اشتراک گذاری

نمایندگی رسمی canon

نمایندگی رسمی canon به عنوان “برترین واحد خدماتی” از میان همصنفان خود دست یافته است. این نمایندگی با تلاش های شبانه روزی توانسته است عمده نیازهای کاربران را شناسایی کرده و اقدامات لازم را در جهت رفع آن ها انجام دهد. کارشناسانی که در این مراکز مشغول به کاراند در واحدهای تخصصی ارائه ی خدمت می کنند که به جدیدترین دستگاه های عیب یابی و تعمیر مجهز است. در واحد مشاوره، کاربران می توانند از زوایای پیدا و پنهان محصولات کانن اطلاع یافته و بر اساس نیاز خود و شرایط دستگاه اقدام به انتخاب کنند.

واحد فروش آماده است تا انواع دستگاه های تولید شده در کمپانی canon را به صورت کاملا اورجینال و با خدمات پس از فروش واقعی به مشتریان عرضه کند. واحد تعمیرات کپی در  نمایندگی کانن به این منظور راه اندازی شده است که کار نصب و راه اندازی، عیب یابی قطعات مکانیکی و الکترونیکی، تعمیر و تعویض قطعات، ارائه ی قطعات اورجینال، تعمیر در محل و … را به صورت کاملا حرفه ای در اختیار کاربران قرار دهد.

نمایندگی رسمی canon

خدمات نمایندگی رسمی canon

  • سرویس دستگاه های کپی، فکس، پرینتر و اسکنر کانن در نمایندگی رسمی canon
  • نصب و راه اندازی انواع مدل های فتوکپی، چاپگر، اسکنر و فکس کانن
  • انجام تنظیمات نرم افزاری کپی، اسکنر، فکس و پرینتر canon
  • عیب یابی قطعات مکانیکی و الکترونیکی ماشین های اداری کانن از قبیل پرنیتر، فکس، کپی، اسکنر
  • تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه کپی canon از قبیل دولوپر، کارتریج، درام، فیوزینگ و… در نمایندگی انحصاری کانن
  • تعمیر و تعویض قطعات مختلف چاپگر canon کاغذ کش، کارتریج، مگنت رولر، صفحه نمایش و …
  • تعمیر و تعویض قطعات مختلف فکس کانن از قبیل برد حافظه، برد تغذیه، مودم، اسکنر، چاپگر، برد تلفن و… در نمایندگی رسمی canon
  • تعمیر و تعویض قطعات مختلف اسکنر کانن مانند آینه ها، آداپتور، هد، لامپ، یونیت اسکن، برد فرمتر و … در نمایندگی اصلی canon

تعمیر دستگاه کپی کانن

تعمیر دستگاه کپی کانن باید به وسیله ی دستگاه های مدرنی انجام بگیرد که کار عیب یابی را به بهترین شیوه انجام دهد. اگر عیب یابی دستگاه به درستی انجام نگیرد، می توان مطمئن اظهار داشت که تعمیر آن بی فایده خواهد بود. به این منظور نمایندگی رسمی canon شرایطی را ایجاد کرده است که کارشناسان با تجربه علاوه بر مهارت عیب یابی تجربی خود از دستگاه های مدرن بهره بگیرند تا کار تعمیر یا تعویض قطعات به خوبی انجام شود. این کارشناسان در صورتی که مطمئن شوند تعویض قطعه از تعمیر آن به صرفه تر است برای مشتری، با کسب اجازه از او اقدام به جایگزینی قطعه با نمونه ای اصل و اورجینال می کنند.

تعمیر فکس کانن

تعمیر فکس canon از جمله خدمات تخصصی است که توسط کارشناسان خبره ی و آموزش دیده ی نمایندگی رسمی canon در اختیار کاربران قرار می گیرد. قطعات مکانیکی و الکترونیکی فکس تحت عوامل مختلف دچار مشکل می شوند. شناسایی ریشه ی عیوب یکی از اصلی ترین کارهایی است که باید توسط تکنسین ها انجام بگیرد. در این مرکز معتبر، هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه با استفاده از مهارت بالای کارشناسان و دستگاه های نوین عیب یابی، شناسایی شده و اقدامات لازم برای تعمیر یا تعویض آن توسط مدرن ترین دستگاه های تعمیراتی انجام می گیرد.

تعمیر اسکنر کانن

تعمیر اسکنر canon نیاز به مهارت بسیار بالا در شناسایی قطعات و نحوه ی عملکرد آن ها دارد. کارشناسان این حوزه به خوبی می دانند قطعات مختلف یک دستگاه جدای از آسیب های مختلف، پس از مدت زمان مشخصی دچار اصطحلاک می شوند. پس با بررسی های دقیق اقدام به شناسایی ریشه ی مشکل کرده و در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض آن می پردازند. تعمیر اسکنر باید توسط دستگاه های پیشرفته صورت بگیرد تا مانع کوچکترین آسیب به آن شود. به این منظور مدیران محترم نمایندگی رسمی canon واحدهای مختلف خود را (مانند تعمیرات اسکنر) به جدیدترین تکنولوژی تعمیراتی مجهز کرده اند تا حتی درصدی خطا در روند تعمیرات ایجاد نشود.

تعمیر چاپگر کانن

تعمیر چاپگر کانن از جمله خدمات نمایندگی رسمی canon است که به وسیله ی کارشناسانی انجام می گیرد که دوره های تخصصی تعمیرات را در سطوح بین المللی پشت سر گذاشته اند. این کارشناسان با اطلاع دقیق از قطعات و نحوه ی کارکرد و عیوب آن ها اقدام لازم را در صورت مشاهده ی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انجام می دهند. پرینتر canon از جمله دستگاه های پر کاربردی است که نیاز به تعمیرات تخصصی دارد. تکنسین های نمایندگی مجاز canon با استفاده از دستگاه های مدرن به این مهم می پردازند.

نمایندگی کانن در تهران و شهرستان ها

نمایندگی رسمی canon برای خدمت رسانی آسان تر و بهتر به کاربران عزیز، اقدام به راه اندازی شعب مختلف در جهت تعمیر و فروش محصولات کانن در تهران و دیگر شهرستان ها کرده است. این نمایندگی با اتکا به تکنسین های خبره ی آموزش دیده، هر ساله گروه های جدیدی از جوانان با استعداد را آموزش داده و مورد آزمون قرار می دهند. در صورتی که بالاترین نمرات را کسب کنند، در شعب مختلف نمایندگی انحصاری canon در سراسر ایران استخدام کرده و از مهارت آن ها استفاده می کند. کاربران عزیز شهرستانی می توانند به مراجعه به سایت و یا تماس با شماره تلفن های نمایندگی اصلی کانن، شعبه ی شهرستان خود یافته و برای دریافت تمام خدمات ارائه شده در خود نمایندگی، به آن مراجعه کنند.

تعمیرات canon

نمایندگی تعمیرات کانن به سه واحد فروش، مشاوره و تعمیرات بخش بندی شده است. این مرکز علاوه بر ارائه ی دستگاه های اصل و اورجینال ساخته شده در کمپانی، خدمات پس از فروش از قبیل نصب و راه اندازی، تعمیر و تعویض قطعات مختلف، عرضه ی گارانتی تعمیرات، سرویس در محل و … را نیز به صورت کاملا تخصصی در اختیار مراجعین به واحد تعمیرات قرار می دهد. تمام هدف این مرکز، رعایت مشتری مداری و جلب نظر کاربران است. تعمیرات canon توسط مدیرانی اداره می شود که برای ارتقا سطح کیفی مرکز خود، هر ساله کارشناسان خود را در کلاس های بین المللی شرکت داده و روزمه ی آن ها را قوی تر می کنند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩