اشتراک گذاری

کاغذکش دستگاه کپی ریکو

دستگاه های کپی در سرتا سر دنیا وجود دارند و در همه امور نیازمند آن ها هستیم. با افزایش متون و ازدیاد اسناد و مدارک و عدم توانایی بشر در کپی کردن اطلاعات همچنین کمتر بودن دقت بشر در تکرار به نسبت ماشین باعث شده تا دستگاه های کپی جزیی جدایی ناپذیر از زندگی امروزه باشد و تقریبا به هر اداره کوچک و جزء هم سر بزنید، قطعا یک دستگاه کپی وجود دارد و صفی طولانی در انتظار کپی گرفتن از اسناد و مدارک هستند امروزه با استفاده از یک کلید تمام پرسه کپی در عرض چند ثانیه انجام می شود و شما به هر اندازه که بخواهید می توانید به کپی اسناد و مدارک خود دست یابید. اما همیشه کار به همین سادگی نیست. دستگاه کپی متشکل از اجزا و قطعات کوچک و بزرگ است که کوچکترین اختلال در این اجزا به کیفیت کپی آسیب می رساند.

کاغذکش دستگاه کپی ریکو

خرابی های کاغذ کش دستگاه کپی ریکو

در این مبحث به مشکلات موجود در این قطعه (کاغذ کش دستگاه کپی ریکو) و چگونگی رفع آن ها می پردازیم. کاغذ کش ها  سه جزء اساسی دارند، کاغذ کش ورودی، کاغذ کش داخلی ، کاغذ کش خروجی.

صدای ناهنجار، چروک شدن و کرکره شدن کاغذ ، سرعت و عملکرد پایین دستگاه ، گیر کردن کاغذ در ورودی ، گیر کردن کاغذ در قسمت خروجی و… همه  این موارد از جمله ایرادات خرابی در کاغذ کش های ریکو است. علت این خرابی ها در کاغذ کش باعث صدای ناهنجار که ممکن است چرخ یکی از دنده ها یا کلاچ کپی آسیب دیده باشد. برای تعمیر این بخش حتما باید علت را بیابید در غیر این صورت این مشکل تکرار خواهد شد. 

یا کرکره شدن کاغذ که باید از کاغذ مناسب دستگاه استفاده کنید. در غیر این صورت کاغذ کش نمی تواند کاغذ را به جلو حرکت دهد، کاغذ گیر می کند و چروک می شود در صورتی که کاغذ سالم و نوع مناسب بود و همچنان گیر می کرد در عملکرد سنولوئید یا موتور دستگاه نقصی وجود دارد. کاغذ کش، سنولوئید خروجی و فید های عبور برگه را بررسی کنید و اگر احساس کردید که از حالت عادی خارج شده است و لازم بود می توانید آن را تعویض کنید.

تعمیرات دستگاه کپی ریکو خود را به ما بسپارید

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو

مرکز تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو ، با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌ کپی ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است. کارشناسان حاضر در نمایندگی ریکو به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی ، قادر به رفع تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در محصولات ریکو می‌باشند.

تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو ، در نمایندگی کپی ریکو و با بهترین امکانات انجام می گردد لازم به ذکر است کارشناسان ما ، به نحوی به تعمیر این دستگاه می پردازند که نیازی برای مراجعات بعدی به مرکز ما  پیدا نمی کنید . ریکو از دو طریق به تعمیر دستگاه کپی شما عزیزان اقدام می نماید : سرویس در محل دستگاه کپی و سرویس در مرکز. واضح است مشتریان محترم با بهره گیری از امکان سرویس در محل می توانند در وقت و هزینه ی خود نیز صرفه جویی نمایند و همچنین بهترین امکانات تعمیر و ترمیم را در اختیار آن ها قرار داده است. تعمیر کاغذ کش دستگاه کپی ریکو به صورت تخصصی در این مرکز انجام میگیرد. تمامی مدل های دستگاه کپی ریکو در نمایندگی ریکو تعمیر و ترمیم می گردد.

نمایندگی فتوکپی ریکو

تمامی سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی فتوکپی ریکو به ویژه سرویس های مرتبط با تعمیر کاغذکش دستگاه کپی ریکو، مبتنی بر اصول و استانداردهایی است که از سوی شرکت‌ ریکو مطرح شده‌اند. مدیریت این مرکز به سبب اطمینان از تخصص و دانش کادر فنی حاضر در این مجموعه، تمامی خدمات ارائه شده توسط کارشناسان خویش را گارانتی و ضمانت نموده است. جهت بهره مندی از خدمات با کارشناسان ما در مرکز نمایندگی تعمیرات ریکو تماس بگیرید یا جهت کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه ی تماس با ما شده و از طریق راه های ارتباطی ، پرسش های خود را مطرح نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩