اشتراک گذاری

واگذاری تولید پرینتر سامسونگ به اچ پی

کمپانی سامسونگ یکی از برندهای بسیار محبوب و فعال در زمینه ی تولید تکنولوژی های روز دنیا می باشد که بسیاری از افراد به هنگام خرید یک دستگاه دیجیتال در ابتدا به دنبال آن هستند که آیا این برند، دستگاه موردنظر آن ها را دارد یا خیر؟ کره ای ها تا به امروز دستگاه های دیجیتال بسیاری را از گوشی های هوشمند گرفته تا تلویزیون های خانگی در مدل های مختلف به بازار عرضه کرده اند ولی در این میان گویا این کمپانی تصمیم گرفته است که دیگر بر روی بخش تولید پرینتر فعالیت نداشته باشد و به نوعی امتیاز این بخش را واگذار نماید. واگذاری تولید پرینتر سامسونگ به اچ پی به حقیقت پیوست که اچ پی امتیاز پرینتر سامسونگ را خریداری کرد.

جریان از این قرار است که تقریبا یک ماه قبل بود که در سایت های خبری، یک مطلب مبنی بر تلاش کمپانی اچ پی برای تصاحب بخش تولید پرینتر سامسونگ منتشر شد و اکنون این برند آمریکایی توانست این قسمت از کمپانی کره ای ها را تصاحب نماید و به همگان این موضوع را مطرح کند. قرارداد واگذاری تولید پرینتر سامسونگ به اچ پی ارزشی برابر با  1.05 میلیارد دلار دارد که می تواند سبب غنی تر نمودن تولید پرینترهای اچ پی به ارزش 55 میلیارد دلاری گردد؛ چرا که 6500 پتنت این کمپانی به همراه 1300 متخصص کره ای سامسونگ اکنون در دسترسی این برند آمریکایی قرار دارد.

واگذاری تولید پرینتر سامسونگ به اچ پی

خرید امتیاز پرینتر سامسونگ افقی روشن برای اچ پی

در مورد واگذاری تولید پرینتر سامسونگ به اچ پی ، باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که کمپانی سامسونگ نیز تعهد کرده است تا از سوی بازار سهام بین 100 تا 300 میلیارد دلا در این کمپانی آمریکایی سرمایه گذاری نماید. مدیریت کمپانی اچ پی در خصوص موفقیت این برند در تصاحب این بخش اعلام کرد که ادغام نیروهای انسانی و همچنین تجهیزات با پتانسیل های بخش تولید پرینتر سامسونگ می تواند افق ها روشنی را در برابر اچ پی قرار داده و مقام و منزلت رهبری بازار را در طول 30 سال آینده به دست بگیرد.

شایان ذکر است که کمپانی آمریکایی اچ پی اکنون در حال بررسی صنعت تولید پرینترهای سه بعدی می باشد تا در این زمینه بتواند نوآوری در عملکرد را به دست خود بگیرد.

تعمیر پرینتر سامسونگ

تعمیرات پرینتر سامسونگ یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که با بهره‌مندی از حضور کارشناسان متبحر و تجهیزات پیشرفته انجام می‌پذیرد. کارشناسان مرکزِ تعمیرات پرینتر سامسونگ به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر و ترمیم بر تمامی ترفندها و شیوه‌های پیشرفته این حوزه تسلط داشته و قادرند تا تمامی عیوب سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن رفع و حل نمایند. به علاوه کارشناسان تعمیرات پرینتر سامسونگ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری این محصول، توانایی آن را دارند تا هریک از پرینترهای معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩