اشتراک گذاری

فروش فتوکپی شارپ MX-310

برای همه ما بارها و بارها پیش آمده است که در دانشگاه، مدرسه، شرکت‌ها، اداره‌جات و … از جزوه، اسناد و مدارک خود با استفاده از دستگاه کپی، کپی بگیریم حتی خیلی وقت‌ها هم به دفاتری که خدمات چاپ و فتوکپی را ارائه می‌دهند، مراجعه می‌کنیم؛ این مسئله میزان اهمیت دستگاه فتوکپی در تمامی امکان و دفاتر اداری را نشان می‌دهد؛ با این وجود می‌توان گفت که دستگاه کپی پرکاربردترین ماشین اداری در بین تمامی دستگاه‌های اداری است که فروش بالایی دارد. 

تا به امروز هم برندهای زیادی در حال تولید کردن دستگاه کپی هستند که یکی از بهترین آن‌ها برند توشیبا است. از میان تمامی دستگا‌ه‌هایی که برند توشیبا تا به امروز طراحی و تولید کرده است، فتوکپی شارپ MX-310 یکی از بهترین و پرطرفدارترین آن‌هاست؛ خوشبختانه نمایندگی فروش دستگاه کپی، خدمات فروش دستگاه فتوکپی MX-310 را به کاربران ارائه می‌دهد.

شما کاربران محترم می‌توانید با مراجعه به یکی از شعبه‌های متعدد این مرکز از خدمات فروش و پس از فروش ویژه این دستگاه استفاده کنید؛ مطمئناً دوست دارید که ابتدا با ویژگی‌ها و مشخصات این دستگاه بیشتر آشنا شوید پس ادامه این مطلب را دنبال کنید تا همه چیز را درمورد این دستگاه بدانید.

فروش فتوکپی شارپ MX-310

بررسی دستگاه فتوکپی شارپ MX-310

دستگاه فتوکپی MX-310، یک دستگاه فتوکپی سیاه و سفید است که از قابلیت اسکن سیاه و سفید و چاپ پشت و رو برخوردار می‌باشد؛ علاوه‌بر این از درب ADF و مواد مصرفی ارزان قیمتی برخوردار است. دستگاه فتوکپی MX-310 از قابلیت چاپ 31 برگه در یک دقیقه برخوردار می‌باشد و برای کارکرد ماهانه تا 2000 برگه مناسب است؛ جالب است بدانید که این دستگاه کپی کاربرپسند دارای چهار مخزن کاغذ نیز است که ظرفیت هر کدام برابر با 500 برگه می‌باشد.

مشخصات کلیدی دستگاه فتوکپی شارپ MX-310

  • سرعت چاپ: 31 برگه در هر دقیقه
  • مخزن کاغذ: 4 عدد مخزن با ظرفیت 500 برگ
  • سایز کاغذ: A3 تا A6
  • مواد مصرفی: تونر
  • قابلیت چاپ پشت و رو
  • قابلیت پرینت و اسکن
  • صفحه نمایش کاملا لمسی
  • ساخت : ژاپن

این مقاله ی کاربردی را از دست ندهید :مقایسه انواع دستگاه فتوکپی

موارد استفاده از دستگاه فتوکپی شارپ MX-310

متناسب با مشخصات فنی دستگاه فتوکپی MX-310، این دستگاه فتوکپی برای اداره‌جات و شرکت‌هایی مناسب است که حجم چاپ آن‌ها در روز اندک است؛ البته دستگاه فتوکپی MX-310 جزء دستگاه‌های کپی با سرعت بالا است که در کشور ما طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم دوست دارید که دستگاه فتوکپی MX-310 را خریداری کنید می‌توانید به یکی از شعبه‌های متعدد نمایندگی فروش دستگاه کپی مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش این دستگاه شامل: گارانتی، سرویس، عیب‌یابی و تعمیر در محل نیز بهره‌مند شوید. ‌

مرکز فروش و تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی دستگاه کپی به عنوان تخصصی‌ترین مرکز فروش و تعمیرات انواع دستگاه کپی، خدمات فروش، سرویس، عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی دستگاه کپی را به کاربران ارائه می‌دهد؛ بنابراین درصورتی که قصد خرید دستگاه کپی را دارید می‌توانید به یکی از شعبه‌های نمایندگی دستگاه کپی مراجعه کنید تا با استفاده از مشاوره و راهنمایی کارشناسان این مرکز متناسب با نیاز و بودجه‌ای که دارید بتوانید بهترین مدل این دستگاه را خریداری کنید؛ علاوه‌بر این درصورتی که به خدمات عیب‌یابی، سرویس و تعمیرات تخصصی دستگاه کپی نیاز داشتید، می‌توانید با نمایندگی تعمیر دستگاه کپی تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند و این خدمات را به بهترین شکل ممکن به شما ارائه دهند.

لینک های مرتبط : مرکز تعمیرات کپی

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩