اشتراک گذاری

کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا

شناخت کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا برای آن دسته از کاربرانی که از این دستگاه استفاده می کنند، خالی از لطف نیست. دستگاه های جت پرینتر در اکثر کارخانه ها و کارگاه ها و محیط های تولیدی دیده می شوند. هر محصولی در انتهای خط تولید نیاز به درج اطلاعاتی از قبیل تاریخ تولید و انقضا، قیمت مصرف کننده، شماره سری محصول، آرم و لوگو، بارکد و … دارد. این وظیفه توسط چاپگرهای صنعتی که جت پرینتر صنعتی نامیده می شوند، انجام می شود.

در صنایع غذایی و نوشیدنی و در کل صنایعی که محصولات تاریخ انقضا دارند، درج تاریخ از کارکردهای مهم و ضروری دستگاه جت پرینتر است. دستگاه های جت پرینتر صنعتی در صنایع مختلف از بسته بندی و کارتن سازی گرفته تا صنایع آرایشی، لوله و اتصالات، بطری های پلاستیکی و قوطی های فلزی و شیشه ای و همچنین قطعات خودرو ،صنایع فیلترسازی، صنایع غذایی و نوشیدنی، صنایع دارویی و … استفاده می شوند. شناخت کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا برای تمام کسانی که به نحوی با این فضاها در ارتباط هستند، لازم و ضروری است.

کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا

کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا کدام اند؟

جت پرینتر ایماژ Imaje 9450

این دستگاه یکی از کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا است. محصول فرانسه است و طراحی شده تا راندمان و بهره وری کلی پروسه تولید را بالا ببرد. این دستگاه تا 5 خط پرینت می کند و سرعت آن تا 6.6 در میلی ثانیه می رسد. به همراه دستگاه Imaje 9450 نرم افزار CoLOS قابل تهیه است که برای ساخت تصویر و لوگو مورد استفاده قرار می گیرد.

جت پرینتر دومینو Ax550

این دستگاه محصول کشور انگلستان است و یکی دیگر از کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا به شمار می رود. از این دستگاه می توانید در در محیط های پرگرد و غبار و با شرایط ویژه استفاده کنید. این دستگاه با دارا بودن صفحه تاچ اسکرین کاربری بسیار راحتی دارد.

جت پرینتر E19 شرکت iKonMac

به کمک این مدل از کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا می توانید مدرن فکر کنید و هوشمندانه چاپ کنید. سیستم چاپ غیر تماسی این جت پرینتر شرایطی مساعدی را فراهم می کند تا کاربر بتواند بر روی سطوح ناهموار نیز به خوبیِ سطوح هموار چاپ کند. صفحه لمسی این دستگاه به صورت مستقیم و بدون نیاز به اتصال دستگاه به کامپیوتر و یا استفاده از هیچ نرم افزاری کار می کند.

جت پرینتر دستی EBS 260

این دستگاه یکی دیگر از کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا است. محصول کشور آلمان و یکی از سرآمدان دستگاه های پرینت دستی است. چاپ تک خط یا چند خط این دستگاه در ارتفاع دو دهم اینچ تا دو و دودهم اینچ می تواند بر روی سطوح متخلخل و منفذ دار و یا مسطح به راحتی انجام شود. بنابراین برای چاپ بر روی فلز، شیشه، فویل، کاغذ، سطوح راه راه و … گزینه بسیار مناسبی است. صفحه رنگی تاچ دارد که کاربر به کمک آن می تواند تنظیمات را به راحتی تغییر دهد.

جت پرینتر لینکس سری 8900

این دستگاه طراحی شده تا بالاترین بهره وری را ارائه دهد و کاربری بسیار آسانی داشته باشد. صفحه نمایش این مدل از کاربردی ترین دستگاه های جت پرینتر روز دنیا با الهام از نرم افزار گوشی های موبایل طراحی شده است. با استفاده از این جت پرینتر می توان به شکل همزمان بر روی دو مدل بسته بندی عملیات چاپ را انجام داد. این جت پرینتر تا 5 خط متن، عدد، بارکد و لوگو را چاپ می کند. همچنین با استفاده از سیستم Linx Printernet امکان بررسی دستگاه به صورت وایرلس از طریق یک شبکه امن بر روی گوشی موبایل و کامپیوتر وجود دارد.

تماس با نمایندگی دستگاه فتوکپی

نمایندگی دستگاه کپی در خدمت تمام کاربران است تا نیاز های آنها را در هر سطحی برطرف کند. نمایندگی تعمیر فتوکپی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. امکانات و تسهیلات بسیار فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نمایندگی دستگاه کپی در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات خدمات رسانی و سرویس دهی دارد و تمام برند ها را پشتیبانی می کند. تمام خدمات و سرویس های این نمایندگی همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

[/bsf-info-box]

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩