اشتراک گذاری

شارژ کارتریج پرینتر لیزری کیوسرا

چگونگی شارژ کارتریج پرینتر لیزری کیوسرا یکی از دغدغه های روزانه کاربران چاپگر و کپی کیوسراست. این قبیل دستگاه ها امروزه به یکی از پر طرفدارترین و پرکاربردترین ابزار تبدیل شده اند. با اینکه در مراکز معتبر تعمیر چاپگر و فتوکپی این قبیل خدمات به صورت تخصصی و با استفاده از دستگاه های مدرن زیر نظر متخصصین دوره دیده انجام می گیرد اما آموختن مسائلی از قبیل شارژ کارتریج چاپگر کیوسرا از جمله واجبات کاربران است. کارتریج بخشی از دستگاه است که تونر یا جوهر در آن قرار می گیرد. این قطعه نقش مهمی در کیفیت و وضوح سند چاپی دارد. در این مقاله به صورت اختصاصی به مبحث شارژ کارتریج پرینتر لیزری کیوسرا می پردازیم با ما همراه باشید.

شارژ کارتریج پرینتر لیزری کیوسرا

نکات شارژ کارتریج

کارتریج قطعه ای است با عملکرد یکسان در دستگاه کپی و پرینتر، اما علی رغم شباهت ها و اشتراکاتی که با هم دارند تفاوت های فاحشی نیز در آن ها مشاهده می شود. کارتریج بخش های مختلفی از قبیل پوکه، چرخ دنده، چیپست، درام، مگنت، بلید، دکتر بلید، فنر اتصال و … دارد که در پروسه شارژ باید به آن ها توجه کرد. همانطور که می دانیم در دوره ای که تمام کارها به سمت تخصصی شدن پیش رفته اند باید شارژ کارتریج پرینتر لیزری کیوسرا را به کاردان آن سپرد.

اینکه چگونه تونر یا جوهر در جای خود قرار گیرد اهمیت فراوان دارد چرا که وضوح و کیفیت تصویر با نحوه قرارگیری تونر در کارتریج رابطه مستقیم دارد. ما به شما توصیه می کنیم برای شارژ کارتریج دستگاه خود حتما به تعمیرات کیوسرا مراجعه فرمایید زیرا در این مرکز تمام خدمات از سر صداقت و درستی انجام می گیرد. استفاده از تونر اورجینال برای شارژ کارتریج کیوسرا یکی از خدمات صادقانه این مرکز می باشد.

مراحل شارژ کارتریج پرینتر لیزری کیوسرا

ابتدا باید مراقبت های ویژه ای از کارتریج خود داشته باشید. در صورتی خرابی کارتریج امکان تعمیر آن دشوار بود و کاربر را مجبور به تعویص و جایگزینی با قطعه ای اوجینال خواهد کرد. برای آموختن چگونگی شارژ کارتریج پرینتر لیزری کیوسرا ابتدا باید دستگاه خود را بررسی کنید. به دلیل تنوع محصولات کیوسرا، نوع ماده مصرفی کارتریج بسیار حائز اهمیت است. تونر در پرینترهای لیزری ماده ای بسیار نرم از جنس کربن، ذرات پلاستیک و دیگر افزودنی هاست. در ادامه مراحل تعویض یا شارژ تونر را بیان خواهیم کرد با ما همراه باشید.

  • تهیه پودر تونر مناسب دستگاه
  • فراهم کردن فضا و لوازم مورد نیاز مثل، روزنامه، دستکش و …
  • خارج کردن کارتریج ز پرینتر لیزری
  • باز کردن در مخرن تونر در چاپگر لیزری کیوسرا
  • قرار دادن قیف تونر روی دهانه کارتریج
  • تخلیه آرام تونر در مخرن کارتریج با زدن ضربه هایی آرام به بدنه هر دو
  • در پایان پروسه شارژ کارتریج پرینتر لیزری کیوسرا آب بندی کارتریج تونر انجام شود
  • اطمینان از پر بودن کارتریج
  • قرار دادن قطعه در دستگاه

نمایندگی کیوسرا

نمایندگی کیوسرا با تجهیز خود به جدیدترین محصولات کمپانی کیوسرا دائم در تلاش است که مردم ایران را همگام با پیشرفت های دنیا پیش ببرد. این نمایندگی با هدف مشتری مداری و شعار “بهترین ها برای ایرانی است”، بهترین دستگاه ها و فناوری های روز دنیا را در معرض دید و خرید مردم قرار می دهد. مرکز نمایندگی کیوسرا که به سه بخش مشاوره، فروش و تعمیرات واحد بندی شده است آماده خدمت رسانی همه جانبه به مشتریان عزیز است.

اگر در زمینه محصول انتخابی خود از برند کیوسرا نیاز به راهنمایی دارید، اگر به دنبال محصول اصل و اورجینال این کمپانی هستید و یا دستگاه کیوسرای شما دچار مشکلات متنوع نرم افزاری و سخت افزاری یا الکترونیکی و مکانیکی شده است حتما یک بار به مرکز نمایندگی کیوسرا مراجعه کنید تا تفاوت  چشم گیر در نوع خدمات ارائه شده را خود شاهد باشید.  در بخش ذیل به معرفی واحدهای تعمیرات کیوسرا می پردازیم.

جهت مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩