اشتراک گذاری

فروش فتوکپی شارپ AR-350

اصلی ترین عامل محبوبیت چاپگرهای کمپانی شارپ کیفیت بالای آن ها می باشد. دستگاه فتوکپی شارپ AR-350 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با کیفیت ساخت بالای خود می تواند انتخاب مناسبی برای چاپ اسناد گوناگون باشد. این دستگاه چاپ یک سیستم 3 کاره است و علاوه بر کپی قادر به اسکن و پرینت دو رو نیز می باشد. AR-351  با سرعت ۳۵ کپی و پرینت در دقیقه و مواد مصرفی ارزان قیمت دستگاهی مقرون به صرفه تلقی می شود که فروش بالایی دارد.

فروش فتوکپی شارپ AR-350

مشخصات فنی فتوکپی شارپ AR-350

  • سرعت چاپ : ۳۵ کپی در دقیقه
  • دابلکس : قابلیت چاپ پشت و رو
  • پرینت : قابلیت پرینت و اسکن
  • مخزن کاغذ : ۴ مخزن ۵۰۰ برگی کاغذ
  • سایز کاغذ : A6 الی A3
  • صفحه نمایشگر : کاملا لمسی
  • مواد مصرفی : تونر ( پودری )
  • ساخت : ژاپن

قیمت فروش فتوکپی شارپ AR-350

نمایندگی دستگاه کپی مرکز ایمن و معتبری جهت تجربه ی خرید رضایتبخش و تهیه ی  انواع محصولات برند باکیفیت شارپ از جمله فتوکپی شارپ AR-350 است. این نمایندگی ضمن ارائه ی مشاوره های رایگان به عرضه ی تجهیزات اداری مختلف شارپ در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی امکان پذیر می پردازد. نمایندگی مجاز دستگاه کپی طبق اصول استاندارد مشتری مداری انواع چاپگرهای کوچک و بزرگ برند قدرتمند شارپ را به همراه گارانتی و ضمانت نامه های معتبر کتبی به فروش می رساند.

تعمیر فتوکپی شارپ AR-350

دستگاه های کپی ممکن است در اثر عوامل مخرب متعددی چون استهلاک قطعات داخلی دچار مشکلات فراوان شوند. در چنین مواقعی استفاده ی دوباره از کارکرد صحیح سیستم در گروی نحوه ی تعمیر آن است. نمایندگی رسمی دستگاه کپی مناسب ترین گزینه ی انتخابی برای ترمیم عملکرد چاپگرهای موجود در بازار است. این دپارتمان، مرکزی فوق تخصصی است که عملکرد فتوکپی شارپ AR-350 و سایر دستگاه های کپی را در بالاترین سطح کیفی ممکن ترمیم می نماید. خدمات تخصصی این نمایندگی دارای هیچ گونه محدودیتی نبوده و  کلیه ی اختلالات چاپگرهای شارپ و دیگر برندهای مطرح را در برمی گیرد.

سرویس در محل فتوکپی شارپ AR-350

مسلما جا به جایی و حمل و نقل دستگاه های کپی عظیم الجثه فرآیندی هزینه بر است. از این رو نمایندگی دستگاه کپی جهت تعمیر و سرویس انواع ماشین های فتوکپی برندهای موجود در بازار چون فتوکپی شارپ AR-350 به ارائه ی خدمات سرویس در محل دستگاه کپی می پردازد. از این طریق کاربر قادر به تعمیر دستگاه مورد استفاده در منزل و یا محل کار خود خواهد بود و دیگر نیازی به شکل گیری پروسه ی دردسرساز جا به جایی نمی باشد. خاطرنشان می نماییم که کارشناسان اعزامی تمامی مشکلات ریز و درشت سیستم معیوب را به بهترین شیوه ی کاری در مدت زمان کوتاهی برطرف می نمایند.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩