اشتراک گذاری

پیکاپ رولر پرینتر کونیکا مینولتا

پیکاپ رولر پرینتر کونیکا مینولتا از جمله اقدامات تخصصی است که در نمایندگی این کمپانی در تهران انجام می گیرد. پرینتر از جمله دستگاه های الکترونیکی پر کاربردی است که در  مکان های عمومی و خصوصی به کار می رود. پرینتر دارای چرخه ی خاص می باشد که دائم تکرار و تکرار می شود. قطعات ریز و درشتی برای درست پیش رفتن این چرخه در این دستگاه اعمال وظیفه می کنند. اگر هر کدام از این قطعات هرچند هم که ریز باشند، دچار مشکل شوند، نتیجه ی غیرقابل قبولی از دستگاه خارج خواهد شد.

پیکاپ یا همان کاغذ کش از جمله قطعات ریزی می باشد که در سه جایگاه متفاوت، به وظیفه ی ورود و خروج کاغذ به دستگاه چاپگر می پردازد. این قطعه دارای عمری مفید است که پس از آن نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهد داشت. در هر صورت برای بی نیازی از تعمیر این قطعه، بهتر است که همیشه به پاک کردن آن بپردازید. در این مبحث به تعمیر پیکاپ رولر پرینتر کونیکا مینولتا پرداخته ایم با ما همراه باشید

پیکاپ رولر پرینتر کونیکا مینولتا

پیکاپ رولر

برای درست پیش رفتن تعمیر پیکاپ رولر پرینتر کونیکا مینولتا باید بدانیم که شناخت قطعات مختلف دستگاه پرینتر، وظیفه ی کاربران است. آشنایی با قطعات و مشکلات ناشی از آن به عیب یابی درست و به موقع دستگاه کمک کرده در نتیجه روند تعمیرات به خوبی پیش می رود و عملکرد اولیه دستگاه به آسانی باز می گردد. در هر صورت پیکاپ رولر یا کاغذکش در دستگاه پرینتر قطعه ای کوچک و خاکستری رنگ از جنس پلاستیک است که وظیفه ی ورود و خروج کاغذ به دستگاه را بر عهده دارد.

هنگامی که فرمان به دستگاه پرینتر داده می شود، تونر به اندازه روی درام می ریزد، و دیگر قطعات کار خود را به درستی انجام داده اند، پیکاپ رولر ورودی، کاغذ را با یک چرخش به درون دستگاه کشیده، سپس از کارتریج رد می کند هنگامی که عمل چاپ پایان گرفت، کاغذکش خروجی، برگه را خارج می کند.

مشکلات کاغذ کش

اگر این قطعه ی کوچک در اثر استهلاک یا صدمه دیدن و یا به هر دلیلی دچار مشکل شود، کاغذ برای ورود یا خروج از دستگاه دچار مشکلاتی خواهد شد که نیاز به تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا را لازم خواهد کرد. ما به شما توصیه می کنیم که حتما از نمایندگی تعمیرات کونیکا مینولتا کمک بگیرید تا مشکل شما در کوتاه ترین زمان با صرف کم ترین هزینه برطرف شوند.

  • وارد نشدن سند به دستگاه نیاز به تعمیرات پرینتر کونیکا مینولتا را می طلبد.
  • گیر کردن کاغذ در چاپگر
  • نیمه وارد شدن یا نیمه خارج شدن برگه از دستگاه پرینتر
  • کشیده شدن نادرست کاغذ به دستگاه چاپگر
  • خارج نشدن سند چاپ شده از دستگاه
  • کج وارد شدن برگه به پرینتر

این مقاله برای شما مفید است : تعمیر لیزر پرینتر کونیکا مینولتا

تعمیر پیکاپ رولر

تعمیر پیکاپ لولر تنها زمانی جوابگو خواهد بود که عملکرد اولیه دستگاه را باز گرداند. البته تکنسین های توانای نمایندگی کونیکا مینولتا با مهارت فراوان قادرند تا هر مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری دستگاه را در کوتاه ترین زمان یافته و برطرف کنند. چه این مشکل در قطعات ریز و کاربردی مانند پیکاپ رولر باشد و چه غیر آن. در هر صورت اگر می خواهید از تعویض زود هنگام یا تعمیر کاغذکش پرینتر کونیکا مینولتا در امان بمانید، بهتر است که همیشه به سرویس کل دستگاه و تمیز کردن قطعات مختلف آن از قبیل کاغذ کش اقدام کنید.

در هنگام پرینت از ورود شی خارجی به همراه برگه به دستگاه جلوگیری کنید. اگر متوجه مشکل در پیکاپ شدید بهتر است ابتدا آن را تمیز کرده، در وهله ی بعد کارتریج و فیوزینگ را نیز چک کنید. در پایان به تعمیرکاران خبره ی واحد تعمیرات کونیکا مینولتا مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز از قبیل تعمیر و تعویض این قطعه با نمونه ای اصل را دریافت نمایید.

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران

تعمیر پرینتر کونیکا مینولتا در تهران با استفاده از مدرن ترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر انجام می گیرد. این مرکز علاوه بر فروش انواع محصولات این کمپانی، اقدامات قابل توجهی برای تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه پرینتر انجام داده است. به این منظور تیمی حرفه ای کنار خود گرد آورده است تا تعمیر انواع قطعات را با سرعت و کیفیت بالا انجام دهند. این تیم حرفه ای ابتدا با بررسی های همه جانبه ریشه ی مشکل را یافته سپس با برآورد کلی، مقدار هزینه را به مشتری اعلام می کنند.

در صورت جلب رضایت کاربر، با استفاده از دستگاه های مدرن کار تعمیرات را زیر نظر برترین کارشناسان فنی، آغاز می کنند. اگر در روند تعمیر متوجه شوند که دستگاه نیاز به تعویض قطعه دارد، از آرشیو ارزشمندی که مدیران با تجربه ی تعمیرات کونیکا مینولتا فراهم کرده اند، استفاده خواهد شد. اگر به دنبال بهترین کیفیت هستید حتما به این مرکز مراجعه فرمایید.

تعمیرات کونیکا مینولتا

تعمیرات کونیکا مینولتا از کادری فنی تشکیل شده است که به صورت شبانه روز در حال آنالیز نیاز های کاربران می باشند. به این منظور مرکز خود را به سه بخش مجزا و مستقل تقسیم کرده است تا کاربر در بدو ورود بتواند بدون اتلاف وقت، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. واحد مشاوره اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیار آن ها قرار می دهند و پس از راهنمایی های مفید، مشتریان را به بخش فروش ارجاع داده تا اقدام به خرید دستگاهی اورجینال و اصل نمایند همچنین از خدمات پس از فروش این مرکز نیز بهره مند شوند. واحد تخصصی تعمیرات این نمایندگی مجهز به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر است که در کنار مهارت و توانای تکنسین های دوره دیده به رفع سریع و با کیفیت مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات کونیکا مینولتا کمک قابل توجهی کرده است.

جهت مطالعه ی اخبار و دانستی های کونیکا مینولتا در بخش ذیل مارا همراهی نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩