اشتراک گذاری

فروش فتوکپی شارپ AR-236

دستگاه فتوکپی شارپ AR-236 با بهره گیری از قابلیت های کاربردی مختلفی چون پرینت، اسکن و فکس سیستمی قدرتمند برای استفاده در سازمان های مختلف است. این دستگاه با سخت افزار با کیفیت خود می تواند مدت ها بی وقفه به کار خود ادامه دهد و تنها نیازمند شارژ مواد مصرفی خود گردد. AR-236  با سرعت 23 چاپ در دقیقه، مناسب برای ثبت روزانه 1۰۰۰ برگ کپی و پرینت می باشد. قابلیت چاپ سایزهای مختلفی در محدوده ی A3-A5 نیز بر محبوبیت دستگاه فتوکپی AR-236 در دفاتر و اداره های به نسبت کوچک افزوده است.

فروش فتوکپی شارپ AR-236

مشخصات فنی فتوکپی شارپ AR-236

  • سرعت چاپ : ۲۳ کپی در دقیقه
  • دابلکس : قابلیت چاپ پشت و رو
  • پرینت : قابلیت پرینت و اسکن و فاکس
  • مخزن کاغذ : ۴ مخزن ۵۰۰ برگی کاغذ
  • سایز کاغذ : A6 الی A3
  • صفحه نمایشگر : کاملا لمسی
  • مواد مصرفی : تونر ( پودری )
  • ساخت : ژاپن

قیمت فروش دستگاه فتوکپی شارپ AR-236

خرید تجهیزات اداری و چاپگرهای مختلف در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که براساس دو عنصر نیاز و بودجه ی کاربر شکل گیرد. کارشناسان فروش ما در نمایندگی دستگاه کپی طی ارائه ی مشاوره های رایگان خود شما را در مسیر آشنایی با ویژگی های دستگاه های کپی همراهی کرده و نسبت به هر یک از فاکتورهای مهم خرید یعنی نیاز، سلیقه و بودجه انواع نسخه ها و مدل های مختلف دستگاه های کپی از جمله فتوکپی شارپ AR-236 را به فروش می رسانند.

تعمیر فتوکپی شارپ AR-236

دستگاه های کپی بر اثر عوامل تخریب کننده ی گوناگونی دچار اختلالات سخت افزاری و تداخلات نرم افزاری می شوند. تداوم کوچک ترین خرابی در دستگاه فتوکپی می تواند موجب از کار افتادگی کامل سیستم و افزایش هزینه های بازیابی شود. نمایندگی رسمی دستگاه کپی مناسب ترین گزینه ی انتخابی جهت ترمیم و تعمیر فتوکپی شارپ AR-236 و دیگر دستگاه های کپی موجود در بازار می باشد. خاطرنشان می نماییم که کلیه ی امور تعمیراتی در این مجموعه براساس پارامترهای استاندارد صورت می پذیرد.

سرویس در محل فتوکپی شارپ AR-236

جهت استفاده از سرویس های تعمیر در محل کپی برای بازیابی کارایی فتوکپی شارپ AR-236 ، لازم است از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت نمایندگی رسمی دستگاه کپی با ما تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر در محل مورد نظر ثبت نمایید. توصیه می شود در زمان تماس، نوع اشکالات پیش آمده در دستگاه و دلایل احتمالی پیدایش خرابی را با همکاران ما در میان بگذارید. تکنسین های اعزامی از سوی نمایندگی مجاز دستگاه کپی با به همراه داشتن آرشیوی جامع از تجهیزات کاری پیشرفته و قطعات جانبی، کارکرد اصلی دستگاه معیوب ترمیم کرده و در صورت نیاز امر تعویض را با نمونه های اورجینال شکل می دهند.

 

 

لینک های مرتبط : مرکز تعمیرات کپی
امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩