اشتراک گذاری

دستگاه کپی Ricoh Aficio MP 6001

دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP6001 از جمله دستگاه های چند کاره ی سیاه و سفید بوده که مجهز به اسکنر رنگی است. به دلیل تحمل حجم بالای کاری، برای دفاتر فنی و مراکز آموزشی مناسب است. کپی همزمان پشت و روی کاغذ یکی از قابلیت های این فتوکپی لیزری می باشد. از دیگر ویژگی های آن می توان به انتخاب خودکار زوم، زوم عرضی و طولی، انتخاب خودکار سینی کاغذ و فید اتوماتیک اسناد یا ADF اشاره نمود.  

دستگاه کپیRicoh آفیشیو MP6001 با  قابلیت 60 کپی در دقیقه طراحی شده است با دقت 1200در 1200 نقطه در اینچ. پرینتر این دستگاه دارای رزولوشن 400 در 400dpi می باشد و دقت اسکن آن با رزولوشن 600در 600 نقطه در اینچ طراحی شده است. قابیلت بزرگ نمایی و کوچک نمایی این دستگاه از 25% تا 400% بوده و زمان گرم شدن تخمین زده شده ی اولیه دستگاه کمتر از 30 ثانیه است. 

اما اولین کپی آن کمتر از 4.2 ثانیه چاپ می شود. وزن این فتوکپی 217 کیلوگرم بوده و دارای ابعاد 690×790×1.165 میلیمتر می باشد. کارت حافظه ی دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP6001 1.5 گیگابایت است. این فتوکپی دارای اتصالات USB1 ,USB2, LND می باشد و حداکثر حجم کاری ماهیانه ی آن را می توان 150000برگ و حجم ایده ال ماهیانه 80000 برگه دانست.

دستگاه کپی Ricoh Aficio MP 6001

تعمیر دستگاه کپی Ricoh آفیشیو MP6001

تعمیر دستگاه کپی Ricoh آفیشیو MP6001 نیاز به تخصص و تجربه ی فراوانِ متخصصی کارآزموده و دوره دیده دارد که بر اساس متدهای روز دنیا پیش می رود. تکنسین هایی که در واحد تعمیرات ریکو مشغول به کاراند علاوه بر تخصص مثال زدنی در تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه، از ابزارها و تجهیزات مدرن عیب یابی نیز استفاده کرده تا روند تعمیر دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP6001 به درستی انجام بگیرد. 

رفع هر گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری در فتوکپی Ricoh آفیشیو MP6001 خود را به واحد تعمیرات ما بسپارید تا با صرف کم ترین هزینه ها، در کوتاه ترین زمان بهترین خدمات را دریافت نمایید. تنها هدف مرکز تعمیرات ریکو ، کسب رضایت مشتری است به همین جهت آرشیو قابل توجهی از قطعات اورجینال دستگاه کپی ریکو آفیشو و دیگر محصولات این کمپانی را فراهم آورده تا روند تعمیر و تعویض قطعات آن ها به خوبی انجام بگیرد.

خدمات تخصصی تعمیرات کپی Ricoh آفیشیو MP6001

  • حل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP6001
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه کپی آفیشیو MP6001
  • تعمیر بردهای الکتریکی دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP6001
  • حل مشکلات روشن نشدن دستگاه کپی آفیشیو ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض درام کپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض یونیت فیوزینگ دستگاه کپیRicoh آفیشیو MP6001
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض یونیت اسکن کپی آفیشیو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض یونیت لیزر دستگاه فتوکپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض پیکاپ دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP6001
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض یونیت تانک دولوپر ریکو آفیشیو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض برد پاور دستگاه کپی ریکو
  • عیب یابی، تعمیر و تعویض مین برد فتوکپی ریکو آفیشیو MP6001
  • حل مشکلات مربوط به گیر کردن کاغذ در کپی ریکو
  • حل مشکلات مربوط به تونر و سیاه بودن برگ های چاپی در دستگاه کپی ریکو آفیشیو MP6001
  • تعویض CCD فتوکپی در مرکز تعمیر دستگاه کپی آفیشیو MP6001
  • و …

سرویس در محل دستگاه کپی ریکو aficio MP6001

کمپانی های تولید کننده مانند ریکو با افزایش قابلیت های دستگاه های تولیدی خود، وزن و حجم آن ها را نیز بالا می برند به همین دلیل جا به جایی آن سخت بوده و هزینه بردار می باشد. خدمات تعمیر دستگاه کپی ریکو در محل به دلیل سهولت کار مشتری راه اندازی شده است. مشتریان می توانند با ثبت درخواست در سایت یا تماس با شماره تلفن های مرکز تعمیرات دستگاه کپی در خواست خود را ثبت کرده و پس از مدت زمان کوتاهی از تکنسینی خبره در محل مورد نظر بهره مند شود. از فواید این سرویس می توان به صرفه در هزینه و وقت، بهره از تجربه و ابزارهای مدرن، حضور تعمیرکاری توانا، استفاده از قطعات اورجینال و نظارت بر روند تعمیرات اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی با تلاش های فراوان توانسته است تجربه ای به درازای چند دهه را در امور تعمیراتی و فروش خود به کار ببرد و رضایت مشتری راتمام و کمال جلب نماید. این مرکز با هدف مشتری مداری، کارشناسان خود را موظف کرده که بر اساس اصول و استانداردهای جهانی وظایف خود را انجام دهند. دیگر اقدام نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی، واحد بندی مرکز خود به بخش های تخصصی مشاوره، فروش و تعمیرات است. به همین دلیل شرایطی را فراهم آمده که مشتریان بتوانند در کوتاه ترین زمان، خدمات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنند. همچنین تجهیز واحدها به جدیدترین ابزارها و دستگاه های روز دنیا، موجب تسریع کار تکنسین های دوره دیده و مجرب این مرکز شده است. نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی علاوه بر فروش انواع فتوکپی، آرشیو حجیمی از قطعات اورجینال ساخته شده در کمپانی را فراهم آورده تا کارشناسان برای بازگشت عملکرد اولیه دستگاه از آن بهره ببرند.

تعمیر دستگاه کپی ریکو

تعمیر دستگاه کپی ریکو از جمله امور تخصصی واحد تعمیرات دستگاه کپی می باشد که زیر نظر تکنسین های کار کشته و مجرب انجام می گیرد. در این واحد، تعمیر قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه کپی ریکو به صورت علمی و کاملا آکادمیک صورت می گیرد. به این طریق که ابتدا جنبه های نرم افزاری سپس سخت افزاری دستگاه بررسی شده و اقدامات لازم جهت تعمیر یا تعویض قطعات آن انجام می شود. کارشناسان دوره دیده ی این نمایندگی مجوزهای معتبر بین المللی را کسب کرده اند و با تجربه و مهارت بالا اقدام به تعمیر دستگاه کپی ریکو می کنند. مدیران باتجربه ی این مرکز شرایطی را فراهم کرده اند که تعمیر فتوکپی ریکو با استفاده از برترین و جدیدترین دستگاه ها و فناوری روز دنیا انجام بگیرد. کاربران می توانند خود شاهد سرعت و کیفیت کار ما باشند.

اخبار ، مقالات ، محصولات و سوالات متداول را در دیگر صفحات سایت پیگیری نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

مشکلت حل نشده؟😟 معطل چی هستی ؟!🤔 گوشی رو بردار و با 62948(021) تماس بگیر، مشاوره رایگانه!🤩