اشتراک گذاری

چرا فتوکپی کانن روشن نمیشود؟

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که دستگاه فتوکپی شما روشن نشود؟این سوالی ست که برای خیلی از کاربران دستگاه کپی پیش آمده.

این مشکل فراگیر،حتی گریبان دستگاه کپی کانن،غول کمپانی ژاپنی را هم گرفته است. ممکن است دستگاه کپی شما به دلایل مختلف سخت افزاری و نرم افزاری،روشن نشود.که البته جای نگرانی زیادی نیست زیرا همیشه دلیل روشن نشدن دستگاه فتوکپی کانن ،نتیجه ی اختلال و نقص اساسی و جدی نمی باشد.

کارشناسان یکی از دلایل عمده ی روشن نشدن دستگاه کپی را استفاده ی بیش از حد از دستگاه کپی میدانند.یعنی اگر بیش از حد تحمل دستگاه از آن کار کشیده شود،ممکن است دیگر روشن نشود. چون این دستگاه ها دارای ظرفیت مشخص و محدودی برای استفاده میباشند که با توجه به مدل و نوع کار،توسط کمپانی سازنده تعریف میشوند.کاربران انتظار دارند دستگاه کپی خریداری شده شان برای سال ها به خوبی کار کند و هزاران برگه را برایشان کپی بگیرد.اما اینطور نیست.

چرا فتوکپی کانن روشن نمیشود؟

بررسی دلایل روشن نشدن دستگاه فتوکپی کانن

جالب است بدانید گاهی علت روشن نشدن دستگاه کپی میتواند استفاده نکردن از آن برای مدت نسبتا طولانی باشد.استفاده نکردن از دستگاه ممکن است باعث بروزمشکلاتی از جمله خشکیدن جوهر و مسدود شدن نازل های بسیار ریز موجود در آن شود.ذکر این نکته لازم است که کارتریج دستگاه چاپگر هم  معمولا بعد از دو هفته خراب خواهد شد. در بعضی مواقع که پنل دستگاه به هیچ وجه روشن نمیشود امکان تعمیر برد فرمتر دستگاه نیز وجود دارد. این قطعه که میتوان گفت برد اصلی دستگاه شماست وظیفه ی کنترل تمام اجزای الکترونیکی و مکانیکی در این محصول را به عهده دارد، بروز خرابی در این قطعه،دلایل و منشا مشکلات مختلفی است که از آن جمله باید به روشن نشدن دستگاه کپی اشاره نمود. 

البته در بیشتر مواقع لازم است برد کاملا تعویض شود، اما  اگر چراغ های ال ای دی روی پنل روشن میشود در این حالت امکان تعمیر برد وجود دارد و در هر صورت لازم است دستگاه خود را به تعمیرکار متخصص بسپارید.گاهی نرسیدن برق به دستگاه زمینه ساز مشکل روشن نشدن آن میباشد.در این مواقع نیاز است از اتصال برق و سالم بودن کابل های مربوطه اطمینان حاصل کنید.روشن نشدن دستگاه کپی اختلال معمولی است که کاربران اداری با آن مواجه میشوند. رفع این ایراد نیاز به حضور مشاور و متخصص زبده در این امر،دارد. در کل ،لازم است این مشکل درتمامی زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری ریشه یابی شود.

این مقاله نکات جالب و جدیدی را شرح می دهد :همه چیز درباره نحوه ریست پرینتر کانن

تعمیرات دستگاه کپی کانن خود را به ما بسپارید

مشکل روشن نشدن دستگاه فتوکپی کانن اختلالیست که کاربران این دستگاه اداری را با مشکلات بسیاری در روند کارشان روبرو میکند.این اختلال یا هر اختلال دیگری در عملکرد دستگاه در نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی کانن به صورت تخصصی انجام میگردد. واحد تعمیرات کانن مفتخر است با بهره مندی از تجهیزات و متد های روز دنیا و نیروهای متخصص و متعهد در زمینه ی تعمیر دستگاه کپی، مشکلات شما را با بهترین راه های فنی، در کوتاه ترین زمان ممکن و مقرون به صرفه ترین هزینه، مرتفع سازد. 

نمایندگی تعمیرات کپی کانن که از مجهز ترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات دستگاه فتوکپی با بیش از سال ها سابقه و محبوبیت در بین کاربران،خدمات خود را در زمینه ی تعمیرات تخصصی کلیه ی پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهر افشان چند کاره و هد انواع پرینتر ارائه میدهد.لازم به ذکر است تمامی سرویس های مرتبط با دستگاه های کپی کانن همراه با گارانتی عرضه میگردد.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩