اشتراک گذاری

چاپگر سه بعدی فلزی

گروهی از دانشمندان دانشگاه برمینگهام چاپگری از جنس فلز درست کرده اند که در شرایط بدون گرانش نیز کار خواهد کرد. این چاپگر سه بعدی فلزی تازگی در آژانس فضایی اروپا (ESA) مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است.

چاپگر سه بعدی فلزی

استفاده از چاپگر سه بعدی فلزی توسط فضانوردان

فضانوردان با کمک چاپگری که گرانش آن صفر است، قادر به استفاده از چاپ سه بعدی خواهند بود. این قابلیت بیشتر برای فضانوردانی مناسب است که در ایستگاه بین المللی فضایی هستند. همچنین برای حفظ تجهیزات در سفرهای فضایی نیز کاربرد خواهد داشت.

چاپ سه بعدی فلزات با چاپگر سه بعدی فلزی

چاپ سه بعدی فلزات با چاپگر سه بعدی فلزی به عنوان جهشی بزرگ در زمینه تعمیر و نگهداری است . فضانوردان و کارشناسان در موارد بسیاری نیاز به تعمیر موارد و تجهیزات در ایستگاه فضایی داشته اند. در هر صورت، چاپ سه بعدی فلز کاری دشوار خواهد بود که به منظور کارآمد بودن ماموریت به سیارات به آن نیاز است.

میخوای بدونی علت پیش فرض نشدن چاپگر شما چیه؟

تفاوت چاپگر سه بعدی فلزی با چاپگر سه بعدی پلاستیک

یکی از کارشناسان دانشگاه بیرمینگهام در مورد تفاوت چاپگر سه بعدی فلزات با چاپگر سه بعدی پلاستیک توضیح داده که چاپ سه بعدی در گرانش صفر بسیار پیچیده تر از چاپ سه بعدی با پلاستیک است. برخی از ویژگی های آن شامل مهار انرژی و یا پخش  شدن پودر فلز در فضا است.  مجله the times اعلام کرده که این مشکلات با استفاده از آلومینوم به جای پودر فلز این مشکل رفع خواهد شد. این قابلیت موجب می شود که مواد پیش از اینکه فرم بگیرند، به نقطه ای بالاتر از جوش برسند.

آشنایی با واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن ، کارگاه ها و واحدهای مجزا تعمیرات کانن جهت تعمیر هریک از محصولات کانن راه اندازی نموده است. جهت مطالعه ی خدمات ما در هر یک از این واحدها وارد صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر شوید…

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩