگاه کپی و پرینتر بسیار کاربرد دارد. کاغذ پس از اعمال فرآیند چاپ توسط کاغذکش خروجی خارج می شود. خرابی این قطعه سبب می شود کاغذ در دستگاه گیر کرده و به طور کلی فرآیند چاپ در پرینتر متوقف شود.

[bsf-info-box icon=”Defaults-cogs gears” icon_size=”32″ icon_style=”circle” title=”تعمیر کاغذکش پرینتر اچ پی” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″ heading_tag=”h2″ title_font_size=”desktop:20px;”]

تعمیر کاغذکش پرینتر اچ پی یکی از تخصصی ترین سرویس هایی است که در نمایندگی رسمی اچ پی ارائه می شود. پیش تر وظایف هر کدام از مدل های کاغذکش را برایتان شرح دادیم. با توجه به این وظایف سالم بودن آن ها در پرینتر بسیار حائز اهمیت است. حساسیت این قطعات بسیار زیاد بوده و در صورت خرابی لازم است توسط تعمیرکار متخصص تعمیر و بررسی شود. متخصصان در واحد تعمیرات پرینتر اچ پی ابتدا علت مشکل را بررسی کرده و سپس تعمیرات دستگاه را آغاز می کنند. مهندسان این مجموعه در صورتی که تعمیر کاغذکش و یا هر قسمت دیگری از دستگاه کپی امکان پذیر نباشد پس از کسب اجازه از مشتریان قطعه را با یک نمونه ی اورجینال تعویض می کنند.

[/bsf-info-box]
[bsf-info-box icon=”Defaults-home” icon_size=”32″ icon_style=”circle” title=”نمایندگی پرینتر اچ پی” pos=”square_box” box_border_style=”solid” box_border_width=”1″ box_border_color=”#000000″ box_bg_color=”#ffffff” heading_tag=”h2″ title_font_size=”desktop:20px;”]

نمایندگی پرینتر اچ پی انواع پرینتر های تک کاره ، چند کاره ، لیزری ، جوهر افشان و … را به صورت کاملا اورجینال به فروش می رساند. تمامی این پرینتر ها همراه با ضمانت نامه ی معتبر به کاربران فروخته می شوند. مشاوران حاضر در نمایندگی پرینتر اچ پی نیز تمام راهنمایی های لازم برای خریداران را در اختیار آنان قرار می دهند.

مراجعه به نمایندگی رسمی اچ پی به شما کمک می کند تا تمامی محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین مدل را برای خود انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید در صورت آسیب دیدگی پرینتر به نمایندگی رسمی اچ پی مراجعه کرده و خدمات ذکر شده در کارت گارانتی را دریافت نمایید.

[/bsf-info-box]

اخبار و خواندنی های اچ پی را در بخش ذیل مطالعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩