اشتراک گذاری

پاناسونیک ۱۰۰ ساله شد

شرکت الکترونیکی ژاپنی پاناسونیک ۱۰۰ ساله شد . نام پاناسونیک برای همه ما تداعی کننده دوران طلایی تکنولوژی می باشد. دوره ای که هنوز خبری از تکنولوژی دیجیتال نبود و استفاده مردم از تکنولوژی تنها به رادیو و تلوزیون ختم میشد. این شرکت ژاپنی چند ملیتی برای برگزاری جشن ۱۰۰ سالگی خویش اقدام به رو نمایی دوربین حرفه ای فوق دقیق این شرکت موسوم به به نام ۴۰۰۰ AK-UC که دقت تصاویر آن به ۴.۴k  می رسد و می تواند در هر ثانیه حداکثر ۲۴۰ فریم را ثبت کند.

تعمیرات کپی

تکنولوژی پاناسونیک ۱۰۰ ساله شد

پاناسونیک که یک شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است ، در زمانی پاناسونیک ۱۰۰ ساله شد که دفتر مرکزی آن در کادوما، اوساکا قرار دارد که این شرکت در سال ۱۹۱۸  توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا تاسیس شد و در طول سالیان متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات و تکنولوژی ، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد، که با عنوان غول‌ صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شود.

شاید جالب باشید بدانید کونوسوکه ماتسوشیتا بنیانگذار این شرکت ، فعالیت پاناسونیک را در صنعت الکترونیک را از قسمت فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد. او در سال ۱۹۱۸  کارخانه تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را برای تولید لوازم برقی جانبی تاسیس کرد. باید بدانید در سال‌های نخست ، این شرکت به فروش لامپ ، هولدورهای لامپ پرداخت و در سال ۱۹۲۷  اولین تولید خود، که لامپ‌های دوچرخه بود را با برند ناسیونال  به بازار ژاپن عرضه کرد .در حین جنگ جهانی دوم کارخانجات ماتسوشیتا که در سراسر آسیا گسترده شده بودند، به تولید قطعات الکتریکی، تجهیزات بی‌سیم، موتورهای الکتریکی، لامپ‌های رشته‌ای و نخستین نمونه از لامپ‌های خلاء، اشتغال داشتند.

نمایندگی پاناسونیک و واحدهای تعمیرات پاناسونیک

نمایندگی پاناسونیک در راستای ارائه ی خدمات با کیفیت و منحصر به فرد خدمات خود را در کارگاه های مجزا به کاربران ارائه می نماید. جهت بهره مندی از خدمات تعمیرات پاناسونیک به صفحه ی مربوط به واحد مورد نظر مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩